Ψάχνετε για τις τέλειες ιδέες μάρκετινγκ για την περίοδο των Χριστουγέννων;

Με τις γιορτές να πλησιάζουν προς το μέρος μας, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τις εκστρατείες μάρκετινγκ των διακοπών σας.
Διαβάστε αυτήν την ανάρτηση για να μάθετε πώς να μεγιστοποιήσετε την απήχηση και τις μετατροπές σας αυτή την εορταστική περίοδο με δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ διακοπών.
Η περίοδος των διακοπών που εκτείνεται από τον Οκτώβριο έως τα τέλη Δεκεμβρίου είναι μια σημαντική περίοδος δημιουργίας εσόδων για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις.
Στην πραγματικότητα, το ⅓ των μικρών επιχειρήσεων λένε ότι το τέταρτο τρίμηνο είναι η πιο κερδοφόρα εποχή του χρόνου.
Αυτή μπορεί επίσης να είναι μια ανταγωνιστική στιγμή για τους εμπόρους.
Και φέτος, τα πράγματα υποτίθεται ότι θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέροντα με όλα τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που αντιμετωπίζουμε τους τελευταίους 18 μήνες.
Ας δούμε λοιπόν μερικές ιδέες και στρατηγικές εορταστικού μάρκετινγκ που λειτουργούν καλά για τις μικρές επιχειρήσεις.
Αυτή η ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη στο εορταστικό μάρκετινγκ του Δεκεμβρίου.

Γιατί να ανησυχείτε για μια καμπάνια;

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τον όρο, η “καμπάνια” σημαίνει τη συντονισμένη στρατηγική μάρκετινγκ γύρω από το προϊόν, την υπηρεσία, την επωνυμία ή το μήνυμά σας. 
Η καμπάνια μάρκετινγκ των διακοπών σας μπορεί να βοηθήσει:

  • να έρθουν υποψήφιοι πελάτες στην επιχείρηση,
  • σας συνδέει με τους υπάρχοντες πελάτες σας,
  • χτίζει σχέσεις και
  • αυξάνετε τα έσοδά σας.

Όσο περισσότερο χρόνο έχετε για να σχεδιάσετε και να ξεκινήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ διακοπών, τόσο το καλύτερο.
Ας δούμε μερικές ιδέες, μεθόδους, συμβουλές και κόλπα εορταστικού μάρκετινγκ.

Ιδέες μάρκετινγκ διακοπών για οργανική στρατηγική

Αυτό που δεν θέλετε να κάνετε κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου είναι να αποσύρετε την ανάρτηση (ή, ακόμα χειρότερα, να σταματήσετε καθόλου να δημοσιεύετε).
Γνωρίζουμε ότι μπορεί να είναι απασχολημένος, γι’ αυτό είναι σημαντικό να προγραμματίζετε νωρίς το οργανικό σας περιεχόμενο…
…και προγραμματίστε το, ώστε να μην χρειάζεται να θυμάστε να δημοσιεύετε μη αυτόματα.
Ακολουθούν μερικές ιδέες μάρκετινγκ διακοπών και βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε…
…για να σας βοηθήσουμε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρίσετε και να συνδέσετε τους πελάτες σας με τα προϊόντα σας:

  1. Δημοσιεύστε πιο συχνά

Περισσότερος ανταγωνισμός σημαίνει ότι οι αναρτήσεις σας θα μπορούσαν να χαθούν σε μια θάλασσα από άλλες αναρτήσεις.
Εάν δεν δημοσιεύετε αρκετά συχνά, ο αλγόριθμος δεν θα εμφανίζει τις αναρτήσεις σας στο κοινό σας.
Εάν δημοσιεύετε καθημερινά, δοκιμάστε το δύο φορές την ημέρα. Αν δημοσιεύετε κάθε δεύτερη μέρα, δημοσιεύετε καθημερινά.

  1. Κάντε διαγωνισμούς για δώρα για να αυξήσετε την προσέγγιση χρηστών και να εστιάσουν οι πελάτες στα προϊόντα σας

Όταν σχεδιάζετε διαγωνισμούς, να έχετε πάντα έναν στόχο στο μυαλό σας και να χαρίζετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που έχει νόημα.

  1. Χρησιμοποιήστε βίντεο

Ο αλγόριθμος σχεδόν σε κάθε πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα στα βίντεο, επομένως βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε και δημοσιεύετε περισσότερα βίντεο.
Κάντε τα όσο το δυνατόν πιο ελκυστικά.

  1. Μοιραστείτε πληροφορίες προϊόντων και πωλήσεων

Μπορείτε να πάτε λίγο πιο βαριά στις πωλήσεις αυτή την εποχή του χρόνου.
Εμφανίστε περισσότερα από τα προϊόντα σας, δώστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες σας και κοινοποιήστε συχνά πληροφορίες εκπτώσεων.
Οι χρήστες δεν θα βλέπουν κάθε ανάρτηση, επομένως πρέπει να το λέτε ξανά και ξανά.

Ιδέες μάρκετινγκ διακοπών με χρήση στρατηγικής επί πληρωμή

Οι διαφημίσεις πιθανότατα θα κοστίζουν περισσότερο κατά τη διάρκεια των διακοπών, αλλά εξακολουθούν να αξίζουν τον κόπο σε πλατφόρμες όπως:

  • Facebook,
  • Instagram και
  • Google

…εξαιτίας της ανταμοιβής.
Μια προειδοποίηση: Είναι μια δύσκολη στιγμή για να ξεκινήσετε τη διαφήμιση για πρώτη φορά ή ως νέα επιχείρηση.
Τα πράγματα είναι πιο ακριβά, η προσοχή των καταναλωτών είναι περιορισμένη και υπάρχουν παγκόσμια ζητήματα εφοδιασμού που πρέπει να αντιμετωπιστούν για όλους.
Εάν ξεκινήσετε να διαφημίζετε, πρέπει να είστε υπομονετικοί.
Οι επόμενοι 3 μήνες μπορεί να μην πάνε καλά για εσάς (ή μπορεί να πάνε τέλεια), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορέσετε να επιτύχετε καλά αποτελέσματα το 1ο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Να σε τι σας προτείνουμε να εστιάσετε τις γιορτές.

α) Εστιάστε στην επαναστόχευση επισκεπτών και την αφοσίωση με δυναμικές διαφημίσεις

Εάν πουλάτε προϊόντα, η επαναστόχευση του ιστότοπού σας και των επισκεπτών του λογαριασμού σας με δυναμικές διαφημίσεις καταλόγου είναι ο καλύτερος τρόπος.
Αυτές οι διαφημίσεις θα δείξουν τα προϊόντα σας σε ενδιαφερόμενα άτομα και θα αυξήσουν την πιθανότητα να λάβετε μια πώληση.

β) A/B δοκιμές στις διαφημίσεις σας με Κοινό Lookalike

Χρησιμοποιώντας το κοινό της πηγής σας, όπως οπαδούς σελίδων, επισκέπτες ιστότοπου, συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ…
…μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κοινό Lookalike με άτομα που δεν γνωρίζουν ακόμα για εσάς, αλλά είναι πιθανό να βρίσκονται κοντά σε έναν ιδανικό πελάτη.
Μας αρέσει να δοκιμάζουμε είδη κοινού Lookalike σε σχέση με τη στόχευση που επιλέξαμε για να δούμε ποια μετατροπές είναι καλύτερες.
Εάν έχουν παρόμοια απόδοση, θα αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε αυτό το κοινό Lookalike για διαφημίσεις αναγνωρισιμότητας επωνυμίας.

γ) Προωθήστε με στόχο την προβολή βίντεο

Δεν χρειάζεται καν να δείξετε ανθρώπους σε αυτό το βίντεο ή να πείτε οτιδήποτε (που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να γράψετε σενάριο).

  • Δείξτε τα προϊόντα σας σε εορταστικές ή χειμερινές ρυθμίσεις και προσθέστε λίγη εορταστική μουσική.
  • Χρησιμοποιήστε ελάχιστο κείμενο στην οθόνη για να δώσετε πληροφορίες τιμολόγησης ή παραγγελίας.
  • Δημιουργήστε μια πληρωμένη διαφήμιση για προβολές βίντεο και, στη συνέχεια, προσθέστε είδη κοινού και είδη κοινού με τη χρήση της γενικής στόχευσης.

Αυτό θα βοηθήσει να φέρετε περισσότερα άτομα στη σελίδα σας και στα προϊόντα σας, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερες πωλήσεις για εσάς. 

Ιδέες μάρκετινγκ Χριστουγέννων με το email marketing

Θα θέλετε να συνεχίσετε να στέλνετε email και κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, δεν συνιστούμε να αυξήσετε υπερβολικά τη συχνότητα αποστολής σας.
Σίγουρα δεν το διπλασιάζω. Ωστόσο, θα πρέπει να στέλνετε επιπλέον μερικά email την εβδομάδα.

α) Αφιερώστε χρόνο για να σχεδιάσετε τις καμπάνιες σας

Σας συνιστούμε να καθίσετε σε ένα ημερολόγιο και να σημειώσετε:

  • προθεσμίες αποστολής,
  • τυχόν πωλήσεις που έχετε προγραμματίσει,

Στη συνέχεια, σημειώστε τις ημέρες που θα στείλετε email.
Οι προσφορές για τις διακοπές του Δεκεμβρίου θα πρέπει να ξεκινούν τουλάχιστον 6 εβδομάδες πριν από την ημέρα.

β) Μην ανακαλύπτετε ξανά τον τροχό

Αν θέλετε να δείτε εξαιρετικά παραδείγματα πραγματικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ από εταιρείες όλων των μεγεθών, ρίξτε μια ματιά στο reallygoodemails.com .
Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ανά θέμα ή κατηγορία ή απλώς να περιηγηθείτε στα email. Όταν δείτε ένα που σας αρέσει, κάντε κλικ σε αυτό και θα λάβετε περισσότερες πληροφορίες.
Αυτά είναι πραγματικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επομένως θεωρούμε χρήσιμο να τα εξετάσουμε.
Ακολουθούν μερικές ιδέες για email που μπορείτε να στείλετε.

  • Ειδικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με “οδηγό διακοπών”.
  • Υπενθυμίσεις προθεσμίας αποστολής
    Εάν έχετε εγγυημένες ημερομηνίες παράδοσης ή προθεσμίες αποστολής που πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας, δώστε τους μια προειδοποίηση.
  • Πληροφορίες εκπτώσεων και κουπονιών
    Εάν είστε όπως η πλειοψηφία των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών, θα προσφέρετε εκπτώσεις, προσφορές και κουπόνια πολλές φορές.
  • Προσφορές δωροκάρτας
    Καθώς αυτές οι προθεσμίες αποστολής περνούν και πλησιάζουν οι μεγάλες μέρες, στείλτε email με δωροκάρτες.

Απευθυνθείτε στους αγοραστές της τελευταίας στιγμής, στους ανθρώπους που ξέχασαν κάποιον και σε όποιον άλλο μπορεί να επωφεληθεί από τη δωροκάρτα.

  • Email μετά τις διακοπέςΤίτλοι όπως “δεν πήρατε αυτό που θέλατε;” ή “Χρησιμοποιήστε τα μετρητά των διακοπών σας” λειτουργεί καλά για να επεκτείνετε τις πωλήσεις μετά το τέλος των διακοπών.

Πότε πρέπει να στείλετε αυτά τα email;

Στην ιδανική περίπτωση, θα χρησιμοποιείτε δεδομένα από τον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να επιλέξετε τις καλύτερες ημέρες και ώρες για να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σας με βάση την πραγματική τους δραστηριότητα.
Ωστόσο, εάν δεν έχετε ακόμη αυτές τις πληροφορίες (όπως μόλις ξεκινήσατε να στέλνετε email ή είστε ανενεργοί για κάποιο χρονικό διάστημα), μην ανησυχείτε.
Μελέτες δείχνουν ότι, γενικά, η καλύτερη μέρα για να στείλεις email είναι η Τρίτη, με τις χειρότερες μέρες να είναι το Σάββατο και η Κυριακή.

Συμπέρασμα

Ελπίζουμε αυτή η ανάρτηση να σας φανεί χρήσιμη και να σας έδωσε μερικές ιδέες εορταστικού μάρκετινγκ για τις καμπάνιες σας.
Το κόλπο είναι να τα σχεδιάσετε, ώστε να μην αισθάνεστε απογοητευμένοι ή να χάσετε ευκαιρίες να προωθήσετε το σωστό προϊόν την κατάλληλη στιγμή.
Οι πελάτες σας θέλουν να αγοράσουν από εσάς, μερικές φορές χρειάζονται απλώς λίγη βοήθεια για να το θυμούνται.
Χρησιμοποιήστε τους πιο αφοσιωμένους πελάτες σας ως κοινό-πηγή για να δημιουργήσετε ομοιότητες, ώστε να μπορείτε να βρείτε ακόμη περισσότερους πελάτες.
Εάν πιστεύετε ότι θα χρειαστείτε περισσότερη βοήθεια από τους ειδικούς για να επωφεληθείτε πραγματικά από την περίοδο των διακοπών (και όχι μόνο), προχωρήστε και επικοινωνήστε μαζί μας.
Προσφέρουμε διάφορες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε κλάδου κι αν είστε. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

There was an error while trying to send your request. Please try again.

Η easymat.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που παρέχετε σε αυτήν τη φόρμα για να επικοινωνήσει μαζί σας και για να παρέχει ενημερώσεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ.