Δημιουργούμε αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο

Ιατρικό marketing

Προβάλετε το ιατρείο σας και αποκτήστε νέους πελάτες

Γνωρίζατε ότι ο κόσμος…

Αναζητεί πληροφορίες υγείας μέσω διαδικτύου
σε ποσοστό (82%) 82%
Δηλώνει ότι επισκέφθηκε πάροχο υγείας που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο
σε ποσοστό (70%) 70%
1 στους 2 πιστεύει ότι η παρουσία του παρόχου υγείας στο διαδίκτυο ενισχύει την επικοινωνία και εμπνέει εμπιστοσύνη
σε ποσοστό (50%) 50%
2 στους 3 βρίσκουν σε ιατρικά sites πληροφορίες για τα συμπτώματα πριν επισκεφθούν τον πάροχο υγείας
σε ποσοστό (66%) 66%

ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;

Δεν θα περιμένατε από τους ασθενείς σας να εμπιστεύονται έναν γιατρό χωρίς ιατρική εμπειρία, οπότε γιατί θα εμπιστεύεστε ένα digital agency χωρίς εμπειρία στον κλάδο.

Ως γιατρός, καταλαβαίνετε ότι η πρώτη εντύπωση του ασθενούς για την πρακτική σας είναι κρίσιμη.
Πριν από χρόνια, η πρώτη εντύπωση ενός ασθενούς αναπτύχθηκε είτε μέσω τηλεφώνου είτε αυτοπροσώπως. Σήμερα, ωστόσο, οι πιθανοί ασθενείς μπορούν και διαμορφώνουν τις απόψεις τους στο ιατρείο σας προτού εσείς ή οποιοσδήποτε μέλος του προσωπικού σας έχει την ευκαιρία να πει ένα γεια.

Τώρα, οι πρώτες εντυπώσεις προέρχονται από τον ιστότοπό σας, γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικός ο σχεδιασμός ιατρικών ιστοσελίδων. Η επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας είναι συνήθως η πρώτη αλληλεπίδραση ενός πιθανού ασθενούς με το ιατρείο σας. Ακόμα κι αν κάποιος προτείνει την πρακτική σας, είναι πιθανό να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας πριν σας καλέσει. Εάν ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι ελλιπής, αυτή η πρώτη επίσκεψη θα μπορούσε να είναι η τελευταία αλληλεπίδραση ενός δυνητικού ασθενή με το ιατρείο σας.

Οφέλη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ για Γιατρούς

Στο παρελθόν, οι μέθοδοι διαφήμισης όπως οι διαφημιστικές πινακίδες, το έντυπο υλικό, οι διαφημίσεις, ακόμη και οι παραπομπές από στόμα σε στόμα μπορεί να έφεραν μια σταθερή ροή νέων ασθενών στο ιατρείο σας. Ωστόσο, μπορεί τώρα να διαπιστώσετε ότι αυτές οι μέθοδοι δεν είναι πλέον τόσο αποτελεσματικές όσο ήταν κάποτε.

Το διαδίκτυο αποτελεί ένα πανίσχυρο κανάλι προβολής για το ιατρικό marketing

Τι συνέβη; Με την ευρέως διαδεδομένη διαθεσιμότητα του Διαδικτύου, όλο και περισσότεροι καταναλωτές συνδέονται τώρα στο Διαδίκτυο για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με την υγεία τους. Αντί να εμπιστευτούν μια διαφήμιση ή να καλέσουν αμέσως έναν γιατρό όταν εμφανίσουν ένα νέο σύμπτωμα, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να ερευνήσουν τοπικούς γιατρούς, να διαβάσουν κριτικές, να αναζητήσουν συμπτώματα και ασθένειες και να αποφασίσουν για τη σωστή πορεία δράσης για την υγεία τους.
Με τόσους πολλούς χρήστες στις μηχανές αναζήτησης κάθε στιγμή κάθε μέρα, το διαδικτυακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς είναι πολύ πολύτιμο για να αγνοηθεί. Εάν θέλετε να είστε μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων ενός καταναλωτή, πρέπει να είστε εκεί που είναι. 

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το marketing για Γιατρούς;

Αυτό είναι που κάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο σημαντικό είναι ότι βάζει το γραφείο σας μπροστά σε αυτούς που το αναζητούν. Επιπλέον, το διαδικτυακό μάρκετινγκ για γιατρούς είναι πολύ πιο οικονομικό από τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης και συνήθως έχει πολύ υψηλότερο ROI.
Για παράδειγμα, μπορεί να πληρώσετε χιλιάδες ευρό για μια διαφημιστική πινακίδα ή έντυπη διαφήμιση περιοδικού, αλλά ποτέ δεν θα μάθετε πόσοι πραγματικά την είδαν ή ήρθαν στο γραφείο σας εξαιτίας της. 
Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να πληρώσετε μόνο εκατοντάδες (ή λιγότερες!) για  διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ στο διαδίκτυο , και θα λάβετε μια πλήρη αναφορά που δείχνει ποιος ήρθε στην ιστοσελίδα σας, πόσο καιρό παρέμειναν και πόσοι από αυτούς τους επισκέπτες συμπλήρωσε μια φόρμα επικοινωνίας ή σας τηλεφώνησε. Οι διαφημιστικές πινακίδες με χαμογελαστά πρόσωπα και υγιείς εικόνες μπορεί να είναι υπέροχες, αλλά αυτές οι στρατηγικές κάνουν το διαδικτυακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς πολύ πιο πολύτιμο.

Προσελκύστε περισσότερους ασθενείς με ιατρικό μάρκετινγκ.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με τις υπηρεσίες μας για ιατρικό marketing

Ιατρικό marketing | Υπηρεσίες που παρέχουμε

Website για ιατρούς

Κατασκευάζουμε το διαδικτυακό σου προφίλ με τα πιο σύγχρονα πρώτυπα

Local SEO

Σε βοηθάμε να ανέβεις οργανικά στα τοπικά αποτελέσματα της Google

Social Media Marketing

Διαχειριζόμαστε έξυπνα τα social media για την καλύτερη προβολή σου

Δημιουργία Blog

Ειδική κατηγορία μέσα στο site για ανακοινώσεις και προβολή του ιατρείου σου

5 στρατηγικές μάρκετινγκ γιατρών για ψηφιακά κανάλια

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ για το ιατρείο σας; 

Όπως αναφέραμε ήδη, ένα μεγάλο μέρος του διαδικτυακού μάρκετινγκ για τους γιατρούς περιλαμβάνει να βρίσκεστε εκεί που βρίσκονται οι πιθανοί ασθενείς σας. Τώρα που όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης για να αναζητήσουν γραφεία, να διαβάσουν κριτικές και να λάβουν αποφάσεις για την υγεία τους, πρέπει να έχετε μια σταθερή παρουσία στις μηχανές αναζήτησης για να έρθετε μπροστά τους την κατάλληλη στιγμή.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO , είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε την ιστοσελίδα του γραφείου σας πιο ορατή στις αναζητήσεις. Για να το εξηγήσουμε απλά, το SEO περιλαμβάνει διάφορες πρακτικές και μεθόδους που χρησιμοποιούνται για να κάνουν την ιστοσελίδα σας πιο πιθανή να εμφανιστεί σε μια αναζήτηση για ένα σχετικό θέμα, ερώτηση ή λέξη-κλειδί.

Εάν κάνατε αναζητήσεις στο Google τον τελευταίο καιρό, ίσως έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένα από τα αποτελέσματα φαίνονται λίγο διαφορετικά.

Συγκεκριμένα, μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τυχόν αναζητήσεις που είναι ευαίσθητες στην τοποθεσία – όπως το παράδειγμα που δώσαμε παραπάνω εμφανίζουν έναν χάρτη και μια σύντομη λίστα τοποθεσιών πάνω από τα υπόλοιπα αποτελέσματα.

Για τους γιατρούς, η  τοπική αναζήτηση  είναι ένα κρίσιμο μέρος οποιουδήποτε διαδικτυακού σχεδίου μάρκετινγκ. Επειδή σχεδόν όλα τα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε θα βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, ο ιστότοπός σας πρέπει να εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά γιατρό σε αυτήν την τοποθεσία.

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να  δημιουργήσετε μια δωρεάν σελίδα Google My Business . Αυτό δίνει στο γραφείο σας την ευκαιρία να εμφανίζεται όταν κάποιος σας αναζητά, εμφανίζει την τοποθεσία σας σε χάρτη και ενεργοποιεί άλλες λειτουργίες, όπως κριτικές, στοιχεία επικοινωνίας, ακόμη και τη δυνατότητα λήψης οδηγιών από μια κινητή συσκευή.

Ρυθμίζοντας και συμπληρώνοντας πλήρως μια σελίδα Google My Business, θα μπορείτε να εμφανίζετε όλες τις σχετικές πληροφορίες που χρειάζεται ένας δυνητικός ασθενής απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησής του. Αφού ρυθμίσετε αυτήν τη σελίδα, μπορείτε στη συνέχεια να λάβετε κριτικές ή να αποδεχτείτε φωτογραφίες που υποβάλλονται από ασθενείς που θα κάνουν τους ερευνητές πιο πιθανό να κάνουν κλικ και να μάθουν για εσάς στον ιστότοπό σας.

Το τοπικό SEO  είναι απαραίτητο για το διαδικτυακό μάρκετινγκ για τους γιατρούς, επειδή οι περισσότεροι γιατροί λειτουργούν τοπικά.

Μια άλλη στρατηγική που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για το μάρκετινγκ Διαδικτύου για τους γιατρούς; Ένας  ιστότοπος φιλικός προς κινητά .

Είτε διαθέτετε ήδη έναν ιστότοπο για το γραφείο σας είτε όχι, είναι απολύτως σημαντικό ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται σωστά για όλους τους επισκέπτες, ακόμη και για αυτούς που επισκέπτονται από το τηλέφωνό τους.

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα smartphone τους για να κάνουν έρευνα, να αναζητήσουν επιχειρήσεις και να διαβάσουν κριτικές, είτε βρίσκονται εν κινήσει είτε στο σπίτι. Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές, θα μπορούσατε να απομακρύνετε πιθανούς ασθενείς!

Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας αναμένουν ότι οι ιστοσελίδες που επισκέπτονται θα φορτώνουν γρήγορα, θα εμφανίζονται σωστά χωρίς υπερβολική κύλιση ή ζουμ και θα παρέχουν τις ίδιες πληροφορίες που θα λάμβαναν από οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν μπορεί να προσφέρει την ίδια εμπειρία, οι απογοητευμένοι επισκέπτες σας είναι πιο πιθανό να φύγουν για την ιστοσελίδα ενός άλλου γραφείου παρά να σας αναζητήσουν στον επιτραπέζιο υπολογιστή τους.

Η μετατροπή ενός υπάρχοντος ιστότοπου σε responsive απαιτεί κάποιο αρχικό κόστος, αλλά οι μελλοντικές αποδόσεις είναι τεράστιες. Ένας καλύτερος σχεδιασμός μπορεί να σας αποτρέψει από το να χάσετε πιθανούς ασθενείς από τους ανταγωνιστές σας, κάτι που είναι αρκετός λόγος για να κάνετε την επένδυση!

Μια σελίδα στο Facebook είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε με τα social. Μπορείτε να ρυθμίσετε τη Σελίδα σας δωρεάν, να την προσαρμόσετε με το λογότυπό σας και μια εικόνα κεφαλίδας και να προσθέσετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να ζητάτε από τους ασθενείς σας να τους αρέσει και να δημιουργείτε συνδέσμους στη Σελίδα από τον ιστότοπό σας. Αλλά για να τα κρατήσετε εκεί, θα χρειαστείτε ένα τελευταίο πράγμα: περιεχόμενο.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν επισκέπτονται αυτές τις πλατφόρμες για να δουν προσφορές πωλήσεων και πρέπει να το λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία αναρτήσεων. Το περιεχόμενο που μοιράζεστε στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να είναι σχετικό με αυτούς που σας ακολουθούν, αλλά όχι όλα για εσάς. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πράγματα όπως:

  1. Γενικές συμβουλές υγείας
  2. Σύνδεσμοι σε άρθρα σχετικά με τη διατροφή, την άσκηση ή νέα ευρήματα για την υγεία
  3. Έγκαιρες υπενθυμίσεις (π.χ. εμβόλια γρίπης, εποχικές ασθένειες ή πώς να παραμένετε ζεστοί σε πολύ κρύο καιρό)
  4. Φωτογραφίες χαρούμενων ασθενών ή προσωπικού γύρω από το γραφείο σας
  5. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να κάνει τους ασθενείς σας να αισθάνονται καλά!

Φυσικά, είναι καλό να αναφέρετε τον ρόλο που παίζει η πρακτική σας στην υγεία των ασθενών σας.

Αυτό μπορεί να σημαίνει να υπενθυμίζετε στους ακολούθους σας ότι πλησιάζει η εποχή της γρίπης και να σας επισκεφτούν για ένα εμβόλιο ή απλώς να αναφέρετε ότι θα έχετε παρατεταμένο ωράριο σε μια πιο πολυάσχολη ώρα. Προσπαθήστε όμως να ακολουθείτε έναν κανόνα τρίτων ή τέταρτων, δηλαδή, να μιλάτε για τον εαυτό σας μόνο το ένα τρίτο ή το τέταρτο των φορών για να αποφύγετε να ενοχλήσετε όσους πραγματικά δεν θέλουν συχνές υπενθυμίσεις να επισκέπτονται τον γιατρό τους!

Κανένα σύνολο ιδεών μάρκετινγκ για γιατρούς δεν θα ήταν πλήρες χωρίς να δοθεί έμφαση στο πρωτότυπο περιεχόμενο. Αυτή η τελική στρατηγική περιστρέφεται γύρω από τη γραφή, η οποία μπορεί να μην είναι η ισχυρότερη δεξιότητά σας, επομένως αναμένεται ότι θα ζητήσετε βοήθεια με αυτό. Μην αγνοήσετε αυτή τη στρατηγική, ωστόσο, γιατί είναι πολύ σημαντική!

Η κατάταξη για έναν συγκεκριμένο όρο στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να είναι εύκολη ή δύσκολη.

Η εμφάνιση στο νούμερο 1 για το όνομα του γραφείου σας θα είναι πολύ εύκολη! Αλλά αν θέλετε να εμφανιστείτε στη θέση #1 για μια φράση με υψηλό ανταγωνισμό, όπως “γιατροί στο Ηράκλειο” μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερη δουλειά.

Εκεί μπαίνει το περιεχόμενο.

Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι όσο μεγαλύτερο και πιο χρήσιμο είναι το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να κατατάξετε υψηλή. Υπάρχει μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του αποτελέσματος #1 και του μεγάλου μήκους περιεχομένου. Εξαιτίας αυτού, εάν υπάρχει μια πιο ανταγωνιστική φράση για την οποία θέλετε να εμφανιστείτε στο Google, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε κάποιο πολύ χρήσιμο περιεχόμενο σχετικά με αυτήν.

Σας βοηθάμε να αναλάβετε τον έλεγχο της διαδικτυακής σας φήμης μέσω των διάφορων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Επικοινωνήστε μαζί μας


Μιλήστε με έναν συνεργάτη μας μέσω live chat, ζωντανά

Στείλτε μας email ή καλέστε μας από εδώ