Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω για να αποκτήσω περισσότερους πελάτες;

Απαντώντας στην πολύ συνηθισμένη ερώτηση: Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;


Κάθε επιχείρηση θέλει να βρει τρόπους να βελτιώσει την προβολή της στην ηλεκτρονική αγορά.

Το Social Media Marketing (μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης) είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να παραμείνετε σχετικοί στον πολυάσχολο διαδικτυακό κόσμο, ενώ ταυτόχρονα βάζετε τo brand σας μπροστά σε νέο κοινό.

Επομένως, το ερώτημα δεν αφορά πλέον εάν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα απαραίτητο εργαλείο μάρκετινγκ. Τώρα, το ερώτημα είναι ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Η αλήθεια είναι ότι το να ξεκινήσεις την επιχείρησή σου στα social media μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο.

Μεταξύ της δημιουργίας του κοινού σας, της διαχείρισης περιεχομένου και της αλληλεπίδρασης με τους θαυμαστές και τους οπαδούς σας.

Απλώς δεν έχετε τον χρόνο (ή τον προϋπολογισμό) να είστε παντού ταυτόχρονα.

Και επίσης, δεν είναι έξυπνη κίνηση. Με την πάροδο του χρόνου, ορισμένες τρέχουσες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πέφτουν για να κάνουν χώρο για τους νεοφερμένους.

Θυμάστε το Google+ και το Myspace; Ναι, αυτό εννοούμε.

Σήμερα, υπάρχουν πολλά δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε. Ως έμπορος, λοιπόν, είναι επιτακτική ανάγκη να τμηματοποιήσετε το κοινό σας τώρα περισσότερο από ποτέ.

Σε τελική ανάλυση, ο απώτερος στόχος σας πρέπει να είναι να προσεγγίσετε το σωστό κοινό στις σωστές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας να καθορίσετε στρατηγικά την απάντηση από νωρίς στην ερώτησή σας «ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;»

Παρακάτω, έχουμε συγκεντρώσει έναν γρήγορο οδηγό για να σας βοηθήσουμε να απαντήσετε στην ερώτηση ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω για να αποκτήσω περισσότερους πελάτες;

Θα δώσουμε μια επισκόπηση του πώς φαίνεται το μάρκετινγκ σε κάθε κανάλι μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τι μπορεί να προσφέρει κάθε πλατφόρμα στην επιχείρηση όσον αφορά την έκθεση και τη δέσμευση.

Facebook Marketing

Ανεξάρτητα από το ποιες νέες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης βγαίνουν στην αγορά, το Facebook παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή δίκτυα σε όλο τον κόσμο.

Με πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, το 61% των οποίων είναι μεταξύ 25 και 54 ετών.

Το Facebook είναι συνήθως ένα εξαιρετικό κανάλι κοινωνικής δικτύωσης για κάθε επιχείρηση.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το Facebook είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να δείξετε την πιο ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας ενώ δημιουργούνται σχέσεις με δυνητικούς πελάτες και πελάτες.

Όσον αφορά τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών, το Facebook παρέχει μια ωραία κατανομή σε όλους τους τομείς.

Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο συνιστούμε κάθε μικρή επιχείρηση να έχει μια σελίδα στο Facebook.

Είτε στοχεύετε άνδρες είτε γυναίκες, έφηβους ή ηλικιωμένους, υψηλό εισόδημα ή χαμηλό εισόδημα, θα βρείτε το κοινό σας στο Facebook.

Αυτό καθιστά επίσης το Facebook ιδανικό για επωνυμίες που έχουν πολλαπλά και ποικίλα είδη κοινού-στόχου.

Το Facebook σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύ δημογραφικό σύνολο ατόμων που ενδιαφέρονται για μάρκες σαν τη δική σας.

Όχι μόνο το Facebook σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύ φάσμα κοινού στην πλατφόρμα του.

Αλλά σας βοηθά επίσης να επιτύχετε διάφορους στόχους για την επιχείρησή σας.

Τα Brands μπορούν να χρησιμοποιήσουν την επιχειρηματική τους σελίδα στο Facebook για να:

 

  • δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
  • φέρνουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες
  • οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους
  • παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Αυτό κάνει το Facebook μια ευέλικτη πλατφόρμα που είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον κλάδο της.

Όταν πρόκειται για το Facebook, πολλοί διαφορετικοί τύποι περιεχομένου είναι κατάλληλοι.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε εικόνες και βίντεο, γρήγορες ενημερώσεις κειμένου, να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας, να δημοσιεύσετε συνδέσμους πίσω στο website σας και ακόμη και να ξεκινήσετε μια συζήτηση στην ενότητα σχολίων.

Το κλειδί για ένα επιτυχημένο μάρκετινγκ στο Facebook είναι να δημοσιεύετε περιεχόμενο που δείχνει μια διαφορετική πλευρά της επιχείρησής σας.

Αν και το Facebook σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό καταναλωτών, συνοδεύεται επίσης από μεγάλο ανταγωνισμό, επομένως πρέπει να είστε στο A-game σας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του Facebook είναι η διαφημιστική του πλατφόρμα. Οι διαφημίσεις Facebook σάς επιτρέπουν να προσελκύσετε το κοινό-στόχο σας μέσω εξελιγμένων λειτουργιών με στόχευση διαφημίσεων.

Αυτό είναι εξαιρετικό για επιχειρήσεις που γνωρίζουν ποιον θέλουν να στοχεύσουν στο διαδίκτυο.

Εάν μόλις ξεκινήσατε με τις διαφημίσεις Facebook, ίσως θέλετε να επικοινωνήσετε με μια διαφημιστική εταιρεία Facebook για βοήθεια σχετικά με τη ρύθμιση και τη διαχείριση των καμπανιών σας.

Η λήψη βοήθειας από επαγγελματίες θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσής σας από τη διαφήμιση στο Facebook.

Instagram Marketing

Τα τελευταία χρόνια, το Instagram έχει γίνει πραγματικά μια υπολογίσιμη δύναμη στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι αριθμοί κοινού του Instagram αυξάνονται σταθερά τα τελευταία 5 χρόνια, ανεβάζοντας τις τρέχουσες εκτιμήσεις κοινού σε ένα επιβλητικό 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Και αυτό που είναι ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι αυτοί οι χρήστες είναι ενεργοί σε καθημερινή βάση.

Κάνοντας τη δυνατότητα δέσμευσης υψηλότερη από πολλές άλλες κοινωνικές πλατφόρμες.

Καθώς ο αριθμός του κοινού του Instagram αυξάνεται κάθε χρόνο, είναι ελκυστικό αυτό που βοηθά ορισμένες επιχειρήσεις να βρουν μια απάντηση στην ερώτησή τους:

Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Η φύση του Instagram το καθιστά ιδανικό για επιχειρήσεις που διαθέτουν οπτικό προϊόν.

Για αυτόν τον λόγο, οι επιχειρήσεις σε πιο καλλιτεχνικές θέσεις τείνουν να υπερέχουν στο Instagram.

Αλλά πραγματικά κάθε επιχείρηση που έχει μια οπτική ιστορία να πει μπορεί να προσελκύσει και να προσελκύσει το κοινό της εδώ.

Η πλατφόρμα του Instagram βασίζεται σε εικόνες και βίντεο.

Ωστόσο, προσφέρει επίσης μια ποικιλία από διασκεδαστικά και ελκυστικά εργαλεία, όπως το Instagram Live και το Instagram Stories που βοηθούν τις επωνυμίες να προσφέρουν ένα παρασκήνιο.

Πιο ανθρώπινη ματιά στην επιχείρησή τους.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους μια μικρή επιχείρηση θα επιλέξει να διαθέσει την επωνυμία της στο Instagram.

Για να διαπρέψετε στο Instagram για επιχειρήσεις, θα χρειαστεί να δημοσιεύσετε ποιοτικές εικόνες.

Βοηθά αν έχετε κάποιον στην ομάδα σας με δεξιότητες φωτογραφίας ή τουλάχιστον δημιουργικό μάτι για λεπτομέρεια.

Αυτές δεν πρέπει να είναι απλώς εικόνες των προϊόντων σας.

Επίσης , εικόνες που βοηθούν στην αφήγηση της ιστορίας των προϊόντων σας και τονίζουν διαφορετικές πτυχές του τρόπου ζωής που προωθούν τα προϊόντα σας.

Δεδομένου ότι το Instagram είναι μια πλατφόρμα υψηλής αφοσίωσης, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι…

…όποιος παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ Instagram για την επιχείρησή σας βρίσκει νέους τρόπους για να προσελκύσει τους θαυμαστές και τους οπαδούς σας.

Η χρήση σχετικών και δημοφιλών hashtag στις αναρτήσεις σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνετε την απήχησή σας στην πλατφόρμα.

Η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού Instagram μπορεί να είναι ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να επεκτείνετε την απήχησή σας στην πλατφόρμα.

Τώρα που το Instagram ανήκει στο Facebook, μπορείτε να απολαύσετε τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας διαφημίσεων του Facebook και για αυτό το κανάλι κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείτε να στοχεύετε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων με τις διαφημίσεις σας στο Instagram.

Και το καλύτερο είναι ότι αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ως εγγενές περιεχόμενο στη ροή του χρήστη. Έτσι δεν διαταράσσει την εμπειρία τους.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τις διαφημίσεις Instagram, παρέχουμε επίσης υπηρεσίες διαφήμισης Instagram για να σας βοηθήσουμε να αξιοποιήσετε περισσότερο τον προϋπολογισμό διαφημίσεων στο διαδίκτυο.

Twitter Marketing

Το Twitter παραμένει μια δημοφιλής πλατφόρμα για επιχειρήσεις που θέλουν να παραδίδουν μηνύματα και να επικοινωνούν με τους δυνητικούς πελάτες και τους πελάτες τους σε πραγματικό χρόνο.

Η πλατφόρμα έχει να κάνει με το εδώ και τώρα! Δίνοντάς σας την ευκαιρία να δημοσιεύσετε ειδήσεις, ανακοινώσεις και άλλες σημαντικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Οι περισσότεροι χρήστες αυτής της πλατφόρμας είναι κάτω των 50 ετών, γεγονός που την καθιστά ιδανική για επωνυμίες με νεότερο κοινό-στόχο.

Αυτή η πλατφόρμα είναι επίσης ιδανική για επιχειρήσεις που παράγουν εύκολα εύπεπτο περιεχόμενο. Κομμάτια όπως τα άρθρα με οδηγίες και οι κατάλογοι τείνουν να έχουν καλή απόδοση στο Twitter.

Άλλο απλό περιεχόμενο, όπως αποσπάσματα, γεγονότα και στατιστικά στοιχεία, και εικόνες έχουν επίσης καλή απόδοση στο Twitter.

Αυτή είναι απλώς μια γρήγορη ματιά στα διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού στο Twitter που μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω.

Ένα από τα πιο μοναδικά πράγματα για το Twitter είναι η ανταλλαγή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο. Αυτό το καθιστά μια εξαιρετική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για την εξυπηρέτηση πελατών.

Όταν ένας πελάτης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα ή έχει μια ερώτηση, μπορεί να στείλει στο Twitter την επιχείρησή σας και να λάβει απάντηση σε πραγματικό χρόνο.

Μερικοί καταναλωτές προτιμούν να επικοινωνούν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μέσω email ή τηλεφώνου. Το Twitter τους δίνει μια τέλεια ευκαιρία να κάνουν ακριβώς αυτό.

Το Twitter μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη διαφορετικών πτυχών της επιχείρησής σας.

Ενώ το Twitter μπορεί να είναι εξαιρετικό για περιεχόμενο σύντομης μορφής, δεν είναι η καλύτερη πλατφόρμα για κάθε επιχείρηση.

Εάν η επιχείρησή σας είναι πολύ οπτική, ίσως θέλετε να αφιερώσετε χρόνο αλλού.

Εάν ενημερώνετε τακτικά το blog σας και απολαμβάνετε να μοιράζεστε σχετικό περιεχόμενο τρίτου μέρους με τους θαυμαστές και τους οπαδούς σας, τότε πιθανότατα θα βρείτε επιτυχία στο Twitter.

Σε τελική ανάλυση, το Twitter είναι μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για να διαδώσετε γρήγορα τη λέξη για την επιχείρησή σας. Τα σχετικά hashtag μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την προβολή.

Και όταν άλλοι χρήστες κάνουν ξανά tweet το περιεχόμενό σας, μπορείτε να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους χρήστες.

Ωστόσο, εάν χρησιμοποιείτε αυτήν την πλατφόρμα, είναι σημαντικό να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ επώνυμου περιεχομένου, κοινοποιήσεων τρίτων και επαναληπτικών tweet περιεχομένου από άλλους χρήστες.

Μάρκετινγκ Pinterest

Το Pinterest είναι μια άλλη οπτικά προσανατολισμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν οπτικούς ψηφιακούς πίνακες ανακοινώσεων και να τους οργανώνουν σε διαφορετικές κατηγορίες.

Ίσως αναρωτιέστε, πώς με βοηθά αυτό να βρω μια απάντηση σε ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Λοιπόν, αν έχετε μια οπτική επωνυμία ή δραστηριοποιείτε σε μια από τις εξειδικευμένες βιομηχανίες που εξυπηρετεί το Pinterest, τότε…

…αυτή η πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ιδανική για να σας βοηθήσει να συνδεθείτε και να προσελκύσετε το κοινό σας.

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά δημογραφικά στοιχεία. Το Pinterest έχει 317 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους χρήστες, καθιστώντας το ένα εξαιρετικό μέρος για να προσεγγίσετε νέους καταναλωτές.

Υπάρχει ίση κατανομή μεταξύ ηλικιών, αλλά οι ενεργοί χρήστες του Pinterest είναι κατά κύριο λόγο γυναίκες.

Οι Millennials χρησιμοποιούν επίσης το Pinterest όσο και το Instagram.

Έτσι, εάν το κοινό σας είναι κυρίως γυναίκες millennials, αυτό μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να περάσετε το χρόνο σας.

Αν και μπορείτε να αναζητήσετε και να καρφιτσώσετε σχεδόν οτιδήποτε στο Pinterest, οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες περιλαμβάνουν:

  • φτιάχνω μόνος σου έργα
  • μόδα
  • ομορφιά
  • γάμους
  • ταξίδι
  • φωτογραφία
  • άσκηση
  • συνταγές φαγητού

Εάν η επωνυμία σας ανήκει σε έναν από αυτούς τους κλάδους, θα βρείτε ένα μεγάλο και ενεργό κοινό στο Pinterest.

Εάν δεν είστε σε έναν από αυτούς τους κλάδους, μπορείτε να τα πάτε καλά στο Pinterest αν βρείτε έναν τρόπο να κάνετε τα προϊόντα σας οπτικά ενδιαφέροντα.

Αυτό που είναι πιο συναρπαστικό σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι ότι οι χρήστες που βρίσκουν προϊόντα στο Pinterest είναι πιο πιθανό να…

…κάντε μια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου από αυτούς που βρίσκουν προϊόντα σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Στην πραγματικότητα, πάνω από το 90% των χρηστών του Pinterest προγραμματίζουν αγορές χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα.

Αυτό σημαίνει ότι πολλοί χρήστες βρίσκονται στη φάση της απόφασης του ταξιδιού του αγοραστή και έτοιμοι να κάνουν μια αγορά.

Κάνοντας το Pinterest ιδανικό για επωνυμίες B2C που στοχεύουν στην ενίσχυση των μετατροπών.

Δεδομένου ότι οι χρήστες του Pinterest αναζητούν έμπνευση για το τι να αγοράσουν.

Υπάρχει μια καλή πιθανότητα αυτοί οι καταναλωτές να βρίσκονται στη φάση της απόφασης του ταξιδιού του αγοραστή.

Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Pinterest για επιχειρήσεις είναι το Rich Pin.

Τα Rich Pins επιτρέπουν στις επωνυμίες να προσθέτουν πρόσθετες πληροφορίες στα pin τους, όπως λεπτομέρειες προϊόντων ή χάρτες τοποθεσίας.

Αυτή η δυνατότητα τοποθετεί τα μεταδεδομένα στην ίδια την καρφίτσα, βοηθώντας τους pinner να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα που αγαπούν.

Τα Rich Pin διευκολύνουν τους καταναλωτές να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για τα προϊόντα σας και να κάνουν το επόμενο βήμα προς την αγορά.

Το Pinterest έχει επίσης προωθημένες καρφίτσες, οι οποίες είναι ουσιαστικά διαφημίσεις στις οποίες οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ για να αγοράσουν ορισμένα προϊόντα.

Όπως το Instagram, αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ως εγγενές περιεχόμενο στη ροή του χρήστη όταν αναζητούν σχετικούς όρους.

Αυτό κάνει τη διαφημιστική εμπειρία πιο ευχάριστη για τους χρήστες.

Και δεδομένου ότι πολλοί χρήστες είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά, μπορεί να έχουν την τάση να κάνουν κλικ και να αγοράζουν με βάση αυτό που βλέπουν.

Το να ξεκινήσετε με το Pinterest μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Πρέπει να γνωρίζετε καλά την πλατφόρμα και να τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας.

Ομοίως, η διαχείριση του περιεχομένου και των διαφημίσεών σας σε αυτήν την πλατφόρμα μπορεί να είναι μάλλον χρονοβόρα.

Γι’ αυτό πολλές μάρκες επιλέγουν υπηρεσίες διαχείρισης Pinterest και διαφημιστικές υπηρεσίες Pinterest.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να επικεντρωθούν στα βασικά τους καθήκοντα, ενώ λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους σε αυτή τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

LinkedIn Marketing

Το LinkedIn είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις B2B που θέλουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους και να οικοδομήσουν σχέσεις με δυνητικούς πελάτες.

Με 260 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, το LinkedIn είναι η πιο δημοφιλής επαγγελματική πλατφόρμα δικτύωσης.

Όχι μόνο είναι το ιδανικό μέρος για να βρείτε και να προσελκύσετε τους δυνητικούς πελάτες σας, αλλά είναι επίσης το καλύτερο μέρος για την πρόσληψη νέων ταλέντων.

Χτίζοντας τη φήμη σας ως ηγέτη στον κλάδο και προωθώντας την επιχείρησή σας γενικά.

 

Αυτά τα στατιστικά δείχνουν πόσο ισχυρό μπορεί να είναι το LinkedIn ως εργαλείο για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.

Δεδομένου ότι το LinkedIn αναπτύχθηκε ως επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο.

Οι χρήστες σε αυτήν την πλατφόρμα αναμένουν να συνεργαστούν με άλλες επιχειρήσεις και να συνδεθούν με άλλους επαγγελματίες.

Η πλειοψηφία των μελών του LinkedIn (80%) θέλει να συνεργαστεί με επωνυμίες για να τα βοηθήσει να λάβουν πιο έξυπνες αποφάσεις αγοράς.

Επιπλέον, είναι ότι το 50% των μελών του LinkedIn είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία με την οποία συνεργάζονται στο LinkedIn.

Ακολουθεί μόνο μία προσέγγιση για το μάρκετινγκ στο LinkedIn και το κλείσιμο περισσότερων πελατών και πελατών.

Αν και το LinkedIn δεν είναι μια ιδανική πλατφόρμα μάρκετινγκ για B2C brands, ανοίγει μεγάλες ευκαιρίες για εταιρείες B2B.

Με το LinkedIn, μπορείτε να βρείτε τους συγκεκριμένους κλάδους, τις εταιρείες και τους ρόλους εργασίας που προσπαθείτε να στοχεύσετε.

Για παράδειγμα, εάν προσπαθείτε να προσεγγίσετε υπεύθυνους λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον κλάδο της τεχνολογίας.

Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση σε CTO για να βρείτε τα συγκεκριμένα άτομα που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το τι έχει να προσφέρει η επιχείρησή σας.

Το LinkedIn είναι επίσης το ιδανικό κανάλι για την οικοδόμηση εξουσίας στον κλάδο σας.

Μπορείτε να μοιραστείτε περιεχόμενο από το δικό σας blog ή ιστότοπο στο LinkedIn ή να δημοσιεύσετε περιεχόμενο απευθείας στην πλατφόρμα.

Αυτό προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να μοιραστείτε τις ιδέες και τις πληροφορίες σας με δυνητικούς πελάτες, πελάτες και άλλους στον κλάδο σας.

Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε σχετικές ομάδες κλάδου στο LinkedIn, δίνοντάς σας την ευκαιρία να συνεργαστείτε με άλλους στον κλάδο και να αποκτήσετε περαιτέρω εξουσία.

Το LinkedIn διαθέτει επίσης μια διαφημιστική πλατφόρμα που μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα και να αυξήσετε τις μετατροπές στην σελίδα σας, αυξάνοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Οι διαφημίσεις LinkedIn σάς βοηθούν να προσεγγίσετε ένα πιο επαγγελματικό και μορφωμένο κοινό στελεχών υψηλού επιπέδου και άλλων υπευθύνων λήψης αποφάσεων.

Με τις διαφημίσεις LinkedIn, μπορείτε να στοχεύσετε ανά επάγγελμα, τίτλο εργασίας, κλάδο, τοποθεσία και άλλα.

Αυτό το καθιστά την ιδανική πλατφόρμα διαφήμισης για B2B επωνυμίες που θέλουν να περιορίσουν το κοινό για τις διαφημίσεις τους και να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσής τους.

Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Τώρα που γνωρίζετε τα πάντα για τα διάφορα κανάλια κοινωνικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το μάρκετινγκ.

Ήρθε η ώρα να απαντήσετε στην ερώτηση – ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Εν ολίγοις, η απάντηση σε αυτό θα εξαρτηθεί από τα κανάλια που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας πιο συχνά και…

…ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν τα μεγαλύτερα οφέλη στην επωνυμία σας.

Για να ξεκινήσετε να περιορίζετε τις επιλογές σας, κάντε τις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Σε ποια κανάλια κοινωνικών μέσων είναι το κοινό μου;
  • Πού είναι πιο ενεργό το κοινό μου;
  • Ποια κανάλια κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί το κοινό μου για αναζήτηση;

Αφού εξετάσετε καθένα από τα παραπάνω κανάλια και εξετάσετε τι μπορεί να προσφέρει το καθένα από την επωνυμία σας, προσδιορίστε ποια κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν το πιο μεγάλο νόημα για την επιχείρησή σας.

Στη συνέχεια, θα έχετε την απάντησή σας στο “ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιήσω;”

Αν και μπορεί να θέλετε να επενδύσετε σε περισσότερα από ένα κανάλια, δεν θα πρέπει να προσπαθήσετε να είστε όλα τα μέρη ταυτόχρονα.

Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να εξαντλήσετε τον προϋπολογισμό σας και να εξαπλώσετε την ομάδα σας πολύ αδύνατη.

Θέλετε περισσότερη βοήθεια για να απαντήσετε στην ερώτηση, ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Η ομάδα της EASYMAT θα χαρεί να συμβουλευτεί την επιχείρησή σας για να καθορίσει ποια τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούν καλύτερα τον χρόνο και τον προϋπολογισμό σας.

Μπορούμε ακόμη να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε μια στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να διαχειριστείτε τις καθημερινές σας εργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε σε ό,τι είναι σημαντικό.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.