Εσείς έχετε μια σωστή σχεδίαση ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας;
Η σχεδίαση της ιστοσελίδας σας είναι σωστή; Σε αυτό το άρθρο θα δούμε εάν η ιστοσελίδα σας οδηγεί σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και πωλήσεις.
Σύμφωνα με τη Microsoft Corp, οι άνθρωποι σήμερα έχουν ένα εύρος προσοχής μόλις 8 δευτερολέπτων.
Αυτό σημαίνει ότι η ευκαιρία σας να δείξετε και να προσελκύσετε τους υποψήφιους πελάτες σας είναι εξαιρετικά περιορισμένη.
Ο καλός σχεδιασμός ιστοσελίδας είναι κρίσιμος για να δείξετε στους υποψήφιους την αξία σας αμέσως μόλις έρθουν στο website σας.
Το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ διαπίστωσε επίσης ότι:
Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές, το 46,1%, αναφέρουν τη σχεδίαση ιστοσελίδας ως τα κορυφαία κριτήριά τους όταν αποφασίζουν εάν θεωρούν μια εταιρεία ως αξιόπιστη.
Όχι μόνο η ιστοσελίδας σας πρέπει να ενδιαφέρει και να προσελκύει τους αναγνώστες, αλλά θα έχει επίσης διαρκή αντίκτυπο στη συνολική φήμη της επωνυμίας σας/brand σας.
Ομοίως, η Adobe διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι προτιμούν να καταναλώνουν περιεχόμενο που φαίνεται όμορφο.
Χωρίς καν να λάβουν υπόψη αυτό που πραγματικά λέει το περιεχόμενο και την αξία που παρέχει, οι άνθρωποι προτιμούν να διαβάζουν περιεχόμενο που φαίνεται οπτικά ελκυστικό.
Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;
✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο
|
|
Οι άνθρωποι σχηματίζουν επίσης την πρώτη εντύπωση μέσα σε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αναφέρει η Google. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να φαίνεται ελκυστικό αμέσως.
Όχι μόνο η ιστοσελίδα σας πρέπει να φαίνεται ελκυστική, αλλά πρέπει να είναι και λειτουργική. Οι πελάτες σήμερα ζουν σε έναν πολύ γρήγορο διαδικτυακό κόσμο.
Καθώς λειτουργίες όπως οι σελίδες AMP γίνονται όλο και πιο κοινές, οι πελάτες έχουν συνηθίσει σε ιστοσελίδες που φορτώνουν γρήγορα.
Και, παρέχετε τις πληροφορίες τους σχεδόν αμέσως. Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας πρέπει επίσης να «λειτουργεί» καλά.
Μια κακή σχεδίαση ιστοσελίδας μπορεί εύκολα να επιβραδύνει τον χρόνο φόρτωσης. Ο αργός χρόνος φόρτωσης θα είναι επιζήμιος για την ικανότητά σας να αλληλεπιδράτε με τους χρήστες.
Ο Όμιλος Aberdeen διαπίστωσε ότι μόνο μια καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στο χρόνο φόρτωσης μπορεί να οδηγήσει σε μείωση 7% στις μετατροπές.
Οι πελάτες θα σας προσφέρουν μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα από τον χρόνο τους.
Σας δίνουν την ευκαιρία να τους πείσετε ότι η ιστοσελίδα σας αξίζει να την εξερευνήσουν. Εδώ είναι τι πρέπει να κάνετε για να αδράξετε αυτήν την ευκαιρία.
Responsive Design: Ο ακρογωνιαίος λίθος της καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Η σχεδίαση ιστοσελίδας για κινητά είναι το αναμενόμενο πρότυπο εδώ και αρκετά χρόνια.
Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι ήδη βελτιστοποιημένη για χρήστες σε κινητές συσκευές – οι οποίοι οι αναφορές του SimilarWeb αποτελούν πλέον περισσότερο από το ήμισυ της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.
Όχι μόνο θέλετε να κάνετε την ιστοσελίδα σας φιλική προς κινητά, ώστε να μπορείτε να προσελκύετε χρήστες σε κινητές συσκευές…
…αλλά η ίδια η Google εξετάζει πόσο καλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας σε κινητές συσκευές.
Οι ιστότοποι που δεν είναι έτοιμοι για κινητά θα μπορούσαν ενδεχομένως να πέσουν στην κατάταξη.
Ο Responsive σχεδιασμός θα είναι πιθανότατα το πιο εύκολο και αποτελεσματικό μέσο για να διασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας είναι προετοιμασμένοή για χρήστες κινητών.
Ο Responsive σχεδιασμός επιτρέπει στη σελίδα σας να προσαρμόζεται αυτόματα σε οθόνη οποιουδήποτε μεγέθους, καθιστώντας την εύκολα χρησιμοποιήσιμη για όλους τους πελάτες.
Εάν έχετε ήδη καλύψει τις βασικές αρχές της σχεδίασης ιστοσελίδας για να χωράει όλους τους χρήστες σε όλες τις συσκευές, εδώ είναι οι 6 συμβουλές μας για το σχεδιασμό ιστοσελίδων για το επόμενο επίπεδο.
Συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδας
1: Κάντε την παρότρυνση για δράση προφανή και σχετική
Όταν οι πελάτες φτάνουν στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να ξέρουν αμέσως τι να κάνουν.
Δεν πρέπει να αναρωτιούνται για τον σκοπό μιας συγκεκριμένης σελίδας ή για το πώς προσθέτει αξία για αυτούς.
Αυτό το επιτυγχάνετε δίνοντας προσοχή σε δύο βασικές λεπτομέρειες:
Λεπτομέρεια 1 . Βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης γνωρίζει ακριβώς τι θέλετε να κάνει στη συνέχεια.
Αν και μπορεί να ακούγεται καλή ιδέα να προσφέρουμε στους πελάτες πολλές επιλογές με την ελπίδα ότι θα επιλέξουν τουλάχιστον μία…
…περισσότερες από μία επιλογές στην πραγματικότητα μειώνουν τη δέσμευση.
Οι πελάτες θέλουν μια ξεκάθαρη διαδρομή.
Ο νόμος του Χικ μας λέει ότι ο χρόνος που χρειάζεται για να πάρει κάποιος μια απόφαση είναι ανάλογος με τον αριθμό των επιλογών που έχει.
Μην κατακλύζετε τους πελάτες σας.
Λεπτομέρεια 2 . Γράψτε μια παρότρυνση για δράση
Θα πρέπει να κατανοείτε καλά το ταξίδι του αγοραστή σας και να γνωρίζετε ακριβώς τι θέλουν να δουν οι πελάτες όταν φτάνουν στην ιστοσελίδα σας.
Εφόσον γνωρίζετε τι χρειάζεται ο πελάτης, θα πρέπει να προσαρμόσετε την παρότρυνση για δράση σε αυτό το επίπονο σημείο.
Ενημερώστε τους άλλους γιατί πρέπει να κάνουν κλικ ή να ασχοληθούν με άλλον τρόπο με την παρότρυνση για δράση σας.
Παραδείγματα καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Το Dropbox μας παρέχει ένα εξαιρετικό παράδειγμα website με σαφή παρότρυνση για δράση.
Η επιθυμητή δραστηριότητά στην αρχική τους σελίδα είναι να εγγραφείτε για λογαριασμό.
Όταν μεταβείτε στην ιστοσελίδα του Dropbox, θα δείτε ότι δεν έχετε πολλές διαφορετικές επιλογές για πράγματα να κάνετε.
Το βλέμμα σας τραβιέται προς τη φόρμα εγγραφής.
Αυτή η φόρμα σας ζητά μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες και διευκολύνει τη δημιουργία του δικού σας δωρεάν λογαριασμού. Η παρότρυνση για δράση είναι επίσης πολύ σχετική.
Οι περισσότεροι άνθρωποι που αναζητούν Dropbox θα ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα σχετικά με τη χρήση ενός συστήματος που βασίζεται σε σύννεφο για την αποθήκευση εγγράφων και το συντονισμό με άλλους.
Η εξέχουσα παρότρυνση για δράση που βλέπετε απαντά άμεσα σε αυτή την ανάγκη.
Μπορείτε να δείτε μια παρόμοια παρότρυνση για δράση με το PayPal. Οι άνθρωποι επισκέπτονται την ιστοσελίδα του PayPal.
Και αυτό γιατί θέλουν να εγγραφούν ή έχουν ακούσει για την υπηρεσία και θέλουν να μάθουν περισσότερα.
Η ιστοσελίδα καθιστά την παρότρυνση για δράση άμεσα σχετική με αυτήν την επιθυμία.
Ενημερώνοντας τους ανθρώπους ότι μπορούν να ψωνίσουν σε «εκατομμύρια ιστότοπους» μέσω της υπηρεσίας τους, το PayPal δελεάζει τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα.
Συμβουλή σχεδίασης ιστοσελίδα 2: Επιλέξτε τις βέλτιστες εικόνες και χρώματα
Οι εικόνες αυξάνουν την αφοσίωση με το περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το WebDam.com, οι αναρτήσεις με εικόνες λαμβάνουν σχεδόν 650 φορές μεγαλύτερη διάδραση από αυτές που αποτελούνται μόνο από κείμενο.
Για να βελτιώσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, θέλετε να ενσωματώνετε εικόνες όσο το δυνατόν συχνότερα.
Λάβετε υπόψη κατά την επιλογή εικόνων ότι δεν θέλετε να επιβραδύνεται ο χρόνος φόρτωσης.
Δεν πρέπει να επιλέγετε εικόνες που είναι πολύ περίπλοκες ή να φορτώνονται αργά, ακόμη και σε κινητό.
Οι εικόνες που θα επιλέξετε θα πρέπει επίσης να ταιριάζουν καλά με το περιεχόμενο με το οποίο τις συνδυάζετε.
Θα πρέπει να επιλεγεί για να ενισχύσει τη δέσμευση και την κατανόηση του υλικού σας.
Θέλετε να εξετάσετε προσεκτικά τους τύπους εικόνων που επιλέγετε.
Μπορεί να είναι δελεαστικό να στραφείτε στις πολλές πλατφόρμες όπου μπορείτε να λάβετε δωρεάν ή σχετικά φθηνές στοκ εικόνες.
Οι στοκ εικόνες, ωστόσο, είναι απρόσωπες.
Δεν λένε στους πελάτες τίποτα για το εμπορικό σήμα ή την αξία σας. Οι θεατές σας μπορεί ακόμη και να δουν τις ίδιες εικόνες σε άλλες ιστοσελίδες.
Εάν οι πελάτες αντιμετωπίζουν τακτικά τις εικόνες σας σε άλλες ιστοσελίδες, κινδυνεύετε να βλάψετε τη φήμη σας.
Τυχόν αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι πελάτες με άλλες ιστοσελίδες που συσχετίζουν έντονα με την εικόνα σας θα μπορούσαν ενδεχομένως να μεταφέρουν στην ιστοσελίδα σας.
Η MDG Advertising αναφέρει ότι το 67% των πελατών πιστεύει ότι οι εικόνες υψηλής ποιότητας ήταν πολύ σημαντικές όταν έπαιρναν αποφάσεις αγοράς.
Αφιερώστε χρόνο για να χρησιμοποιήσετε πραγματικές εικόνες των προϊόντων σας, μελών της εταιρείας σας ή ακόμα και πραγματικών πελατών – με την άδεια τους φυσικά.
Επίσης, όπως αναφέραμε προηγουμένως, τα γραφικά είναι ζωτικής σημασίας μέρος μιας καλής σχεδίασης ιστοσελίδας και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται ο χρωματικός συνδυασμός σας.
Και όσον αφορά τα χρώματα, σύμφωνα με έρευνες, περισσότεροι χρήστες προτιμούν πιο ανοιχτά χρώματα παρά πιο σκούρες αποχρώσεις.
Παραδείγματα καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Καθώς όλο και περισσότερες επωνυμίες έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται την αξία του να απορρίπτουμε την τυπική εικόνα στοκ, αρχίζουμε να βλέπουμε εικόνες υψηλότερης ποιότητας να κυριαρχούν στο διαδίκτυο.
Σκεφτείτε την ιστοσελίδα της Rolex. Τα premium ρολόγια τους θεωρούνται σύμβολο πολυτέλειας και πλούτου και η ιστοσελίδα τους επικοινωνεί αυτούς τους στόχους.
Η ιστοσελίδα περιέχει ελάχιστο κείμενο, αλλά αντ’ αυτού κυριαρχεί η φωτογραφία υψηλής ποιότητας. Οι εικόνες πετυχαίνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ιστοσελίδα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στις εικόνες που τους ενδιαφέρουν περισσότερο για να μάθουν περισσότερα.
Με αυτό τον τρόπο το brand έχει ήδη δημιουργήσει άλλη διάδραση με την ιστοσελίδα.
Συμβουλή σχεδίασης ιστοσελίδας 3: Οργανώστε την σελίδα σας λογικά
Όταν σχεδιάζετε την ιστοσελίδα σας, θυμηθείτε επίσης τη σημασία της πλοήγησης.
Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν εύκολα να μετακινούνται στην ιστοσελίδα σας και να βρίσκουν οτιδήποτε χρειάζονται χωρίς σύγχυση.
Αυτή η πλοήγηση επηρεάζει την ιστοσελίδα σας σε πολλά επίπεδα.
Η Google και τα robot που στέλνει για να «διαβάσουν» την ιστοσελίδα σας, λαμβάνουν υπόψη την πλοήγησή σας. Η μπερδεμένη πλοήγηση θα μπορούσε να μετρηθεί εναντίον σας.
Θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση για την Google να κατανοήσει σωστά την αξία και το βάθος της ιστοσελίδα σας. Μπορεί επίσης να χάσει σελίδες κατά την ευρετηρίαση του ιστότοπού σας.
Η πλοήγηση επηρεάζει επίσης την εμπειρία του χρήστη.
Εάν οι πελάτες δεν μπορούν εύκολα να μετακινηθούν στην ιστοσελίδα σας, γενικά απλώς θα κάνουν κλικ αντί να αγωνίζονται να βρουν αυτό που αναζητούν.
Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ιστοσελίδες που είναι πλέον online, οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν να βρουν μια άλλη ιστοσελίδα που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
Για να κάνετε καθαρή πλοήγηση, ξεκινήστε οργανώνοντας το περιεχόμενό σας σε κατηγορίες.
Θέλετε να δημιουργήσετε μερικές κύριες ομάδες που μπορείτε να τακτοποιήσετε σε μια ιεραρχία.
Θα έχετε ευρύ περιεχόμενο που εισάγει τους ανθρώπους σε έναν συγκεκριμένο τύπο περιεχομένου.
Στη συνέχεια, θα έχετε περιεχόμενο που σταδιακά εμβαθύνει, αντιμετωπίζοντας το θέμα από νέες κατευθύνσεις και με πιο εμπεριστατωμένο τρόπο.
Θα χρησιμοποιήσετε εσωτερικούς συνδέσμους για να δείξετε στην Google και στους χρήστες σας πώς σχετίζεται το περιεχόμενο με την ιστοσελίδα.
Σύνδεσμος σε χρήσιμες σελίδες εντός της κατηγορίας περιεχομένου για να βοηθήσετε τους χρήστες να μετακινηθούν σε όλη την κατηγορία.
Τα μενού σας θα πρέπει να εξηγούν με σαφήνεια τις κατηγορίες περιεχομένου σας, χωρίς να κατακλύζουν τους χρήστες.
Θα πρέπει επίσης να έχετε έναν χάρτη ιστοσελίδας τον οποίο μπορείτε στη συνέχεια να ανεβάσετε στο Google για να βοηθήσετε τη μηχανή αναζήτησης να κατανοήσει τη δομή της ιστοσελίδα σας.
Θυμηθείτε, ξανά, τους χρήστες κινητών όταν αναπτύσσετε την πλοήγησή σας.
Οποιαδήποτε κουμπιά πλοήγησης ή μενού θα πρέπει να είναι εύχρηστα για τους χρήστες σε οθόνες αφής.
Παραδείγματα καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Το HubSpot παρέχει ένα εξαιρετικό παράδειγμα καθαρού οργανισμού.
Η ιστοσελίδα προσφέρει τέσσερα αναπτυσσόμενα μενού, εκτός από μια σελίδα τιμολόγησης, στο επάνω μέρος της οθόνης τους.
Κάθε μενού περιέχει συνδέσμους προς σχετικά μέρη της ιστοσελίδας τους. Αυτό διευκολύνει τους χρήστες να πλοηγηθούν και να βρουν το περιεχόμενο που θέλουν να δουν.
Συμβουλή σχεδίασης ιστοσελίδας 4: Χρησιμοποιήστε καλά τον κενό χώρο
Ο λευκός χώρος δεν σημαίνει χαμένος χώρος. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει μια συγκεκριμένη ροή σε αυτόν.
Θέλετε να καθοδηγήσετε τα μάτια των θεατών σας σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση για να τους βοηθήσετε να αφομοιώσουν τις πληροφορίες που βλέπουν.
Ο Jakob Nielsen εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αφομοιώνουν το περιεχόμενο της σελίδας. Βρήκε ότι οι άνθρωποι σαρώνουν σε μεγάλο βαθμό το υλικό που βλέπουν.
Εάν δεν έχετε αρκετό λευκό χώρο στην ιστοσελίδα σας, τότε η σελίδα σας θα γεμίσει γρήγορα.
Αυτό καθιστά δύσκολο για τους ανθρώπους να σαρώσουν και να κατανοήσουν αποτελεσματικά τι θέλετε να τους πείτε.
Οι σελίδες που περιέχουν πάρα πολύ περιεχόμενο τείνουν επίσης να φαίνονται πολύ “γεμάτες¨. Δεν φαίνονται αισθητικά ευχάριστες.
Μπορεί επίσης να προκαλέσει σύγχυση στους χρήστες που δεν ξέρουν τι θέλετε να κάνουν στη σελίδα ή πού θέλετε να πάνε.
Χρησιμοποιήστε το κενό διάστημα για να διευκολύνετε την αφομοίωση του περιεχομένου σας.
Οργανώστε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε τα πάντα στη σελίδα να σχετίζονται άμεσα με τον στόχο της συγκεκριμένης σελίδας.
Οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο θα πρέπει να αφαιρεθεί ή να μεταφερθεί σε άλλη σελίδα όπου είναι πιο λογικό.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε τι βρίσκουν ενδιαφέρον οι χρήστες στην ιστοσελίδας σας είναι να χρησιμοποιήσετε έναν χάρτη θερμότητας.
Αυτό θα σας ενημερώσει πού βλέπουν οι χρήστες στη σελίδα σας και με τι δεν ασχολούνται.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να δείτε εάν σημαντικά κομμάτια της ιστοσελίδας σας τείνουν να παραβλέπονται και πώς η διάταξη και ο λευκός χώρος επηρεάζουν τους χρήστες.
Τα δεδομένα που συλλέγετε μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε περαιτέρω το σχέδιό σας.
Παραδείγματα καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Το Google μπορεί να είναι το βέλτιστο παράδειγμα σελίδας που χρησιμοποιεί καλά το λευκό διάστημα.
Όταν μπείτε στο Google.com, το μάτι σας πηγαίνει αμέσως στη γραμμή αναζήτησης. Αυτή είναι ξεκάθαρα η ενέργεια που θέλει να κάνετε η Google.
Η μηχανή αναζήτησης έχει χτίσει το brand της γύρω από την παροχή αποτελεσμάτων αναζήτησης υψηλής ποιότητας.
Καθιστούν σαφή τον σκοπό της αρχικής σελίδας με το σχεδιασμό τους.
Παρόλο που υπάρχουν άλλες επιλογές στη σελίδα:
- μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στο Gmail,
- συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Google ή
- αναζήτηση για εικόνες
Η πιθανή σας ενέργεια θα είναι να χρησιμοποιήσετε την τυπική γραμμή αναζήτησης.
Συμβουλή σχεδίασης ιστότοπου 5: Αναζητήστε τυχόν σφάλματα στην ιστοσελίδα
Η εκτέλεση ενός τακτικού ελέγχου στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει επίσης να είναι ένα σημαντικό μέρος της σχεδίασης ιστοσελίδας
Ως μέρος αυτού του ελέγχου ιστοσελίδας, θα θέλετε να αναζητήσετε τυχόν σφάλματα στην ιστοσελίδας σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει 404 σφάλματα ή κατεστραμμένους συνδέσμους.
Αυτά τα σφάλματα μπορεί να συμβούν γρήγορα.
Εάν μετακινήσετε συγκεκριμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδας σας και αμελήσετε να τοποθετήσετε σωστά μια ανακατεύθυνση…
…τότε μπορείτε να έχετε μια σελίδα σφάλματος για κάθε πελάτη που προσπαθεί να φτάσει στην παλιά σελίδα.
Για παράδειγμα, ένας προηγούμενος πελάτης μπορεί να έχει αποθηκεύσει ο ίδιος τον σύνδεσμο. Μπορεί επίσης να είχατε συνδέσμους εξωτερικών πηγών στη συγκεκριμένη σελίδα.
Υπάρχουν δύο τύποι ανακατευθύνσεων διαθέσιμοι, ένας 301 και ένας 302.
Μια ανακατεύθυνση 301 σημαίνει ότι μια σελίδα έχει μετακινηθεί οριστικά σε μια νέα τοποθεσία. Μια ανακατεύθυνση 302 σημαίνει ότι η μετακίνηση ήταν προσωρινή.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα 302 εάν θέλετε απλώς να εργαστείτε σε ορισμένες σελίδες εσωτερικά πριν επιτρέψετε στην επισκεψιμότητα να τις επισκεφτεί ξανά.
Σε κάθε περίπτωση όπου η σελίδα σας έχει μετακινηθεί μόνιμα, θέλετε να χρησιμοποιήσετε το 301. Μην διαγράφετε απλώς μια σελίδα του website σας.
Εάν πρέπει να καταργήσετε κάτι, θέλετε να ανακατευθύνετε τη σελίδα σε σχετικό περιεχόμενο, ώστε να μην διαταράξετε την εμπειρία του πελάτη.
Με μια ανακατεύθυνση 301, όποιος προσπαθήσει να φτάσει στην παλιά σελίδα θα μεταφερθεί αυτόματα στη νέα.
Εκτός από τον έλεγχο για πιθανούς κωδικούς σφάλματος, θέλετε επίσης να αναζητήσετε τυχόν κατεστραμμένους συνδέσμους εσωτερικά στον ιστότοπό σας.
Βεβαιωθείτε ότι οι εσωτερικοί σας σύνδεσμοι πηγαίνουν σε κατάλληλες σελίδες στην ιστοσελίδα σας.
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει επίσης να ελέγξετε τυχόν συνδέσμους που οδηγούν σε εξωτερικές σελίδες και να τους αφαιρέσετε εάν αυτές οι σελίδες δεν είναι πλέον ενεργές.
Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι και οι σελίδες σφαλμάτων διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη.
Να θυμάστε ότι τα brand σήμερα δεν μπορούν να παραμελήσουν τον έντονο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζουν στο διαδίκτυο.
Οι ιστοσελίδες πρέπει να είναι προετοιμασμένες να παρέχουν σχετικές, χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες όταν το θέλουν.
Οι ιστοσελίδες που έχουν κωδικούς σφάλματος και κακούς συνδέσμους απογοητεύουν εύκολα τους χρήστες. Βλάπτουν τη φήμη του brand και οι άνθρωποι μπορεί ακόμη και να αρχίσουν να χάνουν την εμπιστοσύνη τους.
Η διατήρηση μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας απαιτεί προσοχή σε αυτές τις λεπτομέρειες.
Ή θα μπορούσατε να προσλάβετε μια ομάδα για την σχεδίαση ιστοσελίδας για να βεβαιωθείτε ότι η συντήρηση γίνεται τακτικά για εσάς.
Συμβουλή σχεδίασης ιστοσελίδας 6: Βοηθήστε τους ανθρώπους να σας εμπιστευτούν
Η εμπιστοσύνη είναι ένα ισχυρό κίνητρο για την οικοδόμηση σχέσεων. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι μπορούν να εμπιστεύονται εσάς και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε.
Χρησιμοποιήστε την ιστοσελίδα σας ως ευκαιρία για να καλλιεργήσετε αυτήν την εμπιστοσύνη.
Ξεκινήστε με την κοινωνική εμπιστοσύνη. Σύμφωνα με τη Nielsen, οι συστάσεις από στόμα σε στόμα προσφέρουν τις πιο ισχυρές μορφές διαφήμισης.
Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται αυτό που ακούνε από άλλους προηγούμενους πελάτες παρά να πιστεύουν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε οι ίδιοι.
Για να χτίσετε κοινωνική εμπιστοσύνη στην ιστοσελίδα σας, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών εμπειριών πελατών. Προσφέρετε εικόνες πελατών, με την άδειά τους.
Συμπεριλάβετε μαρτυρίες ή κριτικές. Αναζητήστε ευκαιρίες για να ενσωματώσετε θετικές εμπειρίες πελατών.
Εάν έχετε μια δημοφιλή σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να συμπεριλάβετε κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικών δικτύων που λένε πόσους ακόλουθους έχετε.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν θέλετε οι πελάτες να κάνουν αγορές μέσω της ιστοσελίδας σας. Συμπεριλάβετε σφραγίδες ή λογότυπα ανθρώπων που είναι πρόθυμοι να σας υποστηρίξουν.
Εάν έχετε προωθηθεί από τρίτους, όπως ένα τοπικό περιοδικό που περιλαμβάνει κορυφαία μέρη για φαγητό, συμπεριλάβετε τα στην ιστοσελίδα σας.
Ενημερώστε τον κόσμο ότι το brand σας έχει θεωρηθεί τόσο καλό που και άλλοι σας έχουν υποστηρίξει δημόσια.
Παράδειγμα καλής σχεδίασης ιστοσελίδας
Η Moz κάνει εξαιρετική δουλειά με αυτόν τον παράγοντα σχεδίασης ιστοσελίδας.
Στην αρχική τους σελίδα, η κύλιση προς τα κάτω ακριβώς κάτω από το πάσο θα σας οδηγήσει σε μια σειρά από εγκρίσεις που θα ενθαρρύνουν τους χρήστες να εξετάσουν το λογισμικό τους.
Αναφέρουν τον αριθμό των πελατών που τους εμπιστεύονται, το μέγεθος της κοινότητάς τους, ακόμη και ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τον όγκο των δεδομένων που επεξεργάζονται.
Καθιερώνονται ως ο ακρογωνιαίος λίθος της αγοράς. Διευκολύνουν τους πελάτες να τους βλέπουν ως ηγέτη και να θέλουν να συνεργαστούν μαζί τους.
Ο Tim Ash, ομιλητής και συγγραφέας για επαγγελματίες ψηφιακούς μάρκετινγκ κάνει το ίδιο στην ιστοσελίδα του.
Διαφημίζει τα προσωπικά του στατιστικά στοιχεία, όπως:
- τον αριθμό των αντιτύπων που έχει πουλήσει το βιβλίο του,
- τα συνέδρια όπου ομιλεί, και
- μερικές από τις εταιρείες που έχουν εμπιστευτεί την πείρα του
Αναφέροντας αυτές τις πληροφορίες, ο θεατής αντιλαμβάνεται αμέσως το επίπεδο επιρροής που έχει ο Tim Ash στην κοινότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Βρίσκουν τον εαυτό τους να τον βλέπει ως ειδικό και έτσι γίνονται πιο πρόθυμοι να αγοράσουν το βιβλίο του ή να του ζητήσουν να μιλήσει σε ένα συνέδριο.
Συνοψίζοντας
Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι μια πρόκληση. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι εύκολη για τους χρήστες ώστε να βρουν και να πλοηγηθούν σε αυτό που θέλουν;
Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να μεταδίδει ξεκάθαρα την αξία που προσφέρετε στους υποψήφιους πελάτες σας.
Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές για μια καλή σχεδίαση ιστοσελίδας , θα ξεκινήσετε στο σωστό δρόμο για τη δημιουργία ενός website που θα κατατάσσεται καλά και θα εξυπηρετεί τους πελάτες σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε αυτούς τους παράγοντες καλής σχεδίασης ιστοσελίδων στην δική σας επιχείρηση.