Θέλετε να βρεθείτε πρώτος στην Αναζήτηση Instagram;


Αν έχετε σκεφτεί ποτέ, «Ξέρω ότι οι άνθρωποι θα ήθελαν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μου αν μπορούσαν να με βρουν», τότε αυτή η ανάρτηση σχετικά με το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος Instagram και πώς να βρεθείτε στην αναζήτηση Instagram είναι για εσάς.

Δεν είναι μυστικό ότι όλοι είμαστε λίγο ενοχλημένοι (και μπερδεμένοι) από τους αλγόριθμους στα social media.

Ας δούμε πώς λειτουργεί η αναζήτηση στο Instagram, ώστε να μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται όταν οι άνθρωποι αναζητούν αυτό που κάνετε.

Θα καλύψουμε:

  • Πώς το Instagram κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Πώς εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Τι έχει σχεδιάσει το Instagram για το μέλλον της αναζήτησης
  • Επιπλέον, μια σημείωση για το Shadowbanning (είναι αλήθεια;)

Έτοιμος; Θα ξεκινήσουμε με μια παγκόσμια αλήθεια…

Οι αλγόριθμοι είναι μεγάλος βραχνάς 

Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης ή Digital Marketer, είμαστε σίγουροι ότι έχετε καθίσει στο γραφείο σας ρωτώντας τον εαυτό σας τι θέλει ο αλγόριθμος από εσάς.

Μια πάνω, μια κάτω, μια έχεις κίνηση, την άλλη δεν έχεις … και από όσο ξέρεις, ακολουθείς όλους τους κανόνες.

Πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες μηχανών αναζήτησης δεν είναι απολύτως ενημερωμένα σχετικά με το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμός τους ή όλους τους παράγοντες που χρησιμοποιούνται για τη λήψη των αποφάσεων.

Τι είναι ένας αλγόριθμος;

Μιλάμε πολύ για αλγόριθμους αυτές τις μέρες, αλλά τι σημαίνει αυτό;

 

 

Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;

✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ 
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο

 

 

Ένας αλγόριθμος είναι ένα σύνολο οδηγιών που δίνετε σε έναν υπολογιστή ώστε να μπορεί να ταξινομήσει τις πληροφορίες και να ολοκληρώσει μια εργασία.

Για παράδειγμα, του ζητάτε να εμφανίσει αποτελέσματα αναζήτησης για Coffee Shops κοντά σε μένα. Ο αλγόριθμος πρέπει να βρεί το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς.

Κατανοήστε τον αλγόριθμο του Instagram

Ο αλγόριθμος Instagram είναι στην πραγματικότητα μια δέσμη διαφορετικών αλγορίθμων, μετρήσεων και διαδικασιών.

Όλοι λέμε «ο αλγόριθμος», αλλά δεν υπάρχει ένας μοναδικός αλγόριθμος που να κάνει όλους τους προσδιορισμούς για εμάς.

Τα stories ή το news feed (εκεί που εμφανίζει τα νέα) χρησιμοποιούν τους δικούς τους αλγόριθμους που έχουν οριστεί για τη μέτρηση και την ιεράρχηση διαφορετικών πραγμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε μεγάλη επιτυχία σε έναν τομέα, όπως το Instagram Stories για επιχειρήσεις , αλλά στη συνέχεια να δείτε αργή ή καθόλου ανάπτυξη σε άλλα μέρη (όπως το Feed).

Αυτό παραδοσιακά έκανε ακόμα πιο δύσκολο να το καταλάβουμε.

Αναζήτηση Instagram: Το πρόβλημα της διαφάνειας

Όπως αναφέραμε στην αρχή αυτής της ανάρτησης, οι πλατφόρμες αναζήτησης και τα Social Media δεν είναι πάντα διαφανή σχετικά με το πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοί τους.

Αυτό καθιστά δύσκολη τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου και των ιδιοτήτων σας και σας κάνει να μαντεύετε πότε γίνονται αλλαγές. 

Αλλά τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, το Instagram ανακοίνωσε τη δέσμευσή του να μοιράζεται τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας.

Αυτό γίνεται για να μπορείτε να κάνετε πιο ενημερωμένες επιλογές σχετικά με το περιεχόμενο και τη διαφήμισή σας.

Θα εξετάσουμε επίσης τι περιλαμβάνεται σε αυτήν την ανακοίνωση, αργότερα σε αυτήν την ανάρτηση, οπότε μείνετε συντονισμένοι για αυτό.

Το Instagram μας είπε τι θέλει!

Λόγω της νέας διαφάνειας, απολαμβάνουμε το Instagram να μας λέει ποιοι παράγοντες είναι πιο σημαντικοί για την προβολή των αναρτήσεών σας.

Αυτά είναι υπέροχα νέα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και τις μικρές επιχειρήσεις (και όποιον θέλει να δει στο Instagram)!

Ας δούμε τι θεωρούν για κάθε αλγόριθμο.

Στη συνέχεια, θα επικεντρωθούμε στον τρόπο λειτουργίας της αναζήτησης στο Instagram, καθώς και στο τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την τοποθέτησή σας.

Ας δούμε τις αλληλεπιδράσεις που εξετάζει το Instagram πιο προσεκτικά όταν κάνει προβλέψεις. Μετρούν πόσο πιθανό είναι να:

  • Διακοπή κύλισης (δαπανήστε χρόνο στην ανάρτηση)
  • Σχολιάστε την ανάρτηση
  • Κάντε like στην ανάρτηση
  • Αποθηκεύστε την ανάρτηση
  • Πατήστε στη φωτογραφία προφίλ

Τώρα ας δούμε τι μετράται για το καθένα.

Πώς το Instagram κατατάσσει τις ροές και τις ιστορίες

Οι χρήστες στη ροή και τις ιστορίες θέλουν να βλέπουν πρώτα περιεχόμενο από τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ας δούμε τα σήματα που πρόκειται να χρησιμοποιήσει το Instagram για να ταξινομήσει το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στην εφαρμογή.

Αναφέραμε προηγουμένως, υπάρχουν χιλιάδες σήματα που χρησιμοποιεί το Instagram.

Αλλά λένε ότι αυτά είναι τα πιο σημαντικά, κατά σειρά σπουδαιότητας (περίπου): 

  • Πληροφορίες για την ανάρτηση.
  • Πληροφορίες για το άτομο που δημοσίευσε.
  • Η δραστηριότητά σας.
  • Το ιστορικό σας της αλληλεπίδρασης με κάποιον.

Πώς εξερευνάται η κατάταξη της Αναζήτησης Instagram

Το Explore δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν νέους λογαριασμούς που δεν ακολουθούν στο Instagram.

Όλες οι αναρτήσεις που κατατάσσονται εδώ θα είναι νέοι λογαριασμοί για εσάς (ή τουλάχιστον, λογαριασμοί που δεν ακολουθείτε ακόμα).

Μόλις ακολουθήσετε έναν λογαριασμό, θα δείτε τις αναρτήσεις του στις Ιστορίες και τις Κύριες ροές.

Τα σήματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία στην Εξερεύνηση είναι: 

  • Πληροφορίες σχετικά με την ανάρτηση, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των ατόμων που κάνουν like και κοινοποίηση της ανάρτησης
  • Το ιστορικό της αλληλεπίδρασής σας με το άτομο που δημοσίευσε
  • Η δραστηριότητά σας
  • Πληροφορίες σχετικά με το άτομο που δημοσίευσε, όπως πόσο συχνά αλληλεπιδράσατε μαζί του τις τελευταίες εβδομάδες

Πώς το Instagram κατατάσσει τα Reels

Το Instagram Reels είναι περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής, παρόμοιο με το TikTok, το οποίο το Instagram ωθεί πραγματικά.

Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε τα Reels επειδή εμφανίζονται σε όλους.

Τα σήματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία στα Reels είναι: 

  • Η δραστηριότητά σας
  • Το ιστορικό της αλληλεπίδρασής σας με το άτομο που δημοσίευσε
  • Πληροφορίες για το reel όπως το κομμάτι ήχου, τα καρέ βίντεο, τη δραστηριότητα
  • Πληροφορίες για το άτομο που δημοσίευσε

Ας δούμε όμως συγκεκριμένα την Αναζήτηση Instagram.

Πώς το IG κατατάσσει την αναζήτηση και πώς να τη βελτιώσετε

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης και οι μηχανές αναζήτησης ήταν διαφορετικά πράγματα.

Ωστόσο, λόγω του τεράστιου όγκου περιεχομένου και λογαριασμών στο διαδίκτυο, κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων πρέπει να έχει μια επιλογή αναζήτησης.

Και, γίνονται όλο και πιο σημαντικά για την ανακάλυψή σας παντού.

Ποια σήματα κατατάσσει η Αναζήτηση Instagram;

  • Το κείμενο που εισάγετε για την αναζήτησή σας (φυσικά)
  • Η δραστηριότητά σας
  • Πληροφορίες για τα αποτελέσματα αναζήτησης

Δείτε πώς μπορείτε να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης:

  1. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στο όνομα του προφίλ σας
  2. Συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά και τοποθεσίες στο βιογραφικό σας (bio)
  3. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και hashtags

Τι έρχεται για την Αναζήτηση Instagram

Δεδομένου ότι η Αναζήτηση είναι τόσο σημαντική για το Instagram, εργάζονται για βελτιώσεις που θα κυκλοφορήσουν (ελπίζουμε) το επόμενο έτος. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:

  • Μια πλήρης εμπειρία σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης που σας διευκολύνει να εμβαθύνετε στα ενδιαφέροντά σας.
  • Επέκταση λέξεων-κλειδιών στα Αγγλικά (και στη συνέχεια σε άλλες γλώσσες, καθώς τελειοποιούν την αγγλική αναζήτηση).
  • Οι ευρύτεροι όροι για βαθύτερη εξερεύνηση θα λειτουργήσουν (όπως το παράδειγμα που δείχνει η IG για το “space) για την ανάκτηση βίντεο και εικόνας καθώς και λογαριασμών.

Συμπέρασμα

Ελπίζουμε να βρήκατε αυτή την ανάρτηση χρήσιμη.

Οι αλγόριθμοι μπορεί να είναι εκφοβιστικοί, αλλά η διαφάνεια του Instagram έχει κάνει πολύ πιο εύκολο να γνωρίζουμε σε τι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα.

Καθώς περισσότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να κρατήσουν τους χρήστες και τις επιχειρήσεις στην πλατφόρμα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα…

Ελπίζουμε το Instagram να δημιουργήσει μια τάση για πιο ανοιχτή επικοινωνία.

Ω, περίμενε, ξεχνάμε κάτι; Σωστά!

Ας μιλήσουμε για το Shadowbanning πριν πάμε.

Το Shadowbanning είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα χαμηλότερο επίπεδο αφοσίωσης…

…από ό,τι συνήθως λαμβάνετε για τον λογαριασμό σας αφού δημοσιεύσετε κάτι που είναι «καυτό θέμα».

Το Instagram λέει ότι δεν κάνει ενεργά shadowban λογαριασμούς.

Από την πρόσφατη ανακοίνωσή τους για τη διαφάνεια αλγορίθμων, δεσμεύτηκαν να μοιράζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί αφαιρούν αναρτήσεις και το «shadowbanning».

Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα μας διαφωτίσει. Προς το παρόν, αναμένετε ότι η προσέγγισή σας θα κυμαίνεται, ειδικά αν δημοσιεύετε για οτιδήποτε είναι ένα θέμα που είναι καυτό.

Συνιστούμε να προβάλλετε διαφημίσεις Instagram για να προωθήσετε τη σελίδα σας και τυχόν αναρτήσεις που θέλετε να βγουν εκεί έξω.

Και αν χρειάζεστε βοήθεια με αυτό, συνεργαστείτε με το διαφημιστικό μας γραφείο Instagram σήμερα! Επικοινωνήστε μαζί μας για να ξεκινήσετε.