5 λόγοι για τους οποίους κάθε ξενοδοχείο πρέπει να έχει τη δική του ιστοσελίδα

Μάθετε γιατί η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι πλέον απαραίτητη!


Γιατί πρέπει να έχω επίσημη ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο μου;

Οι λόγοι είναι σίγουρα πολλοί, αλλά θα απαριθμήσουμε 5 βασικούς. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες λαμβάνουν την τελική τους απόφαση για ένα ξενοδοχείο, μεταβαίνοντας και στον ιστότοπό του πριν την κράτηση.

Πρέπει να γίνεται το κύριο κανάλι επικοινωνίας

Ένα site ξενοδοχείου, όπως είπαμε είναι το πρώτο μέρος όπου οι επισκέπτες αναζητούν πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή και επομένως, είναι σημαντικό να παρουσιάζονται με ελκυστικό τρόπο και να διαχειρίζονται κατάλληλα. Το website του ξενοδοχείου είναι επίσης η κύρια πλατφόρμα επικοινωνίας με τους επισκέπτες. Πρέπει να προσφέρει μορφές επικοινωνίας με τους πιθανούς επισκέπτες σε κάθε μορφή και μέσο και σίγουρα πρέπει να δοθεί μεγάλη έμφαση σε χρήστες  κινητών (μια πολύ αυξανόμενη τάση).

Ένας ιστότοπος ξενοδοχείου θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να προσφέρει την πιο διαισθητική μορφή επικοινωνίας (τηλέφωνο, αλληλογραφία, ζωντανή συνομιλία, κ.λπ.) ανεξάρτητα από το αν οι επισκέπτες χρησιμοποιούν έναν επιτραπέζιο υπολογιστή ή κινητές συσκευές (τηλέφωνα, tablet).

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας δεν είναι όμως μόνο μια πλατφόρμα επικοινωνίας που επιτρέπει μια απλή επικοινωνία με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Οι φωτογραφίες είναι πολύ σημαντικές, επειδή πωλούν όνειρα και κάνουν τον επισκέπτη να νιώθει σαν να θέλει να βρίσκεται στο ξενοδοχείο χωρίς δισταγμό. Επιπλέον, υπάρχει ένα κείμενο που πουλά συναισθήματα που σχετίζονται με την εμπειρία της διαμονής.

Λέτε την ιστορία του brand σας, με την δική σας οπτική

Η ιστοσελίδας σας γίνεται σήμα κατατεθέν του ξενοδοχείου με την προϋπόθεση ότι αντιστοιχεί στο ξενοδοχείο – αντανακλά το χαρακτήρα και αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα. Για να επιτύχουμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα, σχεδιάζουμε έναν ιστότοπο που επιτρέπει σε έναν επισκέπτη, που δεν έχει επισκεφθεί ποτέ το ξενοδοχείο, να βρίσκεται εκεί ουσιαστικά – να νιώσει την ατμόσφαιρα, να ανακαλύψει τον χαρακτήρα. Για το λόγο αυτό, οι ασυνήθιστες, ατμοσφαιρικές εικόνες και ένα μοναδικό περιεχόμενο είναι τόσο σημαντικές για να προκαλέσουν συναισθήματα και να αναδείξουν αποτελεσματικά τα εμπορικά σήματα της επωνυμίας σας και του ξενοδοχείου σας. Ακόμη και ο ίδιος ο σχεδιασμός πρέπει να καθορίζει τη μοναδικότητα του ξενοδοχείου. Όλα εξαρτώνται σε  ποιον απευθύνεται η προσφορά. Τάσεις; Βρίσκονται επίσης στην τεχνολογία που δεν είναι ορατή με την πρώτη ματιά.

Μοναδική πηγή πληροφοριών για τους επισκέπτες

Ένας ιστότοπος ξενοδοχείου αποτελεί μοναδική πηγή πληροφοριών  για τους επισκέπτες. Για να κάνουμε ένα περιεχόμενο ιστότοπου αξιόλογο, πρέπει να παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών που δημιουργούν την εικόνα και ενημερώνουν για το ξενοδοχείο, όπως: την ιστορία του, τα διαθέσιμα αξιοθέατα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, τις ευκαιρίες συνεδρίων, τις προσφορές εστιατορίων κ.λπ. Δεν πρέπει να ξεχάστε τη βελτιστοποίηση περιεχομένου (SEO) – ένα μοναδικό περιεχόμενο που είναι ελκυστικό για το Google (υποστηρίζοντας τη θέση του website μας στα αποτελέσματα αναζήτησης). Το περιεχόμενο θα πρέπει να συμπληρώνεται με μια εικόνα, εξίσου ελκυστική γκαλερί που αποκαλύπτει συνολικά την προσφορά του ξενοδοχείου.

Πολύ καλή πηγή πληροφοριών για τον ξενοδόχο

Ένας καλά σχεδιασμένο website είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών για τον ξενοδόχο και τι κάνουν οι επισκέπτες όταν μπουν στην σελίδα του.

Μπορεί να δει:

  • την συμπεριφορά τους
  • τις δραστηριότητές τους
  • τη συχνότητα των επισκέψεων
  • το χρόνο που αφιερώνεται στον ιστότοπο
  • το ποσοστό μετατροπής σε κρατήσεις κ.λπ.

Τα δεδομένα μας επιτρέπουν να εφαρμόσουμε κατάλληλες λύσεις μάρκετινγκ προσαρμοσμένες στην δράση των επισκεπτών . Τη στιγμή που παρατηρούμε ότι μετά την είσοδο σε μια υποσελίδα, οι χρήστες την αφήνουν παρά την παρότρυνση για περαιτέρω δράση, είναι σημαντικό να εφαρμόσουμε αλλαγές και να βελτιστοποιήσουμε την σελίδα μας. Μερικές φορές, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε το κουμπί “παρότρυνση για δράση” σε διαφορετικό μέρος για να αυξήσουμε τον αριθμό των κλικ ή και των κρατήσεων.

Απευθείας κρατήσεις, χωρίς προμήθειες

Αφήσαμε φυσικά το σημαντικότερο για το τέλος. Στόχος για την δημιουργία ιστοσελίδας ξενοδοχείου δεν είναι άλλος, από την μείωση των προμηθειών σε τρίτους πχ πράκτορες, ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κρατήσεων κτλ. Σήμερα, η αύξηση των άμεσων πωλήσεων είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ξενοδοχεία.

 

 

Χρειάζεστε βοήθεια με τα Social Media;

✅ Γραφιστικός σχεδιασμός για τα Post
✅ Προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ 
✅ Προσιτές υπηρεσίες marketing χωρίς μακροπρόθεσμο συμβόλαιο

 

 

Στην εποχή του αυξανόμενου ανταγωνισμού και της αυξανόμενης λίστας καναλιών πωλήσεων, το δικό μας κανάλι πωλήσεων είναι η πιο οικονομική λύση. Σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε μια διαρκή σχέση με τον επισκέπτη. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να μεταφραστεί τόσο στις επόμενες διαμονές του όσο και στις προτάσεις του για το ξενοδοχείο. Αξίζει επίσης να αναλυθεί το μηνιαίο κόστος που σχετίζεται με την αμοιβή των ταξιδιωτικών πρακτόρων- ένα σημαντικό μέρος αυτού του ποσού μπορεί να δαπανηθεί επιτυχώς σε σημαντικές δραστηριότητες μάρκετινγκ, που σχετίζονται τόσο με την εικόνα όσο και με τις δραστηριότητες πώλησης.

Ψάχνεις πως θα φτιάξεις την ιστοσελίδα του δικού σου ξενοδοχείου;
Με κόστος 299€ και μόνο σε 48 ώρες αποκτάς πλέον το δικό σου website.

 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

eighteen − 12 =