Digital Marketing VS Παραδοσιακού Marketing: Ποιο παράγει καλύτερη απόδοση επένδυσης;

Ενώ η κατοχή προϋπολογισμού μάρκετινγκ είναι σημαντική για κάθε μικρή επιχείρηση, είναι εξίσου σημαντικό να τον ξοδέψετε στη σωστή κατεύθυνση και να τον αξιοποιήσετε στο έπακρο.


Πώς ξέρετε πού να το ξοδέψετε όταν πρόκειται για Digital Marketing έναντι παραδοσιακού μάρκετινγκ;

Για πολλές επιχειρήσεις, η λήψη της σωστής απόφασης «μάρκετινγκ» δεν είναι εύκολη, παρόλο που μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στα αποτελέσματά τους. Μια επιχείρηση μπορεί να έχει μια καλύτερη ιδέα για το ποια μέθοδος μάρκετινγκ είναι κατάλληλη και πώς πρέπει να εφαρμοστεί.

Για παράδειγμα, εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στα Social Media για να δημιουργήσετε το Brand σας, να δημοσιεύσετε το μήνυμα μάρκετινγκ και να αυξήσετε τη βάση πελατών σας…

…θα μπορούσατε να το κάνετε μόνοι σας ή να προσλάβετε μια φημισμένη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ όπως η EASYMAT για να το φροντίσει.

Η λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης δεν είναι μόνο η επιλογή της κατάλληλης αγοράς ή η προσφορά ενός προϊόντος υψηλής ποιότητας.

Χρειάζεστε επίσης το σωστό είδος τεχνικών μάρκετινγκ για να μπορέσετε να προσεγγίσετε τους πιθανούς πελάτες σας.

Και στη συνέχεια, τελικά, να τους μετατρέψτε σε δυνητικούς πελάτες ή πελάτες.

Ορισμένες επιχειρήσεις μπορεί να δίνουν λιγότερη προτίμηση στο μάρκετινγκ, αλλά αν κάποια σοβαρή επιχείρηση θέλει να αυξήσει τα κέρδη της θα έχει σχεδόν πάντα αφιερώσει έναν κατάλληλο προϋπολογισμό για το μάρκετινγκ.

 

 

Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;

✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ 
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο

 

 

Ακόμα κι αν αναγνωρίζετε την ανάγκη για αποτελεσματικό μάρκετινγκ, ολόκληρη η συζήτηση για το Digital Marketing έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ μπορεί να σας παραγκωνίσει.

Ο λόγος για αυτή τη σύγχυση μπορεί να προκύψει λόγω του γεγονότος ότι παρόλο που πολλά πράγματα στο μάρκετινγκ γίνονται με τον παραδοσιακό τρόπο.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ κερδίζει σταθερά πλεονέκτημα.

Ναι, υπάρχει ένα ποσοστό ατόμων που δεν χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τη διενέργεια συναλλαγών, ειδικά το ηλικιωμένο κοινό.

Ωστόσο, ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού χρησιμοποιεί τακτικά το Διαδίκτυο για πολλαπλούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της πραγματοποίησης των καθημερινών συναλλαγών του.

Ως επιχείρηση, πρέπει να διασφαλίσετε ότι είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε πλέον να βασίζεστε απλώς σε απαρχαιωμένες μεθόδους marketing.

Πρέπει να κοιτάξετε πέρα ​​και να κατανοήσετε πλήρως πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να αυξήσετε την απήχησή σας.

Προτού μπούμε στις λεπτομέρειες των βασικών διαφορών του digital marketing έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ, ας ορίσουμε πρώτα τι είναι το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Τι είναι παραδοσιακό marketing;

  • Το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος προσέγγισης ενός ημι-στοχευμένου κοινού με διάφορες μεθόδους διαφήμισης και προώθησης εκτός σύνδεσης.
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ ή Digital Marketing είναι κάθε καμπάνια μάρκετινγκ που γίνεται διαδικτυακά και περιλαμβάνει την προώθηση της επιχείρησής σας σε διάφορους ψηφιακούς χώρους.
  • Το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να δημιουργήσει κατάλληλους δυνητικούς πελάτες/πωλήσεις με πολύ μικρότερο κόστος συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους.

Παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι κάθε καμπάνια μάρκετινγκ που δεν περιλαμβάνει ψηφιακές πλατφόρμες.

Έχει πολλές πτυχές, όπως διαφημίσεις ραδιοφώνου ή τηλεόρασης, διαφημίσεις περιοδικών ή εφημερίδων, διαφημίσεις banner, αφίσες, απευθείας ταχυδρομείο και τηλέφωνο .

Καθώς και υπαίθρια διαφήμιση όπως φυλλάδια, μπροσούρες, διαφημιστικές πινακίδες κ.λπ.

Είναι μια από τις παλαιότερες μορφές μάρκετινγκ, εξ ου και η λέξη «παραδοσιακό».

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν είναι κάτι καινούργιο, καθώς είναι μια μορφή μάρκετινγκ στην οποία έχουμε εκτεθεί σε κάποιο σημείο, ειδικά τα παλαιότερα δημογραφικά.

Είναι ένας συμβατικός τρόπος μάρκετινγκ για επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους να προσεγγίσουν ένα ημι-στοχευμένο κοινό με διάφορες μεθόδους διαφήμισης και προώθησης εκτός σύνδεσης.

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι ένα είδος μάρκετινγκ που είναι δύσκολο να αγνοηθεί και περιλαμβάνει τα παραδοσιακά μέσα και τις διαφημίσεις που συναντάμε σε καθημερινή βάση.

Πολλές από τις κοινές και πιο δοκιμασμένες παραδοσιακές μεθόδους εκτός σύνδεσης εμπίπτουν στις ακόλουθες πέντε κύριες κατηγορίες:

  1. Εκτύπωση (περιοδικά, εφημερίδες κ.λπ.)
  2. Μετάδοση (τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές διαφημίσεις κ.λπ.)
  3. Απευθείας αλληλογραφία (κατάλογοι, καρτ ποστάλ, κ.λπ.)
  4. Τηλέφωνο (ψυχρή κλήση, τηλεμάρκετινγκ, μάρκετινγκ SMS κ.λπ.)
  5. Εξωτερικοί χώροι (αφίσες, φυλλάδια κ.λπ.)

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ μπορεί να έχει εξελιχθεί τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά οι θεμελιώδεις πτυχές παραμένουν οι ίδιες.

Οι τεχνικές πώλησης που χρησιμοποιούμε σήμερα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα διαβόητα τέσσερα P του μάρκετινγκ: προϊόν, τιμή, τόπος και προώθηση.

Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση γνωρίζει πόσο αναπόσπαστο είναι να δημιουργήσει μια σωστή διοχέτευση πωλήσεων .

Αξιοποιώντας τα τέσσερα P του μάρκετινγκ, μια επιχείρηση μπορεί πραγματικά να οδηγήσει τους υποψήφιους και τους πελάτες της μέσω οποιασδήποτε διοχέτευσης πωλήσεων και να δει ευνοϊκά αποτελέσματα.

Ας ρίξουμε μια σύντομη ματιά σε καθένα από τα 4 P που τροφοδοτούν κάθε μορφή τεχνικής μάρκετινγκ:

  1. Προϊόν: Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ ξεκινά με την καλή κατανόηση του δικού σας προϊόντος.Η οποία θα μπορούσε να είναι μια άυλη υπηρεσία ή είδος αγαθού που ικανοποιεί τη ζήτηση μιας αγοράς-στόχου.
  2. Τιμή: Το συνολικό κόστος του προϊόντος εξαρτάται από το πόσο καλά το γνωρίζετε.Η τιμή είναι πάντα ο καθοριστικός παράγοντας όταν πρόκειται για πράγματα όπως η προσφορά, η ζήτηση, το περιθώριο κέρδους κ.λπ.
  3. Προώθηση: Ο τρόπος με τον οποίο γνωστοποιείτε το προϊόν σας και το προωθείτε στο κοινό-στόχο σας είναι η προώθηση.Οποιαδήποτε μέθοδος που σας βοηθά να προωθήσετε το προϊόν και να το βοηθήσει να αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή/έκθεση……είναι αντικείμενο προώθησης — είτε πρόκειται για διαφήμιση σε διαφημιστικό πίνακα είτε για δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook.
  4. Τόπος: Το παραδοσιακό μάρκετινγκ βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο να φέρετε το προϊόν σας μπροστά στο κοινό-στόχο σας στον κατάλληλο χρόνο και τόπο.Που σημαίνει επίσης σωστή τιμολόγηση. Στον κόσμο του μάρκετινγκ, η τοποθέτηση διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο.Επειδή όταν ένα προϊόν τοποθετείται σε μια ιδανική τοποθεσία, οι πιθανότητες μετατροπής των υποψήφιων πελατών σε πελάτες ή πελάτες πολλαπλασιάζονται.

Επιφανειακά, το digital marketing μπορεί να φαίνεται διαφορετικό από το παραδοσιακό μάρκετινγκ σε μεγάλο βαθμό, καθώς πρόκειται για το τέταρτο P: την προώθηση.

Ωστόσο, το θέμα είναι ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό επειδή δεν αγνοεί κανένα από τα τέσσερα P του μάρκετινγκ.

Χρησιμοποιεί μάλλον κάθε ένα από αυτά με μοναδικό τρόπο, και μερικές φορές ακόμη καλύτερα από το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Μειονεκτήματα του παραδοσιακού marketing

Από την άλλη πλευρά, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να είναι αποτελεσματικό, δεν είναι ο μόνος τρόπος να κάνετε το προϊόν σας δημοφιλές στην αγορά-στόχο σας.

Στον σημερινό κόσμο, η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επιτύχουν παγκόσμια εμβέλεια και να συνδεθούν με το κοινό τους όπως ποτέ άλλοτε ειδικά για τις επιχειρήσεις με νεότερο κοινό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τα μειονεκτήματα του παραδοσιακού μάρκετινγκ έναντι του ψηφιακού μάρκετινγκ πριν επενδύσετε σε αυτό.

  • Μικρή δέσμευση πελατών

Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο προφανείς περιορισμούς του παραδοσιακού μάρκετινγκ είναι ότι υπάρχει μικρή ή καθόλου αλληλεπίδραση μεταξύ των πελατών και το μέσο που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία μάρκετινγκ.

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι ένας μονόδρομος όπου μια επιχείρηση μπορεί να εκπέμπει ή να παρέχει πληροφορίες στο κοινό-στόχο της για τα προϊόντα της εταιρείας της.

Αυτή η άσκηση δημιουργίας brand γίνεται με την ελπίδα να προσελκύσει την προσοχή των κατάλληλων ανθρώπων και ίσως να τους μετατρέψει σε πελάτες.

  • Κανένας έλεγχος του χρονισμού

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξαρτάται από μεθόδους προώθησης που μόλις εκτελεστούν δεν μπορούν να ενημερωθούν.

Είτε πρόκειται για μια στατική διαφήμιση με κείμενο σε τοπικές εφημερίδες ή διαφημίσεις στο ραδιόφωνο θα πρέπει να τοποθετήσετε μια νέα αγγελία για να αντικαταστήσετε την παλιά σε περίπτωση αλλαγής.

Αν και αυτό μπορεί να μην φαίνεται τεράστιος παράγοντας, ειδικά για μεγαλύτερες επιχειρήσεις, κάνει μεγάλη διαφορά μακροπρόθεσμα.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι προβάλλετε μια διαφήμιση περιοδικού που προωθεί το τελευταίο σας γραφικό στοιχείο.

Μετά από αυτό, κάνετε μια σημαντική ενημέρωση σε αυτό που μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στους αριθμούς πωλήσεων. Μπορείτε να αλλάξετε τη διαφήμιση εν κινήσει;

Φυσικά όχι, κάτι που μπορεί να βάλει τεράστιο πλήγμα στον προϋπολογισμό μάρκετινγκ με την πάροδο του χρόνου.

  • Υψηλότερα Κόστος

Το επαναλαμβανόμενο κόστος στο παραδοσιακό μάρκετινγκ μπορεί να αποδειχθεί μια τεράστια επένδυση που μπορεί να αποφέρει ή όχι καλή απόδοση.

Η διαφήμισή σας στην τοπική εφημερίδα θα είναι αποτελεσματική μόνο εάν την δει το κοινό-στόχο σας την ημέρα της δημοσίευσής της.

Και ποιες είναι οι πιθανότητες σου για αυτό;
Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί τους, πρέπει να δημιουργήσετε και να εκτελέσετε μια νέα καμπάνια έντυπων διαφημίσεων.

Ή όταν δημιουργείτε και διανέμετε αφίσες ή φυλλάδια στην περιοχή σας, είναι μια επένδυση που κάνετε για μια μοναδική έκθεση.

Συγκρίνετε το με τη δημιουργία περιεχομένου στον ιστότοπο της επωνυμίας σας που μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες-στόχους για τα επόμενα χρόνια χωρίς επιπλέον κόστος.

  • Περιορισμένες επιλογές προσαρμογής

Θέλετε να στοχεύσετε πελάτες που εργάζονται σε έναν συγκεκριμένο κλάδο και να εμπίπτετε σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα;

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ σας προσφέρει ελάχιστη βοήθεια όσον αφορά την προσαρμογή της καμπάνιας σας και τη στόχευση ενός συγκεκριμένου πελάτη.

Παρόλο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ για την προώθηση συγκεκριμένων τμημάτων, δεν μπορείτε να κυνηγήσετε στοχευμένους πελάτες.

Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις Google, έχετε την επιλογή όχι μόνο να προσεγγίσετε το σωστό είδος πελατών αλλά και δείξτε τους προσφορές που είναι προσαρμοσμένες σε αυτούς.

  • Δεν μπορεί να ενημερωθεί εύκολα

Ας το παραδεχτούμε, ένα από τα δυνατά σημεία του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το γεγονός ότι μπορεί εύκολα να ενημερωθεί και να προσαρμοστεί.

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ όπου, χρειάζεται πολλή προσπάθεια για να τροποποιήσετε.

Φανταστείτε ότι οι έντυπες διαφημίσεις σας έχουν λάθος ποσοστιαία έκπτωση ή ξεχάσατε να αναφέρετε την πηγή εικόνας, πώς μπορείτε να το διορθώσετε εάν οι εκτυπώσεις έχουν ήδη κυκλοφορήσει;

Από την άλλη πλευρά, η επεξεργασία μιας καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ ή η ενημέρωση ψηφιακών μέσων απέχουν μόλις μερικά κλικ.

  • Αδυναμία αποκάλυψης πλήρους στοιχείων τιμολόγησης

Σε βασικό επίπεδο, το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν απέτυχε ποτέ να προσελκύσει κόσμο με βάση τις μειωμένες τιμές ή τις ειδικές εκπτώσεις.

Ωστόσο, όταν πρόκειται να προσφέρετε πιο μοναδικές, προσαρμοσμένες επιλογές τιμολόγησης, μπορεί να χτυπήσετε έναν τοίχο από τούβλα.

Αν αναλύσετε τις επιλογές που σας δίνονται στο έντυπο μάρκετινγκ μπορεί να μην βρείτε τον απαραίτητο χώρο για να εμφανίσετε όλες τις επιλογές τιμολόγησης – παρόλο που αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε περισσότερα άτομα σε πελάτες.

  • Κακή μέτρηση καμπάνιας

Όταν εκτελείτε μια παραδοσιακή στρατηγική μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική είναι για να διασφαλίσετε ότι δεν επενδύετε σε λάθος κατεύθυνση.

Δυστυχώς, εδώ και πολλά χρόνια, τα αποτελέσματα που παίρνετε από το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν μπορούν να μετρηθούν εύκολα και αποτελεσματικά.

Ωστόσο, όταν ξεκινάτε μια διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ, μπορείτε να προσδιορίσετε αβίαστα πού κάνετε λάθος και εάν είναι επιτυχής ή όχι.

Αυτό από μόνο του κάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ πολύ καλύτερο από το παραδοσιακό του αντίστοιχο.

Τώρα προχωρώντας στη σύγκριση ψηφιακού μάρκετινγκ με παραδοσιακό μάρκετινγκ, ας ορίσουμε τι είναι πραγματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Τι είναι το Digital Marketing;

Ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κάθε καμπάνια μάρκετινγκ που γίνεται διαδικτυακά.

Περιλαμβάνει την προώθηση της επιχείρησής σας σε διάφορους ψηφιακούς χώρους, όπως πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μηχανές αναζήτησης, email και άλλους ιστότοπους.

Οι επωνυμίες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν μια ποικιλία περιεχομένου για να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν το κοινό τους μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η στρατηγική περιεχομένου τους περιλαμβάνει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο, καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email, διαφημίσεις PPC, ιστολόγια κ.λπ.

…για να ξεκλειδώσετε το κλειδί για να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα και να συνδεθείτε μαζί τους.

Οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, μπορεί να αξιοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ για να φτάσει στην αγορά-στόχο της.

Συνδεθείτε με το κοινό σας και μετατρέψτε περισσότερα από αυτά σε πελάτες/πελάτες.

Τα πάντα από…

  • βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης,
  • Μάρκετινγκ στο Facebook,
  • μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης,
  • μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • email marketing,
  • μάρκετινγκ θυγατρικών,
  • μάρκετινγκ επιρροής και
  • Διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ…

…όλα εμπίπτουν στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Και προσφέρουμε μια σειρά από υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ εδώ στην EASYMAT. Μη διστάσετε να τα ελέγξετε και να δείτε ποια μπορεί να είναι τα καλύτερα για την επιχείρησή σας.

Ο λόγος για τον οποίο το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για μια επιχείρηση σήμερα είναι επειδή το Διαδίκτυο γίνεται ένα από τα πιο χρησιμοποιούμενα εργαλεία.

Υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός ατόμων που συνδέονται στον Ιστό για να πραγματοποιήσουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν την αγορά αγαθών και υπηρεσιών.

Αν κοιτάξετε την τελευταία δεκαετία, θα δείτε ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει αυξηθεί σχεδόν εκθετικά.

Έτσι, όταν πρόκειται για το ψηφιακό μάρκετινγκ έναντι του παραδοσιακού μάρκετινγκ, είναι σαφές ότι το ψηφιακό έχει ένα συγκεκριμένο πλεονέκτημα.

Το επιτυχημένο μάρκετινγκ απαιτεί από μια επιχείρηση να συνδέεται με τους χρήστες του Διαδικτύου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Για να υπάρχει πραγματική απόδοση της επένδυσης.

Δεδομένου του γεγονότος ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων (ειδικά οι Millenials και η Gen Z) περνούν το χρόνο τους στο Διαδίκτυο…

…είναι λογικό για εσάς, ως επιχείρηση, να συνδεθείτε μαζί τους σε αυτήν.

Καθώς η τεχνολογία αναπτύσσεται και νέες ψηφιακές ιδέες ζωντανεύουν, ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ μεγαλώνει μαζί της.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους συνεχίζει να αποδίδει αποτελέσματα είναι επειδή είναι μια μορφή εισερχόμενου μάρκετινγκ.

Αυτό σημαίνει ότι αντί να βγεις εκεί έξω για να βρεις ανθρώπους, αυτοί σε βρίσκουν.

Είτε προβάλλετε μια διαφήμιση στο Google είτε δημιουργείτε περιεχόμενο σχετικό με το μάρκετινγκ για το ιστολόγιό σας.

Όλα έχουν να κάνουν με την προσέλκυση του κοινού-στόχου σας και τη διάδοση της ευαισθητοποίησης.

Η ιδέα είναι να βγούμε εκεί έξω και να κερδίσουμε την έκθεση.

Επειδή όσο περισσότεροι γνωρίζουν οι άνθρωποι για τον ιστότοπό σας, την επωνυμία σας και τα προϊόντα που πουλάτε, τόσο περισσότερο εξοικειώνονται με την ατζέντα σας.

Κάτι που τελικά οδηγεί σε στενές σχέσεις ή δεσμούς που αναπτύσσονται στη βάση της εμπιστοσύνης.

Ως επιχείρηση, το Διαδίκτυο σάς προσφέρει έναν τρόπο να χτίσετε εξουσία στη θέση σας και να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο όπως ποτέ πριν.

Digital Marketing εναντίον παραδοσιακού μάρκετινγκ: Τι λένε τα στατιστικά;

Έχοντας υπόψη την τρέχουσα ανάπτυξη του ψηφιακού μάρκετινγκ…

…ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, δεν θα αργήσει η δαπάνη για ψηφιακές διαφημίσεις να αντικαταστήσει την παραδοσιακή διαφήμιση, όπως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Από σήμερα, το 60% των επιτυχημένων επαγγελματιών μάρκετινγκ σε διάφορους κλάδους έχουν ήδη μετατοπίσει τις προσπάθειές τους προς το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ακολουθούν μερικά ακόμη στατιστικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την ανάπτυξη και την εξέχουσα θέση του ψηφιακού μάρκετινγκ…

  • Περισσότερο από το 80% των αγοραστών/αγοραστών κάνουν την έρευνά τους στο διαδίκτυο πριν επενδύσουν σε ένα προϊόν/υπηρεσία.
  • Σχεδόν το 60% των ενηλίκων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν το Facebook σε τακτική βάση.
  • Το 94% των εμπόρων B2B χρησιμοποιούν ενεργά το LinkedIn για μάρκετινγκ .
  • Το κινητό θα αντιπροσωπεύει πάνω από το 70% των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις έως το 2019.
  • Το 90% των επιχειρήσεων B2C αναφέρουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πιο αποτελεσματική τακτική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Σε κάθε εταιρεία, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, πρέπει να λάβετε υπόψη τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ .

Διαφορετικά, μπορεί να χάσετε τον ανταγωνισμό που εκμεταλλεύεται τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Τώρα, η αληθινή κατανόηση των τάσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή μεθόδων που είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας μπορεί να μην είναι η ειδικότητά σας.

Μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος και επένδυση για να δείτε ευνοϊκά αποτελέσματα.

Σε ένα τέτοιο σενάριο, η συνεργασία με μια ομάδα έμπειρων marketeer μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης.

Πού να επενδύσετε μεταξύ ψηφιακού μάρκετινγκ και παραδοσιακού μάρκετινγκ ;

Ο καθορισμός ενός προϋπολογισμού μάρκετινγκ είναι ένα πράγμα, αλλά το να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλή απόδοση της επένδυσής σας είναι κάτι άλλο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι λογικό να εστιάσετε μόνο σε εκείνα τα κανάλια και τις μεθόδους μάρκετινγκ που είναι πιο πιθανό να σας προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η συζήτηση ψηφιακού μάρκετινγκ εναντίον παραδοσιακού μάρκετινγκ είναι πανάρχαια και απέχει πολύ από το να έχει τελειώσει.

Ωστόσο, δεδομένης της προόδου στη νέα τεχνολογία, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να δημιουργήσει κατάλληλους δυνητικούς πελάτες/πωλήσεις…

…χωρίς να βάλω βαθούλωμα στο πορτοφόλι.

Ο κίνδυνος είναι σίγουρα μικρότερος σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Επένδυση σε έντυπες διαφημίσεις

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι έντυπες διαφημίσεις μπορούν να λειτουργήσουν εξαιρετικά εάν γίνουν σωστά.

Ωστόσο, χωρίς συνέπεια, η έντυπη διαφήμιση δεν θα αποφέρει αποτελέσματα.

Είτε επιλέξετε να διαφημιστείτε σε ένα σημαντικό περιοδικό είτε σε τοπική εφημερίδα, πρέπει να είστε έτοιμοι να ξοδέψετε τεράστια χρήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δείτε πώς έμοιαζαν τα αποτελέσματα όταν η Blue Fountain Media αποφάσισε να διαφημιστεί με ένα σημαντικό περιοδικό.

Επίσης, όταν πρόκειται για έντυπες διαφημίσεις, αυτό που πολλές επιχειρήσεις δεν καταλαβαίνουν είναι η πτυχή της κυκλοφορίας.

Ο αριθμός των αναγνωστών που βλέπουν πραγματικά τη διαφήμισή σας θα είναι μικρότερος από τον αριθμό των περιοδικών που κυκλοφορούν.

Γιατί ένα καλό ποσοστό των τευχών περιοδικών σχεδόν πάντα θα μείνει απούλητο.

Επένδυση σε ψηφιακές διαφημίσεις

Οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι πιο προσαρμόσιμες από τις έντυπες διαφημίσεις, γεγονός που τις καθιστά λιγότερο επικίνδυνες.

Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε μια καμπάνια αναζήτησης, μπορείτε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε ένα συγκεκριμένο κοινό και να την αλλάξετε αργότερα.

Αν και το θέμα των προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων υπάρχει εδώ και καιρό, η πραγματοποίηση προσαρμογών και η προσαρμογή των διαφημίσεών σας σύμφωνα με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο είναι απλά πιο εύκολη.

Στη συνέχεια, έρχεται το ζήτημα του CPM, το οποίο μπορεί να είναι ακριβό με τις διαφημίσεις περιοδικών.

Σύμφωνα με τον Gaebler , μια ολοσέλιδη (ασπρόμαυρη) διαφήμιση κοστίζει σχεδόν 120 χιλιάδες $, για CPM 50 $ USD.

Συγκρίνετε αυτό με ένα κανάλι ψηφιακού μάρκετινγκ όπως το Google Display Ads, όπου χρεώνεστε ανά κλικ και όχι ανά εμφάνιση.

Αυτό σημαίνει ότι το CPM μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να σας κοστίσει μηδέν δολάρια.

Επομένως, εάν είστε μια επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό και θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας, το ψηφιακό μάρκετινγκ λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

έντυπη έναντι ψηφιακής διαφήμισης

Εξετάζοντας το παραπάνω παράδειγμα, η Blue Fountain Media βρήκε ξεκάθαρο νικητή στην ψηφιακή διαφήμιση, καθώς η διαφήμιση του περιοδικού αποδείχθηκε πιο δαπανηρή.

Αυτό απλώς δείχνει ότι το επίπεδο προσαρμογής και παρακολούθησης που λαμβάνετε με το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι υπεράνω μέρος.

Έχετε πολύ περισσότερο έλεγχο της απόδοσης και των αναλυτικών στοιχείων της διαφήμισης για να τα βελτιώσετε στην πορεία.

Γιατί να επιλέξετε το Digital Marketing;

Για ορισμένες μάρκες, ειδικά τις καθιερωμένες με τεράστιο κοινό εκτός σύνδεσης, το παραδοσιακό μάρκετινγκ μπορεί να είναι πολύ ακριβό για να αγνοηθεί.

Αλλά για τις πολλές μικρές επιχειρήσεις που προσπαθούν να αφήσουν το σημάδι τους σε περιορισμένο προϋπολογισμό, το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο.

Αυτός είναι ο λόγος που πολλές νέες και παλιές επιχειρήσεις αξιοποιούν τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ και επανεξετάζουν τη διοχέτευση μάρκετινγκ.

 

1. Υψηλότερο Επίπεδο Αλληλεπίδρασης Καταναλωτή

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες, ενώ το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει υψηλότερο επίπεδο αφοσίωσης και αλληλεπίδρασης.

Είτε πρόκειται για σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το κοινό-στόχος σας συνδέεται άμεσα μαζί σας μέσω διαφόρων καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η επωνυμία σας μπορεί επίσης να δημιουργήσει εύκολα καλύτερες και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες αλληλεπιδρώντας μαζί τους μέσω βίντεο, ερευνών ή διαδικτυακών σεμιναρίων.

Η επιχείρησή σας αποδίδει καλύτερα όταν λειτουργεί σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των πελατών σας.

Και το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να το κάνετε αυτό καθώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και να λύσετε τα προβλήματα/προβλήματά τους χωρίς να χάνετε χρόνο.

2. Ευκολία μέτρησης των αποτελεσμάτων

Όταν χαρίζετε φυλλάδια, διανέμετε φυλλάδια ή διαφημίζετε σε περιοδικά, δεν ξέρετε πόσο θα είναι επιτυχημένο το μάρκετινγκ σας.

Μπορεί να κατευθύνεστε προς τη λάθος κατεύθυνση, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να το καταλάβετε εκτός και αν βομβαρδιστείτε με αρνητικά σχόλια.

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να μετράτε τα αποτελέσματα. Σας επιτρέπει να παίξετε ένα παιχνίδι μάρκετινγκ με καθαρή όραση, παρά ένα τυφλό.

Έχετε πρόσβαση σε πολλές πληροφορίες σχετικά με τις προοπτικές και τους πελάτες σας για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πού πηγαίνετε.

Ακριβώς από το πόσα άτομα επισκέπτονται/φεύγουν από τον ιστότοπό σας μέχρι το ποσοστό αυτών που πραγματοποιούν μετατροπές.

Φανταστείτε το επίπεδο μικροαλλαγών/δοκιμών που μπορείτε να κάνετε με το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο κυριολεκτικά απουσιάζει στο παραδοσιακό μάρκετινγκ.

 

3. Μεγαλύτερο εύρος κοινού

Το παραδοσιακό μάρκετινγκ περιορίζεται από πολλές απόψεις.

Αλλά ένας από τους μεγαλύτερους περιορισμούς που συνοδεύει είναι η αδυναμία να υπερβείτε ένα περιφερειακό ή τοπικό κοινό.

Η επιχείρησή σας μπορεί να μην είναι γεωγραφικά δεσμευμένη, οπότε γιατί να περιορίσετε την απήχησή σας;

Χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να δημιουργήσετε μια εξαιρετικά προσαρμοσμένη καμπάνια και να διευρύνετε την απήχησή σας σε διαφορετικές πόλεις ή ακόμα και σε διαφορετικές χώρες.

Πείτε αντίο λοιπόν στην γενική προσέγγιση που ακολουθεί το παραδοσιακό μάρκετινγκ και πείτε γεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ που σας επιτρέπει να αλλάξετε την καμπάνια σας…

…με βάση το πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε.

 

4. Λιγότερο ακριβό & πιο αποτελεσματικό

Όταν πρόκειται να ξοδέψετε χρήματα για μάρκετινγκ, η απόδοση της επένδυσής σας αποφασίζει εάν η καμπάνια σας ήταν επιτυχημένη ή όχι.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ σας προσφέρει καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI), επειδή είναι φθηνότερο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ/διαφήμιση με περισσότερους από έναν τρόπους.

Θα προτιμούσατε να επενδύσετε σε μια διαφήμιση όπου πληρώνετε με βάση την απόδοση ή σε μια δαπανηρή διαφήμιση σε εφημερίδα που την βλέπει περιορισμένο κοινό;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να ξοδεύετε λιγότερα ενώ κερδίζετε περισσότερα. Για πολλές επιχειρήσεις, είναι κάτι που δεν έχει νόημα.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το ψηφιακό μάρκετινγκ, φροντίστε να δείτε τις Πρόσφατες αναρτήσεις μας.

Εργαστείτε μαζί μας: Ψηφιακό Μάρκετινγκ εναντίον Παραδοσιακού Μάρκετινγκ

Ελπίζουμε να σας πείσαμε με δεδομένα και γεγονότα ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σίγουρα ο τρόπος για να διαφημιστείτε ως μικρή επιχείρηση.

Εάν έχετε ήδη δοκιμάσει το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο παρελθόν και δεν έχετε δει τα αποτελέσματα ταχείας ανάπτυξης που θέλατε, τότε δώστε μια ευκαιρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Υπάρχει μικρός κίνδυνος και μεγάλη ανταμοιβή. Αυτό δεν είναι ένας συνδυασμός που βλέπετε συχνά στον επιχειρηματικό κόσμο.

Οι ειδικοί μας μπορούν ακόμη και να αποβάλουν λίγο την πίεση.

Κάνουν όλη τη δουλειά για σένα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενημερώνεστε και να εγκρίνετε το υλικό.

Στην EASYMAT, αφαιρούμε την ανησυχία από τη διαδικτυακή σας διαφήμιση και το ψηφιακό μάρκετινγκ που σας επιτρέπει να εστιάσετε σε άλλους τομείς της επιχείρησης…

…που χρειάζονται την αμέριστη προσοχή σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσετε την καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι τόσο απλό.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

two × two =