Ψάχνετε για έναν οδηγό ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους;
Σήμερα, μοιραζόμαστε τις κορυφαίες 8 στρατηγικές μας που πρέπει να εφαρμόσετε εάν είστε εντελώς νέοι στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Θα τα αναλύσουμε όλα σε δραστικά βήματα σε αυτόν τον οδηγό ψηφιακού μάρκετινγκ για επιχειρήσεις.
Ψηφιακό μάρκετινγκ για αρχάριους: 8 στρατηγικές για την επιχείρησή σας
1. Δημιουργήστε ένα Buyer Persona
Γνωρίζουμε ότι αυτό μπορεί να μην είναι το πιο συναρπαστικό βήμα όταν μιλάμε για το ψηφιακό μάρκετινγκ για αρχάριους, αλλά είναι σημαντικό να είναι το πρώτο σας βήμα.
Είτε είστε μια ολοκαίνουργια επιχείρηση είτε είστε εδώ και αρκετό καιρό και μόλις τώρα αρχίζετε να κυκλοφορείτε στο διαδίκτυο…
…πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα στους πελάτες σας.
Ακολουθούν οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε σχετικά με τους πελάτες σας:
- Ποια είναι τα συνήθη δημογραφικά τους στοιχεία;
Αυτό περιλαμβάνει την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία τους κ.λπ.
- Πού περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στο Διαδίκτυο;
Είναι στο Facebook; Instagram; LinkedIn; Google; Περιορίστε το.
Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;
✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο
|
|
- Ποιο είναι το κίνητρό τους για την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας; Γιατί θέλουν αυτό που προσφέρετε;
Αυτό το κίνητρο μπορεί να μοιάζει με έναν στόχο που προσπαθούν να επιτύχουν ή ένα σημείο που προσπαθούν να λύσουν.
Εάν διαβάζετε το blog μας για μεγάλο χρονικό διάστημα, μας έχετε δει να μιλάμε για στόχους και σημεία. Αυτό γιατί έχει σημασία!
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι πουλάτε παντελόνια γιόγκα.
Οι άνθρωποι αγοράζουν τα παντελόνια γιόγκα σας επειδή τους αρέσουν τα σχέδια; Ή μήπως επειδή βγαίνουν σε μεγάλα μεγέθη;
Γνωρίζοντας τι παρακινεί το κοινό σας να αγοράσει το προϊόν σας θα σας βοηθήσει να μάθετε τι είδους θέλουν να δουν στις διαφημίσεις σας και να λάβετε υπόψη πώς τους μιλάτε στο μάρκετινγκ σας.
Ας δούμε μια επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες ως άλλο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα μηχανικών και εργάζεστε σε αυτοκίνητα για ανθρώπους.
Μερικά από τα σημεία που λύνετε για τους ανθρώπους πιθανώς περιλαμβάνουν…
- εξοικονόμηση του χρόνο με το να μην χρειάζεται να το κάνουν οι ίδιοι, και
- ανακουφίζοντας το άγχος τους επιτρέποντάς τους να βάλουν το αυτοκίνητό τους στα χέρια ενός επαγγελματία που θα επισκευαστεί χωρίς να χρειάζεται να μάθουν πώς να το κάνουν οι ίδιοι
Τώρα έχοντας υπόψη και τα δύο αυτά παραδείγματα…
…αρχίζετε να σκέφτεστε φράσεις όπως «Πήραμε 6 βραβεία το 2021!» είναι ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπίσετε κάποιο από αυτά τα σημεία στόχους; Όχι, δεν πρέπει!
Ωστόσο, το βλέπουμε τόσο συχνά όταν οι επιχειρήσεις προβάλλουν διαφημίσεις σε ένα ψυχρό κοινό που μιλούν για το πόσο σπουδαίοι είναι…
…όταν πρέπει να απευθύνονται στο κοινό τους με βάση τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.
Λοιπόν, πώς το κάνετε αυτό; Επενδύστε το χρόνο και την προσπάθεια για να κάνετε μια σταθερή περσόνα αγοραστή.
Ναι, οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά αυτό που αγοράζουν πραγματικά λύνει προβλήματα.
Όσο καλύτερα κατανοείτε το κοινό σας, τόσο πιο αποτελεσματικές θα είναι οι υπόλοιπες στρατηγικές αυτής της λίστας.
Για αυτό είμαστε περισσότερο γνωστοί ως πρακτορείο, καθώς έχουμε δημιουργήσει εκατοντάδες χιλιάδες έσοδα για τους πελάτες μας χρησιμοποιώντας το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
2. Social Media Marketing
Λοιπόν, θα ξεκινήσουμε με αυτό εδώ σε αυτόν τον οδηγό ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους.
Μερικές από τις καλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν:
- Τικ Τοκ
Αλλά αυτό για το οποίο θέλουμε να μιλήσουμε σε αυτόν τον οδηγό ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους είναι πώς θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γενικά για να αυξήσετε την ανάπτυξη.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά, γι’ αυτό θα απαντήσουμε σε μερικές από τις συχνές ερωτήσεις που λαμβάνουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για να ξεκινήσετε, σε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων πρέπει να βρίσκεστε; Η απάντηση είναι σε όποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων βρίσκεται το κοινό σας.
Δείτε πώς η στρατηγική #1 είναι ήδη χρήσιμη;
Εάν κάνατε την έρευνα πελατών σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ήδη σε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων βρίσκονται.
Αλλά για παράδειγμα, εάν είστε εταιρεία B2B, μπορεί να έχετε λίγο περισσότερη τύχη στο LinkedIn από το Pinterest, δεδομένων των δημογραφικών στοιχείων και των δύο πλατφορμών.
Τώρα μπορεί να σκέφτεστε, “Αλλά τι γίνεται αν η βάση πελατών μου ξοδεύει χρόνο σε 2 ή 3 πλατφόρμες σχεδόν εξίσου;”
Εάν συμβαίνει αυτό, τότε θα σας συμβουλεύαμε να μην προσπαθήσετε να αντιμετωπίσετε πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα, εκτός εάν έχετε το χρόνο και το ανθρώπινο δυναμικό για να το κάνετε.
Διαφορετικά, θα προτείναμε να επιλέξετε την πλατφόρμα με το μεγαλύτερο κοινό από τους πελάτες σας.
Και, στη συνέχεια, επικεντρώστε τις προσπάθειές σας στην κυριαρχία αυτής της πλατφόρμας πριν προχωρήσετε σε μια άλλη.
Και όταν λέμε να εστιάσουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, εδώ είναι 4 CTA που μπορείτε να αφαιρέσετε για τον εαυτό σας:
α) Δημιουργήστε έναν προσωπικό λογαριασμό για τον εαυτό σας σε αυτήν την πλατφόρμα, εάν δεν έχετε ήδη.
Αυτό δεν είναι για την επιχείρησή σας, είναι αποκλειστικά για να κατανοήσετε την εφαρμογή.
Αποκτήστε μια αίσθηση του τι δημοσιεύουν και μιλούν οι άνθρωποι σε αυτήν την πλατφόρμα και κατανοήστε από προσωπική εμπειρία σε τι χρησιμεύει η εφαρμογή κοινωνικών μέσων.
Θα σας βοηθήσει όταν έρθει η ώρα να δημοσιεύσετε για την επιχείρησή σας, επειδή θα κατανοήσετε τη γενική ατμόσφαιρα της εφαρμογής.
Και καθώς και ποιοι τύποι αναρτήσεων συνήθως λαμβάνονται καλύτερα.
Μάθετε όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα.
Αυτές οι εφαρμογές ενημερώνονται και προσφέρουν νέες δυνατότητες συνεχώς σε ανταγωνισμό μεταξύ τους.
Για παράδειγμα, η άνοδος του TikTok έκανε το Instagram να κυκλοφορήσει το Instagram Reels , κάτι που οδήγησε επίσης το YouTube να κυκλοφορήσει το YouTube Shorts .
Η χρήση των πιο πρόσφατων δυνατοτήτων είναι συνήθως μια καλή λύση για τον αλγόριθμο.
Αυτό γίνεται για να μπορείτε να έχετε τη μέγιστη προσέγγιση χρηστών και αφοσίωση στις αναρτήσεις σας, επομένως μείνετε στην κορυφή τους.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε τις ενημερώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο.
β) Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στην πλατφόρμα εάν δεν έχετε ήδη έναν και βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένος.
Ναι, αυτό σημαίνει να συμπληρώσετε όλες τις βασικές πληροφορίες, όπως τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας, την εικόνα προφίλ του λογότυπου σας κ.λπ.
Αλλά περιλαμβάνει επίσης πράγματα όπως η προσθήκη λέξεων-κλειδιών στο βιογραφικό σας ή στην ενότητα “Σχετικά με εμένα” που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
γ) Επιλέξτε λέξεις-κλειδιά που μπορεί να αναζητήσουν οι άνθρωποι!
Τώρα, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μηχανές αναζήτησης όπως η Google, όπου οι άνθρωποι ξεκινούν να κάνουν μια ερώτηση ή να αναζητούν απαραιτήτως συγκεκριμένες πληροφορίες.
Ωστόσο, έχουν αρχίσει να αποκτούν ιδιότητες που μοιάζουν με τις μηχανές αναζήτησης, όπου μπορείτε να αναζητήσετε απλές λέξεις-κλειδιά τώρα, όχι μόνο hashtags.
Επομένως, δεν θα κάνει κακό να βελτιστοποιήσετε τον λογαριασμό σας.
δ) Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν βασικά, ενσωματωμένα αναλυτικά στοιχεία για επαγγελματικούς λογαριασμούς. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ τους!
Μετρήστε για να δείτε ποιοι τύποι αναρτήσεων έχουν καλύτερη απόδοση και ποιες όχι.
Χρησιμοποιήστε τις γνώσεις σας για να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το πού να στραφείτε και πού να συνεχίσετε με τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το καλύτερο μέρος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για αρχάριους είναι ότι όλα όσα μόλις περιγράψαμε είναι δωρεάν. Όλα αυτά δεν σου κοστίζουν τίποτα παρά μόνο χρόνο.
Γι’ αυτό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καθιερώσετε την επωνυμία σας και να αποκτήσετε λίγη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας πριν καν ασχοληθούμε με τη διαφήμιση.
Χρειάζεστε επαγγελματική διαχείριση των Social Media λογαριασμών σας; Η ομάδα της easymat μπορεί να σας βοηθήσει.
3. Διαφήμιση στο internet
Τώρα εδώ στην easymat, χωρίζουμε τις διαφημιστικές μας προσπάθειες σε δύο διαφορετικές υπηρεσίες:
- διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και
- Διαφήμιση Google (γνωστή και ως PPC, που σημαίνει Pay Per Click).
Ας συζητήσουμε λοιπόν τη διαφορά μεταξύ των δύο πολύ γρήγορα.
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπει να στοχεύετε άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει ενδιαφέροντος, συμπεριφοράς και δημογραφικών…
…ή από μια προϋπάρχουσα λίστα πελατών που μπορείτε να ανεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε για να επαναστοχεύσετε και να βρείτε νέους πελάτες.
Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση Google σάς επιτρέπει να στοχεύετε τους ανθρώπους με βάση αυτό που αναζητούν στο Google.
Και μπορείτε επίσης να επαναστοχεύσετε την υπάρχουσα επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας σε χιλιάδες ιστότοπους στον ιστό.
Για να αποφασίσετε, λοιπόν, με ποια διαφημιστική στρατηγική θα πρέπει να ξεκινήσετε, κάντε την εξής ερώτηση:
“Είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρω κάτι που θα αναζητούσαν οι άνθρωποι στο Google;”
Εάν ναι, σημειώστε μια λίστα με τους όρους αναζήτησης που πιστεύετε ότι θα αναζητούσαν οι άνθρωποι, καθώς σχετίζεται με την επιχείρησή σας.
Στον κόσμο του μάρκετινγκ, αυτές είναι επίσης γνωστές ως λέξεις-κλειδιά.
Εάν όχι, σημειώστε ακόμα μια σύντομη λίστα με πράγματα που θα μπορούσαν ενδεχομένως να αναζητήσουν οι άνθρωποι.
Τώρα αυτό που θέλουμε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε ένα δωρεάν εργαλείο όπως το Google Keyword Planner για να δείτε πόσες φορές πραγματοποιούνται πραγματικά αναζήτηση αυτών των λέξεων-κλειδιών στο Google.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία επί πληρωμή όπως το SEMrush για να δείτε πόσες φορές πραγματοποιούνται αναζήτηση πραγμάτων στο YouTube.
Μπορείτε επίσης να λάβετε ιδέες σχετικά με ερωτήσεις και πολλά άλλα.
Ο σκοπός αυτών των εργαλείων είναι να επιβεβαιώσετε εάν είχατε δίκιο για τη λίστα λέξεων-κλειδιών σας.
Οι άνθρωποι ψάχνουν πραγματικά τις λέξεις-κλειδιά που σκεφτήκατε; Και αν ναι, ποιος είναι ο όγκος αναζήτησης;
Εάν όχι, η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι πιο κατάλληλη για την επιχείρησή σας!
Η φύση ορισμένων επιχειρήσεων προσφέρεται περισσότερο στην Google και το αντίστροφο.
Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης συνεργείου επισκευής AC, γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να πάνε στην Google και να πληκτρολογήσουν “Επισκευή AC κοντά μου” όταν χρειάζονται αυτήν την υπηρεσία.
Αυτό είναι αντί να πας στο Facebook και να περιμένεις μέχρι να δουν μια διαφήμιση από μια εταιρεία AC.
Εκτός όμως από τη φύση της επιχείρησής σας, ποια διαφημιστική οδός θα επιλέξετε θα πρέπει να εξαρτάται και από τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Εάν θέλετε περισσότερα likes στη σελίδα Facebook, υπάρχει ένας στόχος διαφημιστικής καμπάνιας Facebook για αυτό.
Δεν θα προτείναμε διαφημίσεις Google εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την αφοσίωση στις αναρτήσεις στο Instagram.
Τώρα, προτού προχωρήσουμε στην επόμενη στρατηγική, το τελευταίο μας CTA για εσάς εδώ για διαφήμιση έχει να κάνει με τις ίδιες τις διαφημίσεις.
Πώς πρέπει να μοιάζουν; Τι να πουν;
Η εξοικείωση με τη διαφημιστική πλατφόρμα που θα επιλέξετε θα σας βοηθήσει εν μέρει να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση.
Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν διαφορετικά μεγέθη διαστάσεων, όρια διάρκειας βίντεο κ.λπ. για κάθε διαφορετική τοποθέτηση διαφήμισης.
Αλλά το κύριο πράγμα που θέλουμε να επαναλάβουμε είναι ότι οι διαφημίσεις σας πρέπει πάντα να επικεντρώνονται περισσότερο στο να είναι χρήσιμες παρά στις πωλήσεις.
Να θυμάστε ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις που απαντούν άμεσα σε ένα πρόβλημα ή έναν στόχο που έχουν…
…από αυτά που μιλάνε για τις διακρίσεις της εταιρείας σας.
Επίσης, ανάλογα με το κανάλι διαφήμισης που θα επιλέξετε, πρέπει να σκεφτείτε πού βρίσκονται οι άνθρωποι στο ταξίδι του αγοραστή τους.
Η Google είναι γνωστή για τους περισσότερους δυνητικούς πελάτες υψηλής πρόθεσης, επειδή οι άνθρωποι αναζητούν ενεργά το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε.
Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνήθως αντιμετωπίζονται ως μια πιο κορυφαία προσέγγιση.
Επομένως, φροντίστε η διαφήμισή σας να τις συναντά εκεί που βρίσκονται.
Έχουμε σχεδιάσει τη σύγκριση της διοχέτευσης μάρκετινγκ με τις σχέσεις στο παρελθόν σε αυτήν την ανάρτηση, αλλά για να συνοψίσουμε γρήγορα μέρος της…
…δεν θα ήθελες να ζητήσεις από κάποιον να σε παντρευτεί στο πρώτο σου ραντεβού, σωστά;
Το ίδιο με τις διαφημίσεις σας.
Αυτό που προτείνουμε είναι να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας με βάση το σε ποιον τις προβάλλετε.
4. Περιεχόμενο βίντεο
Το InVideo είπε:
«Το 2020, το 96% των καταναλωτών αύξησε την κατανάλωση βίντεο στο διαδίκτυο και 9 στους 10 θεατές είπαν ότι ήθελαν να δουν περισσότερα βίντεο από επωνυμίες και επιχειρήσεις.
Και από το 2021, ένας μέσος άνθρωπος προβλέπεται να αφιερώνει 100 λεπτά την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο στο διαδίκτυο».
Συνεχίζουν λέγοντας ότι, «Μέχρι το 2022, το 82% της παγκόσμιας κίνησης στο Διαδίκτυο θα προέρχεται από ροή βίντεο και λήψεις».
Τώρα που τα επισημάναμε όλα αυτά, με απλά λόγια, οι πελάτες σας δίνουν την προσοχή τους στο βίντεο!
Επομένως, εάν θέλετε να συναντήσετε το κοινό σας όπου περνάει τον χρόνο του, πρέπει να παράγετε περιεχόμενο με τη μορφή βίντεο.
Και μην αποθαρρύνεστε όταν το λέμε αυτό, γιατί δεν χρειάζεται προϋπολογισμός του Χόλιγουντ για να κάνετε ένα καλό βίντεο.
Οι άνθρωποι το κάνουν κάθε μέρα από τα σαλόνια τους, στα smartphone τους, όπως και εσείς!
Γνωρίζουμε, λοιπόν, ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν βίντεο και δεν είναι ακριβή η παραγωγή τους, αλλά τι συμβαίνει αφού οι χρήστες παρακολουθήσουν το βίντεό σας; Ποια είναι τα οφέλη του;
Το InVideo είπε:
«Το 64% των καταναλωτών αγοράζουν ένα προϊόν αφού παρακολουθήσουν βίντεο κοινωνικών δικτύων που δημιουργούνται από επωνυμίες και ότι οι έμποροι βίντεο λαμβάνουν 66% περισσότερους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες ετησίως».
Αυτό είναι τεράστιο!
Και υπάρχουν περισσότερα στατιστικά στοιχεία από όπου προήλθαν αυτά, αλλά η ουσία είναι ότι οι άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο και τα βίντεο επηρεάζουν άμεσα τις αγορές.
5. SEO ή Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Το SEO είναι η διαδικασία που σας βοηθά να κατατάσσεστε υψηλότερα στο Google.
Όταν κάποιος πληκτρολογεί έναν όρο αναζήτησης (ή λέξη-κλειδί) στο Google που σχετίζεται με την επιχείρησή σας…
…Το SEO είναι αυτό που κάνει τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Τώρα μπορεί να σκέφτεστε, «Περιμένετε ένα λεπτό! Αυτό δεν είπατε για το Google Ads;”
Ναι είναι! Ας εξηγήσουμε λοιπόν τη διαφορά.
Με την PPC διαφήμιση, πληρώνετε απευθείας στην Google για να τοποθετήσει τη διαφήμισή σας σε αυτές τις κορυφαίες θέσεις.
Αλλά με το SEO, εφαρμόζετε οργανικές, μη αμειβόμενες διαδικασίες για να προσπαθήσετε να κερδίσετε την πρώτη θέση σας εκεί, χωρίς να πληρώνετε απευθείας την Google για αυτό.
Έτσι, όταν κοιτάτε τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google, όλα τα κορυφαία αποτελέσματα που έχουν το σύμβολο Διαφήμιση δίπλα τους είναι το αποτέλεσμα της PPC (Pay per Click).
Από την άλλη, τα αποτελέσματα κάτω από αυτό, αυτά που δεν έχουν σύμβολο διαφήμισης, είναι αποτέλεσμα SEO.
Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και στις δύο στρατηγικές, επομένως θα χρειαστεί απλώς να επιλέξετε αυτή που είναι πιο λογικό για την επιχείρησή σας.
Επιτρέψτε μου να αναφέρω μερικά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα για να σας δώσω μια καλύτερη ιδέα.
Η PPC δημιουργεί σχεδόν άμεσα κλικ και αποτελέσματα, αφού πληρώνετε απευθείας στην Google για αυτά.
Ενώ το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που μερικές φορές μπορεί να πάρει 12 μήνες ή περισσότερους για να λειτουργήσει πραγματικά, αλλά όλο το κόστος SEO είναι χρόνος και προσπάθεια.
Ένα άλλο σημείο είναι ότι η PPC θα λειτουργεί μόνο για όσο διάστημα πληρώνετε την Google, η οποία μπορεί να γίνει ακριβή αρκετά γρήγορα και να είναι δύσκολο να τη διατηρήσετε για μήνες.
Το SEO, ωστόσο, μπορεί να συνεχίσει να προκαλεί κύματα υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητας για εσάς για χρόνια με ελάχιστη προσαρμογή και βελτιστοποίηση με την πάροδο του χρόνου.
Έτσι, διαπιστώνουμε ότι πολλοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν τη PPC ως βραχυπρόθεσμη στρατηγική για να αρχίσουν να έχουν κάποια άμεση επισκεψιμότητα.
Ενώ ξεκινούν το μακροπρόθεσμο σχέδιο παιχνιδιού SEO τους.
Έτσι, αυτό θέτει το ερώτημα, πώς ξεκινάτε το σχέδιο παιχνιδιού SEO σας;
Για να απαντήσετε πλήρως σε αυτήν την ερώτηση, θα προτείναμε να δείτε μερικές από τις αναρτήσεις SEO εδώ στο ιστολόγιό μας.
Και είναι επειδή. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η Google εξετάζει εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης για να καθορίσει ποιους ιστότοπους θα κατατάξει υψηλότερα.
Και ως αποτέλεσμα, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προσπαθήσετε να βελτιστοποιήσετε για αυτούς τους παράγοντες κατάταξης, όπως το SEO εντός σελίδας, το SEO εκτός σελίδας, την απόκτηση backlinks κ.λπ.
Και η λίστα αναπαραγωγής SEO μας εμβαθύνει σε καθεμία από αυτές τις στρατηγικές.
6. Μάρκετινγκ περιεχομένου
Το Content Marketing Institute λέει:
«Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και τη διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού — και, τελικά, για την ώθηση της κερδοφόρας δράσης των πελατών».
Έτσι, ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού είναι ένα blog.
Εάν έχετε ένα ιστολόγιο ή blog, μπορείτε να παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό σας με τη μορφή περιεχομένου μεγάλης μορφής χωρίς να πουλήσετε απευθείας σε αυτό.
Γιατί λοιπόν είναι αυτό σημαντικό; Λοιπόν, πρέπει να σκεφτείτε τη φύση του κόσμου μας και τους σημερινούς αγοραστές.
Υπάρχει μια πληθώρα πληροφοριών που είναι διαθέσιμες για τους καταναλωτές για να σας συγκρίνουν με τους ανταγωνιστές σας και να κάνουν εκτενή έρευνα για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία.
Οι άνθρωποι έχουν την πολυτέλεια να ερευνούν μόνοι τους πριν αγοράσουν.
Θέλετε λοιπόν να είστε αυτός που τους παρέχει τις καλύτερες πληροφορίες και τη μεγαλύτερη αξία χωρίς να μεταβείτε κατευθείαν στο περιεχόμενο πωλήσεών σας.
Οι άνθρωποι δεν θέλουν να “πουληθούν” πια, και με την ποσότητα των πληροφοριών στα χέρια τους, δεν χρειάζεται.
Πρέπει να προσφέρετε αξία με τη μορφή της αντιμετώπισης και της επίτευξης των στόχων τους, επειδή αυτό αναζητούν οι άνθρωποι στο διαδίκτυο.
Έτσι, το πρώτο μέρος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να βοηθήσετε το κοινό σας και να το προσελκύσετε στην επωνυμία σας με δωρεάν, πολύτιμο περιεχόμενο.
Το δεύτερο μέρος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να γράφετε έχοντας κατά νου τόσο το κοινό σας όσο και την Google.
Θυμάστε πριν από λίγα λεπτά που είπαμε ότι αυτή η στρατηγική θα ήταν συστατικό του SEO;
Να πώς.
Ένας από τους παράγοντες κατάταξης που εξετάζει η Google για το SEO είναι ο όγκος των λέξεων-κλειδιών.
Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος αναζητά μια « εταιρεία διαχείρισης Social Media » και δεν έχουμε αυτές τις λέξεις στον ιστότοπό μας πουθενά…
…Η Google μάλλον δεν πρόκειται να μας κατατάξει για αυτήν τη λέξη-κλειδί.
Επομένως, όταν κάνετε blog, επιλέξτε ένα θέμα που χρησιμοποιείται ως λέξη-κλειδί με μεγάλη αναζήτηση.
Δεν θέλετε να επιλέγετε απλώς θέματα που σας ακούγονται καλά.
Εάν υπάρχει κάποια συμβουλή που αφαιρείτε από αυτήν τη δημοσίευση σήμερα, είναι να υποστηρίξετε όλη τη λήψη των αποφάσεών σας με δεδομένα και έρευνα.
Επιστρέψτε στα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών που μοιραστήκαμε νωρίτερα, για να κατανοήσετε τι πραγματικά αναζητά το κοινό σας και τι έχει απορίες.
Και στη συνέχεια, απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις με τη μορφή ενός blog γεμάτο με σχετικές λέξεις-κλειδιά και πληροφορίες.
Εάν κάνετε μάρκετινγκ περιεχομένου με αυτόν τον τρόπο, θα σκοτώσετε δύο πουλιά με μια πέτρα, γιατί θα βοηθήσετε τις προσπάθειές σας στο SEO.
Ενώ ενθαρρύνετε επίσης το κοινό σας πιο κάτω από τη διοχέτευση μάρκετινγκ με πολύτιμες πληροφορίες που θέλουν.
7. Email marketing
Το ψηφιακό μάρκετινγκ για αρχάριους δεν θα ήταν πλήρες χωρίς αυτήν τη στρατηγική.
Το MailChimp ορίζει το email marketing ως μια μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ…
«που χρησιμοποιεί email για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησής σας.
Μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σας να ενημερωθούν για τα πιο πρόσφατα αντικείμενα ή προσφορές σας, ενσωματώνοντάς τα στις προσπάθειες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.
Μπορεί επίσης να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ σας με τη δημιουργία δυνητικών πελατών, την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, τη δημιουργία σχέσεων ή τη διατήρηση της αφοσίωσης των πελατών μεταξύ αγορών μέσω διαφορετικών τύπων email μάρκετινγκ».
Τώρα βάζουμε αυτό το πλήρες απόσπασμα εδώ γιατί πραγματικά συνοψίζει το μάρκετινγκ μέσω email πολύ καλά.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email marketing για να στείλετε email όπως αυτά:
- Στείλτε ένα αυτοματοποιημένο email καλωσορίσματος σε κάθε νέο συνδρομητή ή/και πελάτη.
- Στείλτε αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης όταν κάποιος κάνει μια αγορά ή προγραμματίζει μια κλήση ή μια υπηρεσία.
- Στείλτε εβδομαδιαία ενημερωτικά δελτία με πολύτιμες πληροφορίες ή ενημερώσεις.
- Δημιουργήστε μια σειρά από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε συνδρομητές με βάση ορισμένες ενέργειες που έχουν κάνει ή δεν έχουν κάνει οι συνδρομητές σας.
Αλλά για χάρη αυτής της ανάρτησης, θέλουμε να το τονίσουμε αυτό.
Το μάρκετινγκ μέσω email θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα μέσο για να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στο πού βρίσκονται οι πελάτες σας και στο πού θέλετε να πάνε στη συνέχεια στη διοχέτευση πωλήσεών σας.
Προορίζεται για την καλλιέργεια των πελατών σας και των υπαρχόντων πελατών.
Και αν το κάνετε σωστά, θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε μια καλή απόδοση από αυτό, γιατί για κάθε 1 € που ξοδεύετε στο μάρκετινγκ μέσω email, η μέση απόδοση είναι 42 €!
Τώρα, αν διαβάζετε και σκέφτεστε, “Δεν έχω συνδρομητές email.”
Στη συνέχεια, πρέπει να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας με τη διαφημιστική στρατηγική και να αρχίσετε να προβάλλετε κάποιες καμπάνιες για να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες.
Το email marketing δεν σας βοηθά να αποκτήσετε διευθύνσεις email.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι για όταν έχετε ήδη μια λίστα με διευθύνσεις email στις οποίες μπορείτε στη συνέχεια να στείλετε email.
8. Podcasts
Σε αυτήν τη λίστα ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους, αυτή είναι αρκετά νεότερη από τις υπόλοιπες τακτικές εδώ.
Η SEMrush λέει: «Το 2021 κατέχει το ρεκόρ για ώρες που ξοδεύτηκαν ακούγοντας podcast με 15 δισεκατομμύρια ώρες σε σύγκριση με 12 δισεκατομμύρια μόλις πριν από δύο χρόνια».
Έτσι, αν προσπαθείτε να βρείτε την πλατφόρμα όπου το κοινό σας περνά τον περισσότερο χρόνο του, μπορεί να είναι αυτό!
Και προτού αποθαρρυνθείτε να σκεφτείτε πόσο χρόνο, προσπάθεια και χρήματα θα ήταν η δημιουργία ενός podcast, δεν χρειάζεται να κοστίσει τόσο πολύ!
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό όπως το BuzzSprout για λίγα μόνο δολάρια το μήνα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό για μαζική δημοσίευση σε πλατφόρμες όπως:
- Apple Podcasts
- Spotify
- Πανδώρα
Εάν δεν έχετε ακόμα περιεχόμενο που μπορείτε να επαναχρησιμοποιήσετε για Podcast…
…θα μπορούσατε επίσης να ξεκινήσετε προσεγγίζοντας άλλους που έχουν μια υπάρχουσα πλατφόρμα podcast.
Και μετά δείτε αν θα τους ενδιέφερε να σας πάρουν συνέντευξη.
Ακριβώς επειδή δεν έχετε ακόμη μια τεράστια βάση ακροατών podcast δεν σημαίνει ότι δεν έχετε αξία και γνώσεις για να φέρετε στο τραπέζι.
Έτσι, αυτός είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο θα μπορούσατε να ξεκινήσετε – εμφανιστείτε σε podcast άλλων ανθρώπων που είναι σχετικά με τον τομέα σας.
Πώς να μάθετε ποιες από αυτές τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους είναι καλές για την επιχείρησή μου;
Λοιπόν, όλες αυτές είναι καλές στρατηγικές, αλλά με ποια ξεκινάτε πρώτα εάν δεν έχετε το ανθρώπινο δυναμικό και το χρόνο για να τις εκτελέσετε όλες ταυτόχρονα;
Για να απαντήσετε σε αυτό, πρέπει πρώτα να κάνετε στον εαυτό σας αυτές τις ερωτήσεις:
- Πού περνά τον περισσότερο χρόνο το κοινό μου;
- Ποια πλατφόρμα προσφέρεται καλύτερα στη φύση της επιχείρησής μου (όπως B2B ή B2C);
- Ποια πλατφόρμα είναι πιο λογική για το επιχειρηματικό μου μοντέλο;
Αφού το περιορίσετε, εστιάστε τις προσπάθειές σας στην τελειοποίηση μιας στρατηγικής για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και, στη συνέχεια, προχωρήστε στην επόμενη στρατηγική.
Αναπτύξτε την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό ψηφιακού μάρκετινγκ για αρχάριους
Το ψηφιακό μάρκετινγκ για αρχάριους είναι συναρπαστικό, επειδή μπορεί να δώσει εκρηκτική ανάπτυξη στην επιχείρησή σας!
Τώρα, αν θέλετε να δείτε αποτελέσματα πιο γρήγορα, η συνεργασία με μια έμπειρη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ θα μπορούσε να είναι η απάντηση.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θέλουμε να σας ακούσουμε!