Ως επιχείρηση, είναι σημαντικό να γνωρίζετε την καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram όταν δημοσιεύετε τις αναρτήσεις σας; Φυσικά είναι. Ο χρόνος πρέπει να είναι πάντα σωστός.
Αυτό δεν ισχύει μόνο για προσωπικά ζητήματα στη ζωή, αλλά και για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Όλοι γνωρίζουμε πόσο θορυβώδη μπορούν να γίνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με όλους τους προσωπικούς χρήστες και τις επωνυμίες που δημοσιεύουν κάθε λεπτό.
Εάν δημοσιεύετε πολύ νωρίς ή πολύ αργά, μπορεί να χάσετε την ευκαιρία να σας δουν οι οπαδοί σας που ονομάζονται δυνητικοί πελάτες.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στο Instagram, μια πλατφόρμα βαρέων εικόνων όπου πρέπει να έχετε αυτήν την ανάρτηση που δεν επιτρέπει την κύλιση για να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών.
Αλλά ακόμα κι αν έχετε μια υπέροχη ανάρτηση, αν δημοσιευτεί την περίοδο που οι περισσότεροι από τους ακόλουθούς ή τους χρήστες σας, γενικά, δεν είναι ενεργοί…
… δεν θα έχει την εντύπωση και τη σταθερή δέσμευση που θέλετε. Απλώς θα θαφτεί σε αυτές τις εκατοντάδες δημοσιεύσεις στη ροή τους.
Και έτσι, αυτό είναι που θα ασχοληθούμε σήμερα σε αυτήν την ανάρτηση. Θα συζητήσουμε την καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram το 2023.
Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα!
Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;
✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο
|
|
Όπου κι αν βρίσκεται η επιχείρησή σας, ακολουθεί μια σύνοψη της παγκόσμιας καλύτερης στιγμής για ανάρτηση στο Instagram για να λάβετε περισσότερα likes, σχόλια και κοινοποιήσεις.
Ημέρα της εβδομάδας | Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram |
Δευτέρα | 11:00 έως 13:00 |
Τρίτη | 8 π.μ. έως 10 π.μ |
Τετάρτη | 11:00 έως 13:00 |
Πέμπτη | 11πμ έως 2μμ |
Παρασκευή | 7πμ έως 2μμ |
Σάββατο | 9 π.μ. έως 1 μ.μ |
Κυριακή | 13:00 έως 20:00 |
Όλοι οι χρόνοι σε αυτόν τον πίνακα εκφράζονται σε Κεντρική ώρα.
Αυτές είναι λοιπόν οι καλύτερες, δημοφιλείς στιγμές για να δημοσιεύσετε τις αναρτήσεις σας για να δείτε την κοινωνική επιτυχία.
Εάν στοχεύετε σε μεγαλύτερη αφοσίωση στο Instagram στις αναρτήσεις σας, φροντίστε να τις προγραμματίσετε μαζικά αντί να τις δημοσιεύετε εν κινήσει.
Αυτό θα σας δώσει επίσης περισσότερο χρόνο για να προγραμματίσετε την επόμενη εβδομάδα και να ελέγξετε ξανά τις δημοσιεύσεις σας για τυχόν σφάλματα.
Γιατί δεν μπορείτε απλά να δημοσιεύσετε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας στο Instagram;
Σίγουρα μπορείτε να δημοσιεύσετε όποτε θέλετε… αν είναι ο προσωπικός σας λογαριασμός ή δεν σας ενδιαφέρει πόσα άτομα θα δουν τις δημοσιεύσεις σας.
Μπορείτε ακόμη και να δημοσιεύσετε δύο έως τρεις αναρτήσεις ταυτόχρονα.
ΑΛΛΑ, εάν θέλετε να επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ, εάν θέλετε να αφοσιωθείτε ή αν δημοσιεύετε στον επαγγελματικό σας λογαριασμό, μην το κάνετε.
Μην δημοσιεύετε την ανάρτησή σας όποτε σας πιάνει η διάθεση.
Πρέπει να σχεδιάσετε αποτελεσματικά το ημερολόγιο περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα που παράγετε.
Δεν χρειάζεται να εμφανίζεστε στο Instagram όταν το κοινό σας είναι συνδεδεμένο. Και δυστυχώς, αυτό δεν είναι όλη την ώρα.
Η ανάρτηση κατά τις περιόδους που το κοινό σας δεν ασχολείται ενεργά θα οδηγήσει μόνο σε εξάντληση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επειδή συνεχίζετε να δημοσιεύετε με ελάχιστα έως καθόλου αποτελέσματα.
Θα λέγαμε, λοιπόν, πριν δημοσιεύσετε αυτές τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να καθορίσετε πρώτα την καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram για την επιχείρησή σας.
Μία από τις κορυφαίες συμβουλές μας στο Instagram είναι να εργάζεστε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά – αυτός πρέπει να είναι ο στόχος.
Η καλύτερη μέρα για ανάρτηση στο Instagram
Υπάρχουν 7 ημέρες την εβδομάδα – ποια από αυτές τις ημέρες δημιουργεί την υψηλότερη αφοσίωση από τους χρήστες του Instagram;
Σύμφωνα με έρευνα, η Δευτέρα χαρακτηρίζεται ως η καλύτερη μέρα για να δημοσιεύσεις στον λογαριασμό σου στο Instagram.
Επιπλέον, με βάση τη μελέτη του Later για περισσότερες από 35 εκατομμύρια αναρτήσεις στο Instagram παγκοσμίως, ο υψηλότερος μέσος όρος αφοσίωσης δημιουργείται από αναρτήσεις που δημοσιεύονται στις 6 το πρωί.
Αυτό πιθανότατα οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι που ξυπνούν νωρίς το πρωί τείνουν να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημοσιεύουν δημοσιεύσεις πριν συνεχίσουν τη μέρα τους.
Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο διαδραστική ροή με τις αναρτήσεις των επωνυμιών να γίνονται ορατές από περισσότερους χρήστες.
Γενικά, η καλύτερη μέρα για ανάρτηση στο Instagram είναι η Δευτέρα — με τον υψηλότερο μέσο όρο αφοσίωσης να εμφανίζεται για αναρτήσεις που δημοσιεύονται στις 6 π.μ.
Με το να είστε ένας από τους πρώτους που δημοσιεύουν κάθε εβδομάδα, δίνετε στο περιεχόμενό σας τις καλύτερες πιθανότητες να δει το κοινό σας.
Είναι καλύτερο να δημοσιεύετε στο Instagram το βράδυ ή το πρωί;
Εάν σκέφτεστε σοβαρά να λάβετε αποτελέσματα από το μάρκετινγκ στο Instagram, πιθανότατα αναρωτιέστε ποια ώρα της ημέρας πρέπει να δημοσιεύσετε αυτές τις αναρτήσεις.
Είναι τις πρωινές ώρες; Ή μήπως την Παρασκευή το βράδυ;
Και παρόλο που αναφέραμε ότι τα πρωινά της Δευτέρας έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα, δεν σημαίνει ότι ισχύει και για άλλες ημέρες της εβδομάδας.
Υπάρχουν πολλές καλύτερες ώρες για κάθε μέρα της εβδομάδας.
Ακολουθεί μια σύνοψη των κατά μέσο όρο καλύτερων ωρών για ανάρτηση στο Instagram ανά ημέρα.
-
Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στον λογαριασμό σας στο Instagram τη Δευτέρα
Εκτός από την πρώιμη ανάρτηση στις 5 π.μ., μια άλλη καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram τη Δευτέρα είναι στις 12 μ.μ.
Καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν δυναμικά την εβδομάδα τους στη δουλειά, το να ελέγχουν τη ροή του Instagram την ώρα του μεσημεριανού γεύματος έχει γίνει ένα συνηθισμένο μέρος του διαλείμματός τους.
-
Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram τις Τρίτες
Για τις Τρίτες, η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram είναι στις 9 π.μ.
Οι μελέτες δείχνουν ότι η δέσμευση είναι ισχυρή νωρίτερα από εκείνη μεταξύ 8 και 10 π.μ., αλλά οι βέλτιστες ώρες κορυφώνονται γύρω στις 9 π.μ.
-
Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram τις Τετάρτες
Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη είναι γύρω στις 11 π.μ. Δίπλα στις Δευτέρες, η Τετάρτη έχει επίσης υψηλή αφοσίωση από τους χρήστες του Instagram.
-
Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram την Πέμπτη
Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram την Πέμπτη είναι στις 12 μ.μ. Γενικά, οι δημοσιευμένες αναρτήσεις μεταξύ 11 π.μ. – 2 μ.μ. δημιουργούν τη μεγαλύτερη αφοσίωση τις καθημερινές.
-
Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram τις Παρασκευές
Την Παρασκευή, η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram είναι στις 2 μ.μ.
Η δέσμευση στις δημοσιεύσεις κατά τη διάρκεια της Παρασκευής είναι στην πραγματικότητα σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωινού και του μεσημεριανού γεύματος, που είναι μεταξύ 7 π.μ. έως 2 μ.μ.
-
Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram τα Σάββατα
Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram το Σάββατο είναι στις 9 π.μ.
Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι συνήθως ελέγχουν τους λογαριασμούς τους στο Instagram και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν ξεκινήσουν τα σχέδιά τους για το Σαββατοκύριακο.
-
Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram τις Κυριακές
Τέλος, για την Κυριακή, η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο Instagram είναι τα βράδια της Κυριακής στις 7 μ.μ.
Ο αρραβώνας αυτή την ημέρα είναι πραγματικά συνεπής όλο το απόγευμα και το βράδυ που είναι μεταξύ 12 και 8 μ.μ.
Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram ανά κλάδο το 2023
Όταν προγραμματίζετε αναρτήσεις στο Instagram ή βρίσκετε τους χρόνους ανάρτησης, ένας από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ο κλάδος στον οποίο βρίσκεστε.
Είστε στον κλάδο της υγείας; Είστε ιδιοκτήτης εταιρείας B2B ή εταιρείας καταναλωτικών αγαθών; Ή εκπροσωπείτε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό;
Αν και υπάρχει μια παγκόσμια καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram, η προσθήκη του κλάδου σας στην εξίσωση σίγουρα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερα likes, shares και σχόλια.
Ακολουθεί μια λίστα με τις κορυφαίες βιομηχανίες μαζί με ορισμένες ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τις καλύτερες και τις χειρότερες στιγμές για να δημοσιεύσετε την ανάρτησή σας στο Instagram .
-
Instagram για εταιρείες B2B
Prime Time To Post | Δευτέρα στις 4 – 5 το απόγευμα |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Δευτέρα |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 11 μ.μ. έως 4 π.μ |
-
Instagram για φαγητό και ποτό
Prime Time To Post | Δευτέρα στις 9 π.μ. έως τις 2 μ.μ., Τρίτη στις 10 π.μ. έως τις 2 μ.μ |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Δευτέρα |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 11 μ.μ. έως 2 π.μ |
-
Instagram για μάρκες ταξιδιού και τουρισμού ή φιλοξενίας
Prime Time To Post | Πέμπτη 7 – 8 π.μ., Δευτέρα 11 π.μ. έως 4 μ.μ |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Πέμπτη |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 11 μ.μ. έως 5 π.μ |
-
Instagram για επωνυμίες ιατρικής και υγειονομικής περίθαλψης
Prime Time To Post | Δευτέρα στις 9 – 10 π.μ., 2 – 3 μ.μ., 5 – 6 μ.μ., Τρίτη στις 8 π.μ. έως 9 μ.μ., Κυριακή στις 8 π.μ. έως 9 μ.μ. |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Δευτέρα |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 2 π.μ. έως 7 π.μ |
-
Instagram για Επωνυμίες Εκπαίδευσης
Prime Time To Post | Πέμπτη στις 2 – 3 μ.μ., Παρασκευή στις 4 – 5 π.μ |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Παρασκευή |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Κυριακή |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 11 μ.μ. έως 3 π.μ |
-
Instagram για εταιρείες πληροφορικής
Prime Time To Post | Δευτέρα στις 11 – 12 π.μ., 8 – 9 μ.μ., Τρίτη στις 11 – 12 π.μ., Πέμπτη στις 12 – 1 μ.μ., Παρασκευή στις 11 π.μ. έως τις 12 μ.μ. |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Δευτέρα |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 1 π.μ. έως 7 π.μ |
-
Instagram για μη κερδοσκοπικό οργανισμό
Prime Time To Post | Τετάρτη στις 10 π.μ. έως 5 μ.μ., 5 – 6 μ.μ., Πέμπτη 11 π.μ. έως 5 μ.μ. |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Τετάρτη |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Κυριακή |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 2 π.μ. έως 5 π.μ |
-
Instagram για μάρκες πολυμέσων και ψυχαγωγίας
Prime Time To Post | Τρίτη 1 – 5 μ.μ., Τετάρτη 11 π.μ. έως 12 μ.μ., Πέμπτη 8 – 9 π.μ. |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Τρίτη |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Κυριακή |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 10 μ.μ. έως 2 π.μ |
-
Instagram για Influencers
Prime Time To Post | Παρασκευή στις 7 – 8 μ.μ., Κυριακή στις 5 – 6 μ.μ |
Καλύτερη ημέρα για δημοσίευση | Παρασκευή |
Η χειρότερη μέρα για ανάρτηση | Σάββατο |
Η χειρότερη στιγμή για ανάρτηση | 5 π.μ. έως 9 π.μ |
Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε Instagram Reels το 2023
Τα σύντομα βίντεο κατακλύζουν τα κοινωνικά δίκτυα.
Από τα χαριτωμένα φίλτρα, τις προκλήσεις για τον χορό και τα viral σύντομα κλιπ, οι άνθρωποι δεν φαίνεται να χορταίνουν αυτό το περιεχόμενο που βασίζεται σε βίντεο και μερικοί ξοδεύουν ακόμη και ώρες για να τα περιηγηθούν.
Εάν είστε εξοικειωμένοι με το TikTok (σίγουρα γνωρίζετε), τότε το Reels είναι η εκδοχή αυτού του Instagram. Και οι χρήστες το λατρεύουν, όσο και ο αλγόριθμος του Instagram.
Το Instagram Reels έχει αυξήσει την αφοσίωση περιεχομένου και τη μέγιστη απήχηση σε σύγκριση με τον συνηθισμένο τύπο ανάρτησης εικόνας.
Εσείς λοιπόν ως επωνυμία θα πρέπει να το εκμεταλλευτείτε!
Ημέρα της εβδομάδας | Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε Instagram Reels |
Δευτέρα | 5 π.μ., 9 π.μ., 9 μ.μ |
Τρίτη | 1 π.μ., 3 π.μ., *8 π.μ |
Τετάρτη | 6 π.μ., 7 π.μ., 10 μ.μ |
Πέμπτη | 8 π.μ., *11 π.μ., 6 μ.μ |
Παρασκευή | *4 π.μ., 12 μ.μ., 2 μ.μ |
Σάββατο | 10 π.μ., 6 μ.μ., 7 μ.μ |
Κυριακή | 6 π.μ., 7 π.μ., 3 μ.μ |
Οι ώρες που σημειώνονται με αστερίσκο υποδεικνύουν τους χρόνους αιχμής εμπλοκής.
Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε ιστορίες Instagram το 2023
Σε αντίθεση με τα reels του Instagram που όταν δημοσιεύεται παραμένει στη ροή σας, τα Instagram Stories διαρκούν μόνο 24 ώρες.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο πρέπει να προσέχετε την ώρα που τις δημοσιεύετε, ειδικά αν θέλετε πραγματικά να δημιουργήσετε αφοσίωση από αυτήν.
Η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε τις ιστορίες σας στο Instagram είναι εκείνες οι ώρες πριν το κοινό σας πάει στη δουλειά…
…καθώς και την ώρα του μεσημεριανού γεύματος και αργά το απόγευμα, όταν είναι ελεύθεροι να κάνουν κύλιση και να ελέγξουν τους λογαριασμούς τους στο Instagram.
Θα μπορούσατε επίσης να μεγιστοποιήσετε την προβολή των Ιστοριών σας δημοσιεύοντας αναρτήσεις κατά τη διάρκεια της εργάσιμης εβδομάδας…
…αντί για τα Σαββατοκύριακα που οι χρήστες είναι λιγότερο πιθανό να τσεκάρουν τις ιστορίες άλλων ανθρώπων ή επωνυμιών.
Η καλύτερη στιγμή για να βγείτε ζωντανά στο Instagram το 2023
Ο καλύτερος τρόπος για να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας, εκτός από τη δημοσίευση περιεχομένου πίσω από τα παρασκήνια, είναι να μεταβείτε ζωντανά.
Η ζωντανή ροή σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αφοσίωση και να αποκτάτε περισσότερους οπαδούς.
Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη στιγμή για να βγείτε ζωντανά στο Instagram;
Σύμφωνα με μελέτες, η καλύτερη ώρα για να βγείτε ζωντανά είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή στις 12 μ.μ. ή από τις 7 έως τις 9 μ.μ.
Αυτό συμβαίνει γιατί και πάλι οι περισσότεροι άνθρωποι ελέγχουν τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού τους διαλείμματος. Καθώς και μετά τις ώρες εργασίας όταν χαλαρώνουν μετά από μια κουραστική μέρα εργασίας.
Πώς να προσδιορίσετε ποια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για ανάρτηση στο Instagram
Οι ώρες και οι ημέρες που αναφέραμε παραπάνω σίγουρα λειτουργούν για τις επιχειρήσεις, γενικά.
Αλλά ακριβώς όπως δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για την προώθηση της επιχείρησής σας…
…χρειάζεται ακόμα να κάνετε κάποια έρευνα για να βρείτε τη δική σας μοναδική καλύτερη στιγμή στην ανάρτηση. Δεν είναι σταθεροί χρόνοι.
Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τις αναρτήσεις σας στο Instagram, αλλά και για τις αναρτήσεις στο Facebook, τις αναρτήσεις στο Twitter κ.λπ. Δεν είναι σταθεροί χρόνοι.
Πώς λοιπόν προσδιορίζετε την καλύτερη ώρα της ημέρας για να δημοσιεύσετε στον λογαριασμό σας στο Instagram; Να πώς.
1. Εφαρμογή Instagram για κινητά και Creator Studio
Εάν χρησιμοποιείτε την εφαρμογή Instagram για κινητά ή το Instagram Creator Studio για να διαχειριστείτε τη σελίδα του brand σας, τότε είστε ένα βήμα πιο κοντά στον καθορισμό των κορυφαίων φορών για ανάρτηση.
Στο κινητό σας μέσω της εφαρμοφής του Instagram ή στην εφαρμογή Creator Studio, μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες όπως:
- δημογραφικά στοιχεία του κοινού (ηλικία και φύλο),
- πού βρίσκονται, και
- ενεργός χρόνος των ακολούθων σας στο Instagram.
Η γνώση αυτών των πληροφοριών του Instagram θα σας επιτρέψει να προσαρμόσετε το πρόγραμμα αναρτήσεών σας, ειδικά τη ζώνη ώρας που χρησιμοποιείτε.
Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram ή ένα προφίλ δημιουργού Instagram για πρόσβαση στα εγγενή αναλυτικά στοιχεία του Instagram.
2. Αναλύσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης τρίτων
Τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram είναι μια καλή αρχή όταν δημιουργείτε το δικό σας πρόγραμμα δημοσίευσης. Ωστόσο, δεδομένου ότι είναι ένα δωρεάν εργαλείο, οι πληροφορίες που θα λάβετε είναι κατά κάποιο τρόπο περιορισμένες.
Επομένως, εάν θέλετε να εμβαθύνετε στις μετρήσεις σας στο Instagram, ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσετε είναι να χρησιμοποιήσετε πλατφόρμες διαχείρισης κοινωνικών μέσων τρίτων.
Ακολουθούν μερικά από τα κορυφαία εργαλεία ανάλυσης κοινωνικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
- Sprout Social
- HubSpot
- TapInfluence
- BuzzSumo
- Snaplytics
- Αργότερα
- Κλειδαρότρυπα
- Google Analytics
- ShortStack
- HootSuite
Λάβετε υπόψη ότι τα περισσότερα από αυτά είναι εργαλεία επί πληρωμή, σας συνιστούμε να εγγραφείτε πρώτα στη δωρεάν δοκιμή τους (εάν είναι διαθέσιμη) για να δείτε αν ταιριάζει πραγματικά στις ανάγκες σας πριν εγγραφείτε επίσημα στις υπηρεσίες τους.
Και όταν εγγραφείτε σε αυτά τα εργαλεία κοινωνικών μέσων, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε την κορυφαία απόδοση των αναρτήσεών σας.
Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε αυτές τις κρίσιμες πληροφορίες:
- Ποιες αναρτήσεις έχουν κερδίσει υψηλές εντυπώσεις;
- Τι είδους ανάρτηση είναι;
- Πότε δημοσιεύσατε αυτές τις αναρτήσεις;
- Διαφέρουν αυτές οι αναρτήσεις σε σύγκριση με αυτές που κερδίζουν likes;
- Αν ναι, ποιες είναι οι διαφορές τους; Είναι η μορφή, ο χρόνος δημοσίευσης, ο αριθμός των hashtag του Instagram που χρησιμοποιήσατε ή το μήκος των λεζάντων του Instagram;
Αυτοί οι αριθμοί θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε, όχι μόνο την καλύτερη στιγμή για δημοσίευση, αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν μια ανάρτηση ώστε να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αφοσίωση από το κοινό σας.
3. Ελέγξτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας
Εκτός από τον έλεγχο των μοναδικών πληροφοριών του κοινού σας, θα μπορούσατε επίσης να λάβετε χρήσιμα δεδομένα από το περιεχόμενο άλλων.
Η έρευνα για τους ανταγωνιστές σας δεν σταματά με τη στρατηγική μάρκετινγκ. Μπορείτε επίσης να το κάνετε αυτό για να δημιουργήσετε το πρόγραμμα αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ανταγωνιστές σας είναι πολύ πιθανό να κάνουν ή να έχουν ήδη κάνει την έρευνά τους σχετικά με την καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Instagram.
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας, παρακολουθώντας τι λειτουργεί για αυτούς.
Επειδή πιθανότατα μοιράζεστε τις ίδιες συμπεριφορές κοινού ελέγξτε τους λογαριασμούς τους στο Instagram για να δείτε ποιες αναρτήσεις δημιουργούν τα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης από τους ακόλουθούς τους και τον χρόνο που τις δημοσιεύουν.
Λάβετε υπόψη σας αυτό και δεδομένου ότι οι περισσότερα brand δημοσιεύουν στην ένδειξη ώρας (π.χ. 5:00 π.μ., 23:00 μ.μ.), μπορείτε να αποφύγετε τον ανταγωνισμό δημοσιεύοντας αναρτήσεις λίγα λεπτά νωρίτερα ή αργότερα από την ένδειξη :00.
Τώρα λοιπόν ξέρετε την καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσετε στο Instagram!
Καθώς όλο και περισσότερα brand ανταγωνίζονται σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και προσθέτουν την φθίνουσα οργανική εμβέλεια στην εξίσωση, τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να ενισχύσετε το μάρκετινγκ στο Instagram.
Δεν αρκεί να δημιουργείτε ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, αλλά και το χρονοδιάγραμμα και το συνεπές πρόγραμμα αναρτήσεων.
Αν δημοσιεύετε οποιαδήποτε στιγμή η διάθεση σας χτυπάει, δεν θα σας προσφέρει την αφοσίωση που χρειάζεστε για να μετατρέψετε το κοινό σας στο Instagram σε αγοραστές.
Και επίσης θα σπαταλήσετε ό,τι θα μπορούσατε να έχετε πάρει από αυτές τις ποιοτικές αναρτήσεις που δημιουργείτε.
Αυτό που χρειάζεστε είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου Instagram για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από κάθε ανάρτηση που δημοσιεύετε.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια με αυτό, ρίξτε μια ματιά στην υπηρεσία διαχείρησης social media που προσφέρουμε!