Τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ ή digital marketing;

Για όσους από εμάς ζούμε και αναπνέουμε τον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, γνωρίζουμε εδώ και πολύ καιρό πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ.


Θα έχετε αποτελέσματα που απλά δεν μπορείτε να πάρετε πια από τις παραδοσιακές τακτικές μάρκετινγκ.

Μην ξεχνάτε ότι:

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απλώς μάρκετινγκ…

Αλλά αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ το ψηφιακό μάρκετινγκ, φαίνεται ότι κάνετε ένα τεράστιο βήμα σε άγνωστη περιοχή. Υπάρχουν πολλές μπερδεμένες νέες τακτικές, οι άνθρωποι συνεχίζουν να μιλούν με ακρωνύμια και οι διοχετεύσεις φαίνονται πολύ σημαντικές.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε εκ των προτέρων είναι οτι κάνετε ένα τεράστιο βήμα προς την κατεύθυνση της επιχειρηματικής επιτυχίας.

Οι έντυπες διαφημίσεις, τα ραδιοφωνικά σποτ και η άμεση αλληλογραφία μπορεί να ακούγονται ενδιαφέροντα, αλλά με τον σημερινό συνδεδεμένο καταναλωτή, αυτές οι τακτικές δεν επηρεάζουν πολύ τους αριθμούς επισκεψιμότητας, τον όγκο των πωλήσεων ή τις τιμές παραγγελιών.

Γι ‘αυτό οι επιτυχημένες επιχειρήσεις βασίζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Επομένως, είμαστε εδώ για να σας πούμε τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, πώς γίνεται και πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτές τις τακτικές που έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν τις πωλήσεις και αυξάνουν τα κέρδη.

 

 

Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;

✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ 
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο

 

 

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά…

Τι είναι το digital marketing;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η πράξη προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, αξιοποιώντας διαδικτυακές τακτικές μάρκετινγκ, όπως μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, μάρκετινγκ αναζήτησης και μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτός είναι ο επίσημος ορισμός.

Αλλά ειλικρινά, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απλώς μάρκετινγκ.

Και ο κανόνας # 1 στο μάρκετινγκ είναι να κάνετε τη σωστή προσφορά τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος. Πρέπει να συνδεθείτε με τον πελάτη σας όπου βρίσκονται.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι σημερινοί καταναλωτές είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο: παρέα στα κοινωνικά μέσα, ενημέρωση σε ιστότοπους ειδήσεων και ιστολόγια και αναζήτηση στο διαδίκτυο όταν έχουν ανάγκη.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, για καλύτερα αποτελέσματα μάρκετινγκ, πρέπει επίσης να είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο – να προσελκύσετε την προσοχή των ανθρώπων, να αυξήσετε το ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να οδηγήσετε τις πωλήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Και λειτουργεί τόσο καλά, που όσοι το έχουν εφαρμόσει δεν το θεωρούν εναλλακτική λύση για το «παραδοσιακό» μάρκετινγκ. Το θεωρούν επιτακτική ανάγκη λόγω των αποτελεσμάτων που μπορούν να δημιουργήσουν.

Πώς λειτουργεί το ψηφιακό μάρκετινγκ


Το digtial marketing λειτουργεί δημιουργώντας σημεία επαφής ή σημεία αλληλεπίδρασης, σε μια ποικιλία ψηφιακών καναλιών – όπως το Facebook, οι μηχανές αναζήτησης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το YouTube – για να δημιουργήσετε μια σχέση με προοπτικές.Όλες αυτές οι πινελιές δημιουργούν οικειότητα και εμπιστοσύνη, οπότε όταν οι άνθρωποι είναι τελικά έτοιμοι να αγοράσουν, σας κοιτάζουν πρώτα.

Αλλά υπάρχουν περισσότερα από αυτό.

Ο κανόνας # 1 στο μάρκετινγκ είναι να κάνετε τη σωστή προσφορά τη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ ή  digital marketing δεν αφορά μόνο το «να είσαι εκεί» όταν οι πελάτες σου είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Πρόκειται για τη δημιουργία της επιθυμίας να αγοράσουν και να τους πείσουν να αγοράσουν νωρίτερα (και πιθανώς πιο συχνά).

Πρόκειται επίσης για το να είσαι περισσότερο από έμπορος. Μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορείτε πραγματικά να γίνετε οδηγός και αξιόπιστος φίλος – οπότε όταν κάνετε μια πρόταση, οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ακούσουν (και να αγοράσουν).

Πώς μοιάζει αυτό;

Ας δούμε μερικά παραδείγματα.

Ας πούμε ότι αποφασίζετε ότι χρειάζεστε ένα νέο αποχυμωτή. Συνήθως, όταν αρχίζετε να σκέφτεστε να αγοράσετε κάτι, δεν τρέχετε στο κατάστημα και αγοράζετε το πρώτο προϊόν που βλέπετε. Κάνετε κάποια έρευνα πρώτα.

Ξεκινάτε αναζητώντας στο Διαδίκτυο για να μάθετε ποιες είναι οι επιλογές σας.
Αρχικά, αναζητάτε τις καλύτερες μάρκες και τις καλύτερες τιμές. Και μόλις έχετε μια ιδέα για τις επιλογές σας, αναζητάτε κριτικές, ζητάτε από φίλους και συγγενείς τις απόψεις τους, συγκρίνετε χαρακτηριστικά και αξιολογείτε μελέτες περιπτώσεων.

Αυτό είναι ένα σενάριο. Ένα άλλο θα μπορούσε να ξεκινήσει με ένα email.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε εγγραφεί για να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ένα ιστολόγιο που μιλά για τη φυσική υγεία. Μια μέρα, σας στέλνουν ένα email που συνδέεται με ένα άρθρο με συνταγές χυμού. Κάνετε κλικ, διαβάζετε το άρθρο και συνειδητοποιείτε ότι ο αποχυμωτής σας δεν θα χειριστεί τα φυλλώδη πράσινα που προτείνουν.

Βολικά, στο άρθρο, υπάρχουν σύνδεσμοι για αποχυμωτές που μπορούν να κάνουν τη δουλειά…

… και σας ενδιαφέρει. Αλλά δεν είστε έτοιμοι να αγοράσετε ακόμα. Εξακολουθείτε να θέλετε να κάνετε έρευνα πριν αγοράσετε.

Όπως κάνατε στο πρώτο σενάριο, αρχίζετε να ψάχνετε στο Διαδίκτυο…

… Σύγκριση τιμών…

… Ανάγνωση κριτικών…

… Και ψάχνω για εμπειρογνώμονες απόψεις…

Μόνο όταν πιστεύετε ότι έχετε αρκετές πληροφορίες θα αγοράσετε και συνήθως από το brand που σας έδωσε τις καλύτερες πληροφορίες.

Το κλειδί για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ


Θυμηθείτε, το digital marketing έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους καταναλωτές τις πληροφορίες που χρειάζονται όταν τις χρειάζονται, έτσι ώστε να απευθύνονται σε εσάς πρώτα όταν έρθει η ώρα.

Όπως αναφέρθηκαμε προηγουμένως, αυτό απαιτεί την οικοδόμηση μιας σχέσης. Και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό

Θέλετε να ενσωματώσετε στρατηγικά όλες τις διαθέσιμες τακτικές…

Μερικές από τις τακτικές που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε είναι:

  • Μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Διαφήμιση
  • Social Media Marketing
  • Ενημερωτικά email
  • Μάρκετινγκ αναζήτησης 
  • Αναλυτικά στοιχεία ιστότοπου
  • Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής

Αλλά δεν θέλετε να υιοθετήσετε τυχαία ψηφιακή τακτική ή να εστιάσετε αποκλειστικά σε μία μόνο.

Θέλετε να ενσωματώσετε στρατηγικά όλες τις διαθέσιμες τακτικές για να παρέχετε σχετικές, χρήσιμες πληροφορίες που να απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών σας και να εμβαθύνουν τη σχέση τους μαζί σας.

Και ιδανικά, θα προσφέρετε αυτήν την αξία σε κάθε στάδιο αλληλεπίδρασης που έχετε με τον πελάτη σας.

Κάνετε αυτό και θα μεταφέρετε τους πελάτες σας απρόσκοπτα σε ένα ταξίδι: από την ευαισθητοποίηση έως την αφοσίωση έως τη μετατροπή και μετά.

Εδώ στην easymat.gr, το ονομάζουμε «Ταξίδι αξίας πελατών», και μοιάζει με αυτό.

Ταξίδι αξίας πελατών που διέρχεται κάθε πελάτης ψηφιακού μάρκετινγκ

Τελικά Λειτουργεί το digital marketing;

Με μια λέξη, “ναι”.

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ ήταν χρονοβόρο, δύσκολο να εντοπιστεί και ακριβό. Γι ‘αυτό το ψηφιακό μάρκετινγκ άλλαξε εντελώς το παιχνίδι.

Χρησιμοποιώντας ψηφιακή τακτική, μπορείτε να αλληλεπιδράτε απευθείας με τους πελάτες σας, ώστε να μην είστε ποτέ μια ψυχρή, απρόσωπη παρέα.

Για να ξεκινήσετε, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ευκολότερο. Σας δίνει πολλά κανάλια όπου μπορείτε να συνδεθείτε με άτομα. Και μπορείτε να κάνετε συνομιλίες μαζί τους σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους και να ξεπεράσετε τις αντιρρήσεις που προκύπτουν.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι επίσης ταχύτερο. Πέρασαν οι μέρες των τεράστιων εκτυπώσεων και των ταχυδρομικών αποστολών. Μπορείτε να γράψετε μια καμπάνια μέσω email το πρωί και να την στείλετε την ίδια ημέρα.

Και μέσα σε λίγα λεπτά, μπορείτε να μάθετε αν λειτουργεί, επειδή μπορείτε να παρακολουθείτε ανοίγματα, κλικ και πωλήσεις καθώς συμβαίνουν. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να κάνετε αλλαγές πιο γρήγορα και να εξοικονομήσετε χρόνο εάν κάτι δεν λειτουργεί.

Και τελικά…

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικό. Υπάρχει διαφάνεια που δεν υπήρχε με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Χρησιμοποιώντας ψηφιακή τακτική, μπορείτε να αλληλεπιδράτε απευθείας με τους πελάτες σας, ώστε να μην είστε ποτέ μια ψυχρή, απρόσωπη παρέα.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε πραγματικές σχέσεις… να βελτιώσετε την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη… και να μετατρέψετε τους αγοραστές σε θαυμαστές που δεν μπορούν να πάρουν αρκετά από τα προϊόντα σας.

Συμπερασματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ μειώνει το ταξίδι από τον ξένο στον αγοραστή και ενισχύει την αξία ζωής κάθε πελάτη.

Μετατροπή της σχέσης προμηθευτή-πελάτη


Ένα από τα κλειδιά της δύναμης του digital marketing είναι η ικανότητά του να μετατρέπει τις απρόσωπες επιχειρήσεις σε πραγματικούς φίλους.

Παραδοσιακά το μάρκετινγκ ήταν εγωιστικό. Από προεπιλογή, ήταν μια μονόδρομη συνομιλία, με τις επιχειρήσεις να ξεκαθαρίζουν το μήνυμά τους, αλλά ποτέ να μην ακούνε. Και ανάγκασε τους πιθανούς πελάτες να συμμορφωθούν με οποιαδήποτε μορφή επικοινωνίας ή να διοχετεύσουν μια επιχείρηση που προτιμά.

Το Digital δίνει στους καταναλωτές επιλογές. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία του πελάτη σας.

Προτιμούν τη σύνδεση στο Facebook ή στο Twitter; Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ακμάζουσα κοινότητα στους ιστότοπους κοινωνικών μέσων που αρέσει περισσότερο στο κοινό σας.

Προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο ή να διαβάζουν αναρτήσεις ιστολογίου; Μπορείτε να συσκευάσετε το περιεχόμενό σας σε μορφές κειμένου και βίντεο και να τους αφήσετε να επιλέξουν τι θα δουν.

Θέλουν να σας ενημερώνουν καθημερινά ή εβδομαδιαία; Ή θέλουν να ακούσουν μόνο για συγκεκριμένα θέματα; Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τις λίστες των πελατών σας για να βεβαιωθείτε ότι τα άτομα ακούνε από εσάς πότε και πώς προτιμούν.

Συμπέρασμα

Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν άλλαξε μόνο το μάρκετινγκ. Το έχει βελτιώσει. Σε λιγότερο χρόνο και με λιγότερη προσπάθεια, μπορείτε να έχετε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Και η εκμάθηση των στρατηγικών είναι εύκολη. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας μηχανή ψηφιακού μάρκετινγκ – και να αρχίσετε να βλέπετε πραγματικά αποτελέσματα αμέσως.

Χρειάζεσαι βοήθεια με την διαχείριση της ψηφιακής σου εικόνας; Η ομάδα μας είναι εδώ για να σε βοηθήσει.

Στείλε μας email στο [email protected]

Μίληστε με live chat με την εξυπηρέτηση

Καλέστε μας στο 210 300 7123

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

fourteen + 4 =