Είτε πρόκειται για εταιρείες B2B είτε για εταιρείες B2C, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να βοηθήσετε κάθε επιχείρηση να αναπτυχθεί.
Είναι επίσης αρκετά οικονομικότερο, συγκριτικά με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να αλληλεπιδράσετε και να οικοδομήσετε σχέσεις με τους πιθανούς πελάτες σας.
Είναι η πιο στοχευμένη μορφή διαφήμισης που υπάρχει.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμφυσήσετε την εμπιστοσύνη στην αγορά-στόχο σας και να χτίσετε το brand σας.
Και είναι η πιο μετρήσιμη και επεκτάσιμη μορφή μάρκετινγκ που υπάρχει.
Σήμερα, θα κάνουμε ένα βήμα πίσω και θα απαντήσουμε σε μια πολύ σημαντική ερώτηση – τι είναι το Digital Marketing;
Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε στους τύπους digital marketing ή ψηφιακού μάρκετινγκ και θα σας καθοδηγήσουμε στη δημιουργία της δικής σας καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ .
-
- Το digital marketing είναι το σύνολο των δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία, την επικοινωνία και την παροχή αξίας στους πελάτες σας μέσω διαφορετικών καναλιών στον ψηφιακό χώρο.
- Υπάρχουν 6 διαφορετικοί τύποι digital marketing που λειτουργούν καλύτερα όταν χρησιμοποιούνται σε συνέργεια μεταξύ τους.
Λάβετε υπόψη ότι καθώς εργάζεστε για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας είναι συνεπή σε όλες τις πλατφόρμες.
Τι είναι το Digital Marketing;
Το digital marketing είναι μάρκετινγκ μέσω του Διαδικτύου.
Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;
✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο
|
|
Και ως μάρκετινγκ, αναφερόμαστε στο σύνολο των δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία, την επικοινωνία και την παροχή αξίας στους πελάτες σας.
Το digtial marketing σάς επιτρέπει να το κάνετε αυτό μέσω διαφορετικών καναλιών στον ψηφιακό χώρο.
Αυτό είναι λοιπόν το ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά γιατί να το χρησιμοποιήσετε;
Εδώ είναι τα ισχυρά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ με 5 λέξεις.
Είναι γρήγορο, διαδραστικό, φθηνό, στοχευμένο και μετρήσιμο.
Και κάνει και τα 5 αυτά πράγματα καλύτερα από το παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Τι πιστεύετε ότι είναι πιο γρήγορο – η ψυχρή κλήση στον αριθμό τηλεφώνου 100 ατόμων ή η αποστολή 100 μηνυμάτων κειμένου και email;
Πώς αλληλεπιδράτε με μια ραδιοφωνική διαφήμιση ή μέσω ηλεκτρονικών διαφημιστικών πινακίδων;
Εν τω μεταξύ, οι πελάτες σας μπορούν να αλληλεπιδράσουν απευθείας μαζί σας μέσω των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
…όπως οι διαφημίσεις σας στο Facebook ή οι αναρτήσεις σας στο Instagram. Σε αυτό βοηθάει πολύ και η σωστή διαχείριση Social Media.
Όσον αφορά το κόστος, η προώθηση και η πώληση προϊόντων μέσω μιας τηλεοπτικής διαφήμισης θα σας κοστίσει περίπου 20 $ για να προσεγγίσετε 1.000 άτομα.
Από την άλλη πλευρά, το Social Media Marketing ή μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μειώσει αυτό το κόστος στο μισό για να προσεγγίσει το ίδιο άτομο.
Και η στόχευση δεν είναι καν συγκρίσιμη.
Εκτός από τη στόχευση:
- δημογραφικά στοιχεία,
- συμπεριφορές και
- συγκεκριμένα γεωγραφικά στοιχεία,
…μπορείτε επίσης να στοχεύσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού. Για παράδειγμα, εκείνα τα άτομα που επισκέφτηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας ή επικοινώνησαν με την επιχείρησή σας.
Το τελευταίο πράγμα εδώ και θα προχωρήσουμε – είναι μετρήσιμο.
Μπορείτε να ποσοτικοποιήσετε τα εγγυημένα αποτελέσματά σας. Μόλις εγκαταστήσετε την παρακολούθηση στον ιστότοπό σας, θα μπορείτε να βλέπετε δεδομένα μετατροπών στον ιστότοπό σας σε πραγματικό χρόνο.
Στη συνέχεια, μπορείτε να κάνετε ένα βήμα πίσω και να προσδιορίσετε τι λειτουργεί, τι όχι και να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας για να επιτύχετε το ποσοστό μετατροπής που επιθυμείτε.
Οι καμπάνιες μάρκετινγκ προσεγγίζουν τους κατάλληλους ανθρώπους;
Μέχρι τώρα, ξέρετε το «τι» και το «γιατί» του Digital Marketing, ας μιλήσουμε για το πώς.
Για να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το ψηφιακό μάρκετινγκ , πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τα είδη του Digital Marketing.
Οι 6 τύποι ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
Οι διάφοροι τύποι Digital Marketing αποτελούνται από:
Τώρα, ενώ πρόκειται για 6 διαφορετικούς τύπους Digital Marketing, λειτουργούν καλύτερα όταν χρησιμοποιούνται σε συνέργεια μεταξύ τους.
Με αυτά τα λόγια, ας δούμε μαζί μια καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ, ώστε να κατανοήσετε πλήρως τι είναι.
Για αυτό το παράδειγμα, θα εξετάσουμε το Kitu Life Super Coffee .
Η οποία μόλις ιδρύθηκε το 2015 και έχει αυξηθεί κατά πάνω από 11.000% τα τελευταία 3 χρόνια και κατατάσσεται #18 στη λίστα Inc. 5000.
Τώρα ας δούμε το Digital Marketing για να δούμε πώς το έκαναν.
1. Ιστοσελίδα
Το πρώτο πράγμα που θα βρείτε είναι ότι έχουν μια καταπληκτική ιστοσελίδα.
Αυτή η ιστοσελίδα δείχνει ξεκάθαρα το προϊόν τους, τι το κάνει μοναδικό και περιλαμβάνει ακόμη και ορισμένες μαρτυρίες πελατών.
Για να είστε επιτυχημένοι στο Digital Marketing, πρέπει να έχετε έναν αποτελεσματικό σχεδιασμό ιστότοπου .
Και βεβαιωθείτε ότι αποκρίνεται και λειτουργεί σε ψηφιακές συσκευές όπως κινητές συσκευές και tablet.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να γνωρίζουν ότι ο ιστότοπός τους είναι το επίκεντρο όλου του μάρκετινγκ.
Έτσι, με άλλα λόγια, εάν έχετε έναν κακό ιστότοπο, θα έχετε άσχημα αποτελέσματα από το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.
2. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης | SEO
Μόλις δημιουργηθεί ο ιστότοπός σας, το επόμενο λογικό βήμα είναι να επενδύσετε στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, η οποία αναφέρεται ως SEO.
Θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας.
Με βάση αυτά που μπορούμε να βρούμε, το Kitu κατατάσσεται για περισσότερες από 1.800 λέξεις-κλειδιά και δημιουργεί πάνω από 40.000 επισκέπτες, δωρεάν, από την Google.
Για παράδειγμα, κατατάσσονται στο #1 για τη λέξη-κλειδί «σούπερ καφές» στο Google.Αυτή η λέξη-κλειδί αναζητείται πάνω από 27.000 φορές το μήνα στις ΗΠΑ.
Και επειδή έχουν βελτιστοποιήσει σωστά τον ιστότοπό τους για αυτόν τον όρο αναζήτησης, εμφανίζονται πρώτα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνουν χιλιάδες δωρεάν επισκέπτες μέσω της Google.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω SEO. Το SEO είναι η διαδικασία βελτίωσης και βελτιστοποίησης της ιστοσελίδα σας ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
3. Content Marketing
Το επόμενο μεγάλο κομμάτι του Digital Marketing είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη μόλις οι άνθρωποι βρουν την επιχείρησή σας.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει να κάνει με τη δημιουργία αξίας.
Θέλετε να ξεκινήσετε με την ανάπτυξη περιεχομένου που παρέχει δωρεάν πληροφορίες.
Αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να καθοδηγούν τους ανθρώπους πιο κοντά στην αγορά των προϊόντων σας.
Αυτό μπορεί να γίνει μέσω blogging, ηλεκτρονικών βιβλίων, βίντεο και πολλά άλλα.
Το Kitu χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ περιεχομένου για να απαντήσει σε συχνές ερωτήσεις…
…που πιθανότατα έχουν οι πελάτες τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του αγοραστή τους.
4. Διαφήμιση PPC – Google Ads
Το μάρκετινγκ περιεχομένου και το SEO είναι αποτελεσματικά για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ, αλλά χρειάζονται πολύ χρόνο για να δουλέψουν.
Έτσι, για να επιταχύνετε τα πράγματα, μπορείτε να προσθέσετε κάποια διαφήμιση Pay-Per-Click.
Η διαφήμιση PPC είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή στις σελίδες προορισμού σας, εκτός από το ότι η επισκεψιμότητα έχει κόστος.
Η PPC, που σημαίνει πληρωμή ανά κλικ, αναφέρεται στην πληρωμή για κάθε κλικ στις ψηφιακές σας διαφημίσεις.
Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων χρησιμοποιούνται πιο συχνά σε μηχανές αναζήτησης, το οποίο είναι επίσης γνωστό ως μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.
Όταν συζητήσαμε το SEO, συζητήσαμε ότι το Kitu κατατάσσεται για τον «σούπερ καφέ» οργανικά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εδώ, μπορούμε να δούμε ότι προβάλλουν επίσης διαφημίσεις Google στο ίδιο αποτέλεσμα αναζήτησης.
Έχουν διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή που εμφανίζονται στην κορυφή της φράσης και μια οργανική λίστα που εμφανίζεται κάτω από τις διαφημίσεις.
Βασικά, λοιπόν, κάθε φορά που κάποιος ψάχνει για «σούπερ καφέ», κυριαρχεί σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης.
Το Social Media Marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και την εμπιστοσύνη…
…ενώ αλληλεπιδράτε άμεσα με το κοινό-στόχο σας στον ψηφιακό κόσμο.
Συνίσταται στη δημιουργία και δημοσίευση μικρών κομματιών περιεχομένου με συνέπεια σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό το περιεχόμενο θα πρέπει να ενημερώνει, να εμπνέει ή να διασκεδάζει το κοινό σας για να διατηρεί την αφοσίωση των πελατών σας σε υψηλά επίπεδα.
Και για να λειτουργήσει, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι φτάνει στο κοινό σας.
Και αυτό σίγουρα δεν λείπει από τη σελίδα του Kitu στο Instagram.
Έχουν περισσότερους από 80.000 ακολούθους ως αποτέλεσμα του να δημοσιεύουν συνεχώς περιεχόμενο…
…αυτό δεν αντικατοπτρίζει μόνο ποιοι είναι, αλλά και ποιοι είναι οι πελάτες τους.
6. Email Marketing
Με όλες αυτές τις δραστηριότητες Digital Marketing σε κίνηση, πιθανότατα θα αρχίσετε να δημιουργείτε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας σε χρόνο μηδέν.
Αυτό είναι καλό, αλλά για να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας.
Ίσως χρειαστεί να πιέσετε λίγο τους πιο δημοφιλείς πελάτες σας για να τους κάνετε να βγάλουν τις πιστωτικές τους κάρτες και να αγοράσουν από εσάς.
Εκεί μπαίνει στο παιχνίδι το email marketing.
Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ιδανική για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Καθώς και να μένετε μπροστά σε ενδιαφερόμενους πελάτες ή προηγούμενους πελάτες με συνέπεια.
Αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να σπρώξετε τους πελάτες σας προς τη διοχέτευση μάρκετινγκ.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Kitu προσφέρει έκπτωση 25% στα προϊόντα της για να αποκτήσει τις διευθύνσεις email των ατόμων που έχουν εγγραφεί στη λίστα email τους.
Δεν είμαστε στη λίστα email τους, αλλά θα φανταζόμασταν ότι στέλνουν ένα σωρό email που εκπαιδεύουν τους συνδρομητές τους και προωθούν τα προϊόντα τους.