Διαχείριση Social Media

Ολοκληρωμένη διαχείριση Social Media από ειδικούς

Εκτοξεύσετε τις πωλήσεις σας μέσω των Social Media

Στην εποχή που ζούμε, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το δυνατότερο κανάλι επικοινωνίας, που είναι στα Social media. Η απλή παρουσία με έναν επαγγελματικό λογαριασμό δεν είναι πλέον αρκετή. Χρειάζεται σωστό πλάνο marketing , συνέπεια και την κατάλληλη ομάδα. 

Σχεδόν το 75% των ανθρώπων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν λαμβάνουν μια απόφαση αγοράς. Είναι ένα κρίσιμο σημείο επαφής για τους αγοραστές.

Η διαχείριση Social Media θα σε βοηθήσει

Στην αναγνωρισιμότητα του Brand σου

Στην δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σου

Στην αύξηση της επισκεψιμότητας του website σου

Τι κερδίζεις με την διαχείριση social media

Το κοινό σας

Τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας, με πρωτότυπο περιεχόμενο και βοηθήστε να αλληλεπιδράσει μαζί σας

Ενισχύστε το brand σας

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε brand awareness (αναγνωρισημότητα του σήματος σας)

Κερδίστε νέους ακόλουθους

Δείξτε την δυναμικότητα του brand σας με νέους ακόλουθους. Κερδίστε likes & shares

Αυξήστε τις πωλήσεις σας

Η σωστή διαχείριση και η καθημερινή ανανέωση βοηθάει στην αύξηση των πωλήσεων και του τζίρου σας

Δείτε τον τρόπο που κάνουμε την διαχείριση

Κάθε post που δημιουργεί η ομάδα μας περνάει από τα παρακάτω άτομα

Marketeer

Είναι ο υπεύθυνος χάραξης της στρατηγικής

copywriter

Copywriter

Είναι ο υπεύθυνος για τα κείμενα που θα γραφτούν στην δημοσίευση

designer-freelance-occupation-avatar-512

Designer

Είναι ο υπεύθυνος για τις εικόνες και τα βίντεο που θα δημοσιευτούν

Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά

✔ Τα Social Media σήμερα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο που επικοινωνούμε. Ο αριθμός των χρηστών των social media έχει αυξηθεί έως και πάνω από 4 δισεκατομμύρια (το οποίο θα είναι διπλάσιο από ότι ήταν το 2015!). Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι έχουν τουλάχιστον 8 διαφορετικούς λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- και δεν τους έχουν απλώς, τους χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδρούν με φίλους ή με εταιρείες που τους ενδιαφέρουν.

✔ Τι σημαίνει διαχείριση social media

Μέσω των social media πετυχαίνουμε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, να δημιουργήσετε ένα στοχευμένο κοινό, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας και τελικά να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Όλα αυτά ακούγονται αρκετά καλά, σωστά; Λοιπόν, από πού ξεκινάς; Μερικές από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε αυτό είναι το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest.

✔ Πώς μπορεί μια καμπάνια στα social media να βοηθήσει την επιχείρησή μου;

Σκεφτείτε τον αριθμό των ανθρώπων που είπαμε ότι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Με τον ρυθμό αύξησης (και συνεχίζει να αναπτύσσεται) τα κοινωνικά δίκτυα, είναι βέβαιο ότι θα βρείτε ένα ποσοστό του κοινού -στόχου σας σε αυτές τις πλατφόρμες.

Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας βοηθά να βάλετε στρατηγικό περιεχόμενο κοινωνικών μέσων ή/και διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης μπροστά τους, όπου ήδη κάνουν κύλιση και περνούν το χρόνο τους. Αυτό δίνει στην επιχείρησή σας πολύτιμη, εκτεταμένη και στοχευμένη έκθεση.

Διαχείριση Social Media τιμές

Ξεκάθαρες τιμές χωρίς ψηλά γράμματα​| Πλάνα ανάλογα με τις ανάγκες σας

easy Startup

199/μήνα
  • 10 δημοσιεύσεις / μήνα
  • Σε ένα κοινωνικό δίκτυο (πχ facebook)
  • Στρατηγική περιεχομένου
  • Μοναδικό περιεχόμενο
  • Hashtags για την επιχείρηση
  • Στατιστικά

easy Professional

349/μήνα
  • 22 post / μήνα
  • Σε δύο κοινωνικά δίκτυα (πχ facebook & instagram)
  • Στρατηγική περιεχομένου
  • Μοναδικό περιεχόμενο
  • Hashtags για την επιχείρηση
  • Στατιστικά
  • Δημιουργικά και με βίντεο

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Η διαχείριση Social Media έχει σχέση με το Digital Marketing τελικά;

Η πιο συνηθισμένη ερώτηση που ακούμε! Η σύντομη απάντηση είναι ότι η διαχείριση social media (social media marketing) είναι μία από τις υπηρεσίες που εμπίπτουν στην ομπρέλα των υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing).

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας όρος που περιλαμβάνει όλες τις  μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να εκτελέσετε, συμπεριλαμβανομένου της διαχείρισης Social Media, SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), διαφημίσεις PPC (πληρωμή ανά κλικ), μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μάρκετινγκ περιεχομένου και πολλά άλλα.

Όπως μπορείτε να δείτε, η διαχείριση social media είναι μόνο ένα συστατικό στοιχείο που λειτουργεί κάτω από μια μεγαλύτερη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε μια πλήρης υπηρεσία παροχής υπηρεσιών που προσφέρει και διαχείριση social media.

Διαχείριση Social Media με αριθμούς

Πρέπει να είμαι ενεργός σε όλες τις πλατφόρμες social media;

Εάν χρησιμοποιείτε τα social media εδώ και λίγο καιρό, πιθανότατα έχετε δει και αλληλεπιδράσετε με την ανάρτηση ή τη διαφήμιση μιας επιχείρησης- ειδικά αν ήταν μια μάρκα που σας αρέσει! Το κοινό -στόχος σας δεν διαφέρει. Τους αρέσει να ασχολούνται με μάρκες που προτιμούν και εμπιστεύονται. Πώς δημιουργείτε όμως αυτή την εμπιστοσύνη επωνυμίας-καταναλωτή;

Εκεί έρχεται η διαχείριση social media, ή επίσης κοινώς γνωστό ως προώθηση SMM. Αυτή η συγκεκριμένη μέθοδος ψηφιακού μάρκετινγκ στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και στην εδραίωση της εμπιστοσύνης της μάρκας δημιουργώντας μια σταθερή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επωνυμία σας. Αλλά πραγματικά, πόσο σημαντικό είναι ένα κοινωνικό μέσο για μια επιχείρηση σαν τη δική σας; Δείτε τα παραπάνω στατιστικά!

Τα πλεονεκτήματα της διαχείρισης Social Media

✔ Βελτιώστε την αξιοπιστία σας ως Brand

Το να έχετε απλά λογαριασμούς στα Social Media είναι μια αρχή για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας ως Brand. Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει λογαριασμό στα Social Media ή εάν έχει, αλλά δεν ενημερώνεται και δεν βελτιστοποιείται τακτικά, έχει τον ίδιο αντίκτυπο με το να έχετε ένα κλειστό μαγαζί. Δεν δίνει καλή εντύπωση, δεν κάνει τίποτα για να δημιουργήσει εμπιστοσύνη με τους πιθανούς πελάτες σας και μπορεί να κάνει τους χρήστες να αμφισβητούν εάν η επιχείρησή σας είναι ακόμη ανοιχτή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο “έλεγχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης” είναι μέρος της διαδικασίας έρευνας για τους αγοραστές σήμερα. Αυτό δείχνει πόσο σημαντικά είναι τα Social Media για τις επιχειρήσεις αυτές τις μέρες. Επομένως, εάν συνεργαστείτε με μια εταιρεία διαχείρισης Social Media όπως η easymat.gr για να ανεβάσετε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο επόμενο επίπεδο, μπορείτε να επιτύχετε περισσότερα από το ελάχιστο του να έχετε απλώς έναν λογαριασμό στα Social Media

✔ Προσελκύστε ένα στοχευμένο κοινό

Η λέξη-κλειδί εκεί είναι στοχευμένη! Νωρίτερα είπαμε ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Social Media και ότι οι περισσότεροι έχουν 8 ή περισσότερους λογαριασμούς κατά μέσο όρο. Πρέπει να είστε σε θέση να περιηγηθείτε στη θάλασσα των ανθρώπων στο διαδίκτυο για να βρείτε το συγκεκριμένο κοινό-στόχο σας, επειδή δεν θέλετε να δημιουργήσετε μια βάση ακολούθων οποιουδήποτε τύπου ατόμου! Θέλετε πιθανούς πελάτες! Πώς λοιπόν το καταφέρνετε αυτό; Ξεκινάτε επιλέγοντας τις κατάλληλες πλατφόρμες Social Media για εσάς. Κάθε πλατφόρμα Social Media είναι διαφορετική και ως εκ τούτου προσελκύει διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Για παράδειγμα, οι χρήστες του Facebook είναι αρκετά ομοιόμορφα χωρισμένοι μεταξύ ανδρών και γυναικών, ενώ το Pinterest χρησιμοποιείται περισσότερο από γυναίκες. Επομένως, πρώτα θα θελήσετε να καταλάβετε πώς είναι ο ιδανικός πελάτης σας και από εκεί, μπορείτε να δείτε τις ιδιότητες των διαφορετικών πλατφορμών στα Social Media για να προσδιορίσετε ποιες μπορεί να σας ωφελήσουν καλύτερα. Ποιο κρατά την πλειοψηφία του κοινού-στόχου σας; Αφού καθορίσετε τις πλατφόρμες Social Media που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε περαιτέρω επιλογές στόχευσης που παρέχονται από κάθε μεμονωμένη πλατφόρμα. Μπορείτε να φιλτράρετε τη βάση χρηστών μιας πλατφόρμας και να στοχεύσετε κατά δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και άλλα. Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας στα Social Media προβάλλεται στο σωστό κοινό.

Όλα αυτά ακούγονται αρκετά καλά, σωστά; Λοιπόν, από πού ξεκινάς; Μερικές από τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το κάνετε αυτό είναι το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest.

✔ Άμεση πρόσβαση στους πελάτες σας

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που τα Social Media έχουν αποδειχθεί τόσο ισχυρά για τις επιχειρήσεις είναι επειδή τους δίνουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν άμεσα με τους πελάτες τους. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα φόρεμα από το κατάστημά σας, είναι πιθανό να τραβήξει μια φωτογραφία με αυτό, να το δημοσιεύσει στο Instagram και να προσθέσει ετικέτα στην επωνυμία σας (αυτό είναι απλώς ένα παράδειγμα, αλλά αν συμβαίνει πολύ πιο συχνά από όσο νομίζετε!). Στη συνέχεια, το brand σας μπορεί να κάνει like στη φωτογραφία, να τη σχολιάσει, να τη μοιραστεί στο Instagram σας κ.λπ. Αυτό το είδος θετικής αλληλεπίδρασης ενθαρρύνει την αφοσίωση στο brand σας και δείχνει στους ανθρώπους ότι οι πελάτες σας αγαπούν την επωνυμία σας. Ας δούμε ένα άλλο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι συνέβη ένα όχι ευχάριστο γεγονός στο κατάστημα σας και ένας πελάτης σας ενημερώνει σχετικά στα Social Media. Έχετε τη δύναμη να παρέχετε αθόρυβα μια λύση σε αυτόν τον πελάτη και να φροντίζετε τις ανάγκες του μέσω προσωπικών μηνυμάτων στα Social Media προτού πάει και δημοσιεύσει μια αρνητική κριτική για την επιχείρησή σας. Η άμεση πρόσβαση στους πελάτες σας σάς επιτρέπει να διατηρείτε τον παλμό στα σημεία που τους αρέσει και το πόνο του κοινού-στόχου σας, ενώ αισθάνονται ότι έχουν άμεση γραμμή και σύνδεση με το brand σας, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη τους στο brand σας.

Το Social Media Marketing σας βοηθά να βάλετε στρατηγικό περιεχόμενο κοινωνικών μέσων ή/και διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης μπροστά τους, όπου ήδη κάνουν κύλιση και περνούν το χρόνο τους. Αυτό δίνει στην επιχείρησή σας πολύτιμη, εκτεταμένη και στοχευμένη έκθεση.

✔ Τα Social Media μπορούν να βοηθήσουν στην κατάταξη SEO σας

Θυμάστε νωρίτερα όταν είπαμε ότι οι υπηρεσίες διαχείρισης Social Media λειτουργούν καλύτερα όταν υποστηρίζουν άλλες υπηρεσίες digital marketing και το αντίστροφο; Λοιπόν, εδώ είναι το τέλειο παράδειγμα αυτού. Το SEO είναι η διαδικασία που οδηγεί στον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε μάφιν στο Κέντρο της Αθήνας, θα θέλατε η σελίδα σας να εμφανίζεται ως το #1 αποτέλεσμα αναζήτησης όταν κάποιος πληκτρολογεί “μάφιν Κέντρο Αθήνα” στο Google σωστά; Το SEO είναι η διαδικασία που σας βοηθά να το κάνετε αυτό και μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις  υπηρεσίες SEO μας εδώ. Λοιπόν, τι σχέση έχει η διαχείριση Social Media με το SEO; Λοιπόν, υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης που εξετάζει η Google όταν καθορίζει ποιές ιστοσελίδες θα κατατάξει πρώτους και τα Social Media είναι ένας από αυτούς τους παράγοντες. Όσο περισσότερα backlinks λαμβάνετε στην ιστοσελίδα σας από τα Social Media από άτομα που μοιράζονται το περιεχόμενό σας και μιλούν για την επιχείρησή σας, τόσο μεγαλύτερη σημασία δίνει η Google στην ιστοσελίδα σας. Τι είναι το backlink; Ένα backlink είναι ένας σύνδεσμος από έναν άλλο ιστότοπο που συνδέεται πίσω στον ιστότοπό σας και τα backlinks είναι πολύ σημαντικά για την Google. Έτσι, ενώ εφαρμόζετε τη στρατηγική σας στα Social Media για να αποκομίσετε όλα τα ειδικά οφέλη για τα Social Media που συζητάμε εδώ, μπορείτε να βοηθήσετε ταυτόχρονα και τις προσπάθειές σας στο SEO.

✔ Αυξημένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Το καλύτερο όφελος από όλα! Αν και ναι, η διαχείριση των Social Media προσανατολίζεται περισσότερο στην ενίσχυση της κορυφής της διοχέτευσης μάρκετινγκ, θέλετε να δείτε ότι αυτοί οι ακόλουθοι τελικά μετατρέπονται σε πελάτες. Αυτό ξεκινά με τη στόχευση των σωστών ατόμων από την αρχή και την αποτελεσματική οικοδόμηση της διαδικτυακής σας παρουσίας με ένα μελετημένο σχέδιο μάρκετινγκ για Social Media. Δεν θέλετε οι προσπάθειές σας για την διαχείριση Social Media να είναι μάταιες, οπότε εκεί έρχεται η εταιρεία διαχείρισης Social Media όπως η EASYMAT! Γνωρίζουμε πώς να εστιάζουμε ταυτόχρονα στους ακόλουθους και την αφοσίωση, διατηρώντας παράλληλα τον τελικό στόχο της απόδοσης επένδυσης (ROI).

Πώς να κάνετε σωστή διαχείριση Social Media

Μέχρι στιγμής έχουμε μιλήσει πολύ για το τι είναι το Social Media Marketing ή μαρκετινγ κοινωνικών δικτύων, τα οφέλη της διαχείρισης Social Media δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις και τι μπορεί να κάνει για τo brand σας. Έτσι, η επόμενη ερώτησή σας μπορεί να είναι, “Πώς το κάνετε;” Πώς προωθείτε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στα Social Media; Λοιπόν, ας το αναλύσουμε σε 5 βασικά βήματα.

✔ Ερευνήστε τα πάντα

Κάντε την σκληρή δουλειά εκ των προτέρων για να κάνετε το υπόλοιπο σχέδιο διαχείρισης Social Media λίγο πιο ομαλό και να βουτήξετε σε μια βαριά έρευνα. Θέλετε να μάθετε ό,τι μπορείτε για τα ακόλουθα 3 πράγματα: το κοινό-στόχο σας, τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και συμπεριφορές χρηστών στις συγκεκριμένες πλατφόρμες Social Media που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε.

Πώς βρίσκετε αυτές τις πληροφορίες; Λοιπόν, υπάρχουν δύο τρόποι. Για τους ανταγωνιστές σας, ξεκινήστε κοιτάζοντας απλώς τις σελίδες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τι δημοσιεύουν; Έχουν καλή αφοσίωση στην ανάρτησή τους ή/και έχουν αξιοπρεπή αριθμό ακολούθων; Στο Facebook, υπάρχει μια λειτουργία όπου μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε κλικ για να δείτε ποιες διαφημίσεις Facebook προβάλλουν επίσης. Συνολικά, θέλετε να πραγματοποιήσετε έναν έλεγχο στα Social Media των ανταγωνιστών σας.

Σημειώστε τι κάνουν και σημειώστε το (είτε ως κάτι που πρέπει να δοκιμάσετε είτε ως κάτι που πρέπει να αποφύγετε!). Στη συνέχεια, υποθέτοντας ότι έχετε μια κοινή αγορά-στόχο, δείτε πώς ανταποκρίνονται οι άνθρωποι στο περιεχόμενό τους. Σχολιάζουν πολύ ή έχουν πολλές κριτικές; Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, είναι θετικό ή αρνητικό συνολικά; Όσον αφορά τους πελάτες σας, το Facebook έχει μια άλλη δυνατότητα που ονομάζεται Facebook Audience Insights, η οποία μπορεί να σας δώσει μερικές ιδέες για το τι φαίνεται να ενδιαφέρει το κοινό-στόχο σας στο Facebook, δεδομένων των μοτίβων συμπεριφοράς του στην εφαρμογή.

Πέρα από αυτό, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε πραγματικά τι παρακινεί τις αγοραστικές αποφάσεις του κοινού-στόχου σας. Ποιο πρόβλημα προσπαθούν να λύσουν ή ποιον στόχο προσπαθούν να επιτύχουν παραγγέλνοντας το προϊόν σας ή χρησιμοποιώντας την υπηρεσία σας; Η κατανόηση των πελατών σας πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε τμήματος περιεχομένου μάρκετινγκ που δημοσιεύετε.

Και τέλος, θέλετε να ενημερωθείτε για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε. Έχετε επίγνωση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και φροντίστε το περιεχόμενό σας στα πρότυπα συμπεριφοράς τους. Εδώ είναι ένα παράδειγμα. Εάν έχετε να δημοσιεύσετε ένα βίντεο μεγάλης μορφής, το Twitter μπορεί να μην είναι η βέλτιστη πλατφόρμα, δεδομένου ότι τα tweets περιορίζονται σε 280 χαρακτήρες και οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να καταναλώνουν σύντομες εκρήξεις περιεχομένου εκεί. Ενώ όταν οι άνθρωποι πηγαίνουν στο YouTube, η νοοτροπία τους είναι έτοιμη να καταναλώσει περιεχόμενο μεγαλύτερης μορφής.

Έτσι, έχοντας συγκεντρώσει όλες τις γνώσεις σας σχετικά με τους ανταγωνιστές σας, το κοινό-στόχο σας και τις πλατφόρμες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

✔ Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας ανάλογα

Αφού πραγματοποιήσετε εκτενή έρευνα σχετικά με το κοινό-στόχο σας, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του. Τι θα απαντούσαν καλύτερα στα social media; Τι τους ενδιαφέρει να δουν και τι θα περνούσαν σωστά; Ενώ οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας είναι για την επιχείρησή σας, θα πρέπει τελικά να υπάρχουν για να ευχαριστούν τους καταναλωτές σας!

Να θυμάστε ότι η διαχείριση social media έχει να κάνει με το να τραβήξετε την προσοχή στοχευμένων, ειδικευμένων, σχετικών οπαδών για να τους εισάγετε στην κορυφή της διοχέτευσης πωλήσεών σας. Επομένως, το περιεχόμενό σας στα  Social Media θα πρέπει να είναι λιγότερο βαρύ στις πωλήσεις και περισσότερο εστιασμένο στον πελάτη. Παρέχετε ενημερωτικό, χρήσιμο περιεχόμενο που σας καθιστά τον ηγέτη στον χώρο σας, παρέχοντας ταυτόχρονα αξία σε πιθανούς πελάτες.

Το άλλο πλεονέκτημα που συνοδεύει τον προγραμματισμό του περιεχομένου σας στα Social Media είναι ότι σας δίνει χρόνο να σκεφτείτε εκ των προτέρων τα μηνύματά σας. Αποφασίστε ποιος θέλετε να είναι ο τόνος της επωνυμίας σας και πώς θέλετε να αλληλεπιδράσετε με τους ακόλουθούς σας.

✔ Βελτιστοποιήστε τους λογαριασμούς σας

Βεβαιωθείτε ότι όλα όσα μπορείτε να ελέγξετε σχετικά με τους λογαριασμούς σας είναι όσο το δυνατόν βελτιστοποιημένα. Σκεφτείτε το σαν να βάζετε τον καλύτερο εαυτό σας στα social media. Αυτό περιλαμβάνει τη συμπλήρωση του βιογραφικού σας, την προσθήκη μιας έκδοσης υψηλής ανάλυσης του λογοτύπου σας ως φωτογραφία του προφίλ σας, τη διασφάλιση της λειτουργίας των συνδέσμων του ιστότοπού σας, την προσθήκη στοιχείων επικοινωνίας της επιχείρησής σας, τη διόρθωση για τυχόν ορθογραφικά και σημεία στίξης και πολλά άλλα.
 

Επίσης, εάν διαχειρίζεστε πολλούς λογαριασμούς social media για την επιχείρησή σας, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι όλα φαίνονται ενιαία σε όλους τους τομείς. Κάποιος θα πρέπει να μπορεί να σας βρει εύκολα πληκτρολογώντας το όνομα της επιχείρησής σας σε οποιαδήποτε πλατφόρμα Social Media. Ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε αυτό είναι να αλλάξετε το ψευδώνυμο σας ώστε να είναι το ίδιο σε κάθε πλατφόρμα. Το ψευδώνυμο σας είναι το @username που είναι ξεχωριστό από το “όνομά” σας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαιωθείτε ότι είναι όλα ίδια για να κάνετε την επιχείρησή σας προσβάσιμη και βολική για τους χρήστες.

Η τελευταία συμβουλή που έχουμε για εσάς σχετικά με τη βελτιστοποίηση των λογαριασμών σας στα Social Media είναι στην πραγματικότητα μια αρκετά νέα δυνατότητα. Οι πλατφόρμες Social Media αρχίζουν σιγά-σιγά να αναπτύσσουν τις δικές τους εγγενείς διαδικασίες “SEO”, αν θέλετε. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος πληκτρολογεί συγκεκριμένες λέξεις στη γραμμή αναζήτησης της πλατφόρμας, ο λογαριασμός σας μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης ακόμα κι αν ο χρήστης δεν έψαξε ένα hashtag ή μια ετικέτα τοποθεσίας. Όταν βελτιστοποιείτε το βιογραφικό σας, ιδιαίτερα στο Instagram, φροντίστε να συμπεριλάβετε “λέξεις-κλειδιά” ή λέξεις που είναι πιθανό να αναζητήσουν οι άνθρωποι, σε σχέση με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα ντελικατέσεν, φροντίστε να συμπεριλάβετε τις λέξεις “deli” και “εστιατόριο” στο βιογραφικό σας, καθώς αυτές είναι λέξεις-κλειδιά που πιθανότατα θα αναζητήσουν οι άνθρωποι εάν αναζητούν ένα deli στην περιοχή τους.

✔ Αποφασίστε εάν τα Social Media είναι για εσάς

Η διαφήμιση στα Social Media είναι ένα εντελώς άλλο παιχνίδι σε σύγκριση με την οργανική διαχείριση Social Media. Γι’ αυτό οι  υπηρεσίες διαφήμισης στα Social Media  είναι ξεχωριστές – επειδή οι στόχοι και η προσέγγιση είναι διαφορετικές. Τούτου λεχθέντος, συνδυάζεται καλά με την οργανική διαχείριση Social Media. Οι δύο υπηρεσίες πάνε χέρι-χέρι. Ορίστε λοιπόν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας εάν συζητάτε για το αν θα προβάλλετε διαφημίσεις Social Media ή όχι.

  • Έχετε το χρόνο να επενδύσετε σε μια οργανική προσέγγιση ή χρειάζεστε άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπο;
  • Αναζητάτε μια εκτεταμένη προσέγγιση χρηστών στο κοινό-στόχο σας πέρα από αυτό που μπορούν να προσφέρουν τα οργανικά τα Social Media;
  • Έχετε μια υπάρχουσα λίστα πελατών, λίστα συνδρομητών email ή άλλα ιστορικά δεδομένα για να εργαστείτε;
  • Είστε έτοιμοι να διαθέσετε τουλάχιστον 10€/ημέρα σε διαφημιστικά έξοδα;

Ο τρόπος με τον οποίο απαντάτε σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν πρέπει ή όχι να επενδύσετε στη διαφήμιση στα Social Media, στη διαχείριση Social Media ή και στα δύο!

Εταιρεία Διαχείρισης Social Media;

Όταν διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς Social Media της επιχείρησής σας, δεν πρέπει να βάζετε όλα τα αυγά σας σε ένα καλάθι. Ναι, είναι όλες πλατφόρμες Social Media, αλλά είναι διαφορετικές με τον δικό τους τρόπο. Ακριβώς όπως οι επιχειρήσεις στον ίδιο κλάδο, καθένα από αυτά τα Social Media έχει τα δικά του δυνατά σημεία και χαρακτηριστικά που μπορούν να είναι χρήσιμα για την επιχείρησή σας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό για εσάς να έχετε μια αποτελεσματική κοινωνική στρατηγική σε περισσότερες από μία πλατφόρμες.

Αλλά αυτό δεν θα ήταν χρονοβόρο; Εάν το κάνετε μόνοι σας, ναι, μπορεί να καταναλώσει το χρόνο και τους πόρους σας. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι σας. Η EASYMAT.GR μπορεί να σας βοηθήσει με τις υπηρεσίες διαχείρισης Social Media.

Η υπηρεσία διαχείρισης Social Media έχει αποδεδειγμένο ιστορικό βοήθειας στις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους στο social media marketing. Είτε στοχεύετε να αυξήσετε το κοινό σας, να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, να αποκτήσετε περισσότερους νέους πελάτες ή να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης – η EASYMAT είναι εδώ για να σας βοηθήσει.

Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ στην διαχείριση Social Media

ΜΗΝ:

  • Στόχος ασαφής, μεγάλα δημογραφικά στοιχεία
  • Δημοσιεύστε σποραδικά ή σπάνια
  • Χρησιμοποιήστε τυχαία hashtags που σκέφτεστε επί τόπου
  • Αφήστε DM σε ανάγνωση ή σχόλια χωρίς απάντηση
  • Συνεχίστε να δημοσιεύετε χωρίς ποτέ να μετράτε την αφοσίωση σας
  • Αφήστε το βιογραφικό σας με ενότητες που λείπουν ή είναι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι
  • Αποτυγχάνετε να σκεφτείτε τις προσπάθειές σας στα Social Media ως μέρος μιας μεγαλύτερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Λάβετε αποφάσεις χωρίς ενημέρωση χωρίς να βλέπετε δεδομένα
  • Δημοσιεύστε πράγματα στα τυφλά χωρίς να ξέρετε τι να περιμένετε από τις προσπάθειές σας
 

ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ:

  • Εκτελέστε τακτικές αναφορές για να παρακολουθείτε τις σημαντικές μετρήσεις
  • Θέστε άμεσους & μακροπρόθεσμους στόχους
  • Προωθήστε τα άλλα κανάλια μάρκετινγκ όπως απαιτείται
  • Βελτιστοποιήστε τις ενότητες του βιογραφικού σας και των σχετικών
  •  Κάντε A/B test ώστε να δοκιμάστε τον τύπο περιεχομένου που δημοσιεύετε για να δείτε τι αποδίδει καλύτερα
  • Χρησιμοποιήστε τις αναρτήσεις σας για να επιτύχετε τους στόχους των πελατών σας ή να λύσετε τα σημεία πόνου τους
  • Απαντήστε σε όλα τα σχόλια και τα DM άμεσα
  • Ερευνήστε τα hashtags σας εκ των προτέρων για να χρησιμοποιήσετε τα πιο αποτελεσματικά
  • Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου με προγραμματισμένες αναρτήσεις
  • Δημιουργήστε ένα συγκεκριμένο avatar πελάτη

Πως κάνουμε διαχείριση Social Media στους συνεργάτες μας

Θα σας ανατεθεί ένας αποκλειστικός διαχειριστής λογαριασμού Social Media για να αναπτύξετε τη στρατηγική σας και να την εκτελέσετε. Αυτό το άτομο θα μάθει την επιχείρησή σας και θα είναι η κύρια επαφή σας. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον υπεύθυνο κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά μέσω email ή να προγραμματίζετε μια κλήση τη στιγμή που είναι βολική και για τους δυο μας.

Γιατί να επιλέξετε εμάς για την διαχείριση Social Media

Δεν υπάρχουν εκπλήξεις

Όλα γίνονται σε συνεννόηση από εσάς πρώτα. Συμφωνούμε αμοιβαία για τη στρατηγική & διαχείριση των Social Media και μπορείτε να εγκρίνετε τα πάντα πρίν βγούν στον αέρα. Θα μπορείτε να συνεργαστείτε μαζί μας με απρόσκοπτο τρόπο και έτσι απαιτεί πολύ λίγη προσπάθεια από την πλευρά σας.

Πάρτε περισσότερα για τα χρήματά σας

Δεν θέλουμε να μας πληρώσετε ένα υψηλό ποσό. Προτιμούμε να μας πληρώσετε για το πραγματικό κόστος της υπηρεσίας και να ξοδέψετε τυχόν πρόσθετο προϋπολογισμό σε διαφημίσεις επί πληρωμή. Αυτό θα μας βοηθήσει και θα βοηθήσει και εσάς.
Η σχέσεις που χτίζουμε με τους συνεργάτες μας είναι αμοιβαίας εμπιστοσύνης και έχουν διάρκεια στον χρόνο.

Συμβάσεις χαμηλού κινδύνου

Δεν υπάρχουν χρονικές δεσμεύσεις. Η υπηρεσία είναι μήνα/μήνα (εκτός εάν επιλέξετε άλλο τρόπο). Εμείς σε κάθε περίπτωση σας παρέχουμε εξαιρετική δουλειά. Οι υπηρεσίες διαχείριση Social Media έχουν αποδειχθεί ότι παράγουν θετικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας σε διάφορους κλάδους

Συχνές ερωτήσεις για την διαχείριση Social Media

Οι βασικοί δείκτες απόδοσης που εξετάζουμε είναι οι ακόλουθοι, η αφοσίωση και η επισκεψιμότητα και οι μετατροπές ιστότοπου. Όλες αυτές οι μετρήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις μακροπρόθεσμα. Θα βλέπετε αυτές τις μετρήσεις να αυξάνονται κάθε μήνα και θα παρακολουθούμε την πρόοδό μας για να δούμε πώς λειτουργεί για εσάς.

 

Στο Facebook, η ανάπτυξη θα εξαρτηθεί από τη διαφήμιση και το πόσο αποτελεσματικές κάνουμε τις κοινωνικές σας καμπάνιες. Στο Twitter, το Instagram και το Pinterest, οι πελάτες μας βλέπουν κανονικά μια οργανική ώθηση στους οπαδούς τους κάθε μήνα.

 

Οι υπηρεσίες διαχείρισης Social Media επικεντρώνονται στην ανάπτυξη ακολούθων και την αφοσίωση στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η οργανική επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας μπορεί να αυξηθεί καθώς αποκτάτε νέους οπαδούς. Ωστόσο, για να δείτε άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την επί πληρωμή υπηρεσία κοινωνικής διαφήμισης.

 
 

Εάν ορίσετε τα αποτελέσματα ως ακολούθους και αφοσίωση, οι πελάτες μας συνήθως παρατηρούν αύξηση των ακολούθων και της αφοσίωσης εντός των πρώτων 30 ημερών. Τα αποτελέσματα θα πρέπει να συνεχίσουν να αυξάνονται κάθε μήνα.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να δοκιμάσουν αυτήν την υπηρεσία για τουλάχιστον 6-12 μήνες για να δουν αξιοσημείωτο αντίκτυπο στις μετατροπές. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κύριος στόχος της υπηρεσίας διαχείρισης Social Media είναι να αναπτύξει τους οπαδούς του brand σας, την αφοσίωση και τη διάδοση από στόμα σε στόμα. Εάν θέλετε να εστιάσετε στην αύξηση των μετατροπών βραχυπρόθεσμα, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας για social media διαφημίσεις

Ο λογαριασμός σας θα εξυπηρετείται από μήνα σε μήνα. Έχετε την επιλογή να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή με γραπτή ή ψηφιακή ειδοποίηση 30 ημερών. Μετά από 30 ημέρες, θα ακυρώσουμε όλες τις υπηρεσίες.

 

Υπάρχει μια εφάπαξ χρέωση εγκατάστασης. Είναι πρωτίστως για να σας κάνουμε να ρυθμίσετε την εκτέλεσή της καμπάνιας σας. Θα σας εγκαταστήσουμε στα συστήματα μηχανών αναζήτησής μας, στα συστήματα ανάλυσης και σε άλλες διοικητικές εργασίες. Θα δημιουργήσουμε επίσης τυχόν απαραίτητους διαφημιστικούς λογαριασμούς για εσάς.

Εάν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε,  επικοινωνήστε μαζί μας Ένας από τους συμβούλους πωλήσεών μας θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε το καλύτερο σχέδιο δράσης και να αναπτύξετε μια πρόταση για εσάς. Μετά την έγκρισή σας, θα σας στείλουμε ένα συμβόλαιο και θα ξεκινήσουμε την καμπάνια σας το συντομότερο δυνατό.

 

Θα σας ανατεθεί ένας αποκλειστικός διαχειριστής λογαριασμού για την διαχείριση social media. Αυτό το άτομο είναι εκπαιδευμένο στο Social Media Marketing και είναι πιθανό να έχει εμπειρία εργασίας με πελάτες παρόμοιους με τον κλάδο σας. Αυτό το άτομο θα είναι το κύριο σημείο επαφής σας. Όλα τα αντίγραφα και τα γραφικά των Social Media υποβάλλονται σε εσωτερική διαδικασία ελέγχου για να διασφαλιστεί ότι λαμβάνετε ποιοτική εργασία κάθε φορά.

 

Θα προγραμματίσουμε μια κλήση γνωριμίας μαζί σας για να συζητήσουμε σχετικά με την επιχείρησή σας. Μετά την αρχική κλήση, θα κάνουμε περισσότερη έρευνα και θα αναπτύξουμε μια στρατηγική για τα Social Media που είναι ειδικά για την επιχείρησή σας.

Στη στρατηγική Social Media που αναπτύσσουμε για εσάς, θα προσδιορίζει την προσέγγιση περιεχομένου που θα χρησιμοποιήσουμε για την επιχείρησή σας. Εάν εγκρίνετε αυτήν την προσέγγιση, θα αρχίσουμε να αναπτύσσουμε τις αναρτήσεις σας στα Social Media σε ένα ημερολόγιο περιεχομένου. Θα έχετε την ευκαιρία να ελέγξετε εκ των προτέρων όλο το περιεχόμενο προτού δημοσιευτεί στα προφίλ σας στα Social Media.

Όχι, δεν χρειάζεται να μας παρέχετε περιεχόμενο. Ωστόσο, εάν έχετε περιεχόμενο, θα χαρούμε να το χρησιμοποιήσουμε.

Ο διαχειριστής του λογαριασμού σας στα Social Media μπορεί να αναπτύξει μοναδικό περιεχόμενο που ταιριάζει στην επωνυμία σας. Έχουμε πρόσβαση σε φωτογραφικό υλικό, απλό λογισμικό σχεδιασμού, καθώς και σχετικές πηγές ειδήσεων. Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να αναπτύξουμε περιεχόμενο για να προσελκύσουμε το κοινό σας.

Μπορούμε να αυξήσουμε τους ακολούθους σας χρησιμοποιώντας τόσο οργανικές όσο και επί πληρωμή προσεγγίσεις. Οργανικά, μπορούμε να εφαρμόσουμε πολλαπλές τεχνικές χωρίς την ανάγκη διαφημιστικού προϋπολογισμού. Όταν χρησιμοποιείτε μια επί πληρωμή προσέγγιση, θα χρειαστείτε έναν διαφημιστικό προϋπολογισμό.

 

Ναι, ο διαχειριστής του λογαριασμού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα παρακολουθεί τις σελίδες για σχόλια, μηνύματα και κριτικές. Εάν γνωρίζουμε την απάντηση στην ερώτηση ή το σχόλιο, θα απαντήσουμε αναλόγως. Εάν δεν γνωρίζουμε την απάντηση, θα σας απευθύνουμε την ερώτηση και θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email.

 

 

 

Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την παρουσία σας στα social media στο επόμενο επίπεδο;

Τα social media εξελίσσονται συνεχώς όλα αυτά τα χρόνια. Κάθε τόσο, νέες τάσεις εμφανίζονται καθώς κυκλοφορούν νέες δυνατότητες και αλγόριθμοι. Και αυτό καθιστά πιο σημαντικό για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συμβαδίζουν με τις τελευταίες αλλαγές.

Η ομάδα της EASYMAT είναι πάντα ενημερωμένη. Εάν χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες διαχείρισης Social Media, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ είναι ευθυγραμμισμένες με τις τελευταίες τάσεις. Και τι σημαίνει αυτό για την επιχείρησή σας; Σημαίνει ότι μπορείτε να προλάβετε τον ανταγωνισμό!

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την διαχείριση Social Media

Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την παρουσία σας στα social media στο επόμενο επίπεδο;

Είμαστε εδώ για να συζητήσουμε τις ανάγκες σου

Μιλήστε με έναν συνεργάτη μας μέσω live chat, ζωντανά

Στείλτε μας email ή καλέστε μας από εδώ